Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-01-31, 14:43
Bannlyst
Vad vet vi om svågern Richard Damm?
Citera
2018-01-31, 14:47
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Skatteverket vill ha anonyma tips. Bara att maila FUP till dem och be dem att granska Nujens. Hänvisa till sidnumret där kontoöverföringarna till Akilov syns.

Nu är dock så att kända personer med vänsteranknytning och koppling till SVT och det politiska etablissemanget inte granskas av SKV. De är "untouchables" men nu blir det svårt för SKV att släppa detta.

Det är nog som du skriver, att Özz är "skyddad" och att ribban för att SKV ska granska honom ligger extremt högt.

Men eftersom detta nu finns svart på vitt så borde det väl inte gå att vifta bort och gömma i byrålådan hur som helst?

I synnerhet inte om flera personer skulle anmäla exakt samma sak?
Citera
2018-01-31, 14:49
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Och där var det klippt för hatkurden. Nu kommer även vanligt folk se vad han är för gök. I bästa fall någon som betalar stora pengar svart till illegala flyktingar, i värsta fall någon som direkt finansierat terrorism. Han får gömma sig under samma sten som våldtäktskurden Soran.

Ja precis.
En bra dag idag Dan E får gå och Özz N får se sin självutnämnda helgongloria tyna bort där han kurar under en sten med Soran..
Citera
2018-01-31, 14:49
Medlem
danieldenhemskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitterbisam
Om detta verkligen är vad som hänt här återstår ju att utreda, men med tanke på vilken hycklare och svin Soran visade sig vara bakom sin pk fasad så skulle jag inte bli alltför överraskad om även Özz hade liknande lik i garderoben..

Inte för att det är ontopic. Men var inte Usch Nejjen i skottgluggen för me-tookampanjen? Det var något sexuellt ofredande på någon festival. Nu är det ju en vacker oas i subsahara i jämförelse med den här fisljumna pisspölen i Baghdad.

Den skitfule kurdobaxin har bakat sin sista baklava i redaktionsstudions varmluftsugn. Nu när han finansierar balaklavabärande getknullare ifrån öknen.
Citera
2018-01-31, 14:50
Bannlyst
Nu kan ju Özz och Soran bilda duo och resa runt med ”En skam för Sverige/Kurderna”
Citera
2018-01-31, 14:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Vad vet vi om svågern Richard Damm?
Verksam inom det välfärdsindustriella komplexet via sitt bolag Othem Omsorg AB.
Citat:
Bolaget ska bedriva konsultverksamhet inom vård och omsorg, företagsservice och investera i fastigheter samt därmed förenlig verksamhet. Bolaget ska också bedriva boende för ensamkommande flyktingar, och boende enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS), erbjuda hushållsnära tjänster, boendestöd till ungdomar. Special ledarskap till elever i skolor, vara ledsagare och utföra hemtjänst för ungdomar och vuxna samt hyra ut vård- och omsorgspersonal samt därmed förenlig verksamhet.

Parasitsnabeln verkar väl injackad i systemet.
Citera
2018-01-31, 14:51
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVKKK
Hur troligt låter det att en grovstädare skulle vara den som fixar material?

Nej, jag vet, det låter inte så värst sannolikt i mina öron heller. Jag menar, han kan säker ha jobbat med annat än som grovstädare, men likväl känns det inte sannolikt. Jag nämnde nu bara vad andra har framfört som tänkbar förklaring.
Citera
2018-01-31, 14:51
Medlem
SmokeOns avatar
Nyheter24 skriver neutralt om överföringarna från familjen Nujen:

https://nyheter24.se/nyheter/inrikes/902478-rakhmat-akilov-renoverade-hus-at-ozz-nujens-familj
Citera
2018-01-31, 14:52
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Och där var det klippt för hatkurden. Nu kommer även vanligt folk se vad han är för gök. I bästa fall någon som betalar stora pengar svart till illegala flyktingar, i värsta fall någon som direkt finansierat terrorism. Han får gömma sig under samma sten som våldtäktskurden Soran.

Vi slipper kanske se det hat och den aggression den visar Sverige och oss Svenskar
Citera
2018-01-31, 14:53
Medlem
Sandtags avatar
Fan att detta inte hände 2017, "jag fattar ingenting" är lätt årets citat från Özz nujen. Sätter man det ur kontext passar det in på hela hans personlighet.
Citera
2018-01-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Verksam inom det välfärdsindustriella komplexet via sitt bolag Othem Omsorg AB.

Parasitsnabeln verkar väl injackad i systemet.

Richard Damm extraknäcker i asylturismindustrin - finns bara två personer med det namnet i Svea Rike.

Här är den ena: https://twitter.com/rickdamm?lang=en
Citera
2018-01-31, 14:56
Medlem
InflatableBoppos avatar
Han som bajsar på SD och gör sig lustig över Åkessons jag vet inte Klassiker ifrån Özz. Många oneliners där som sd:are är missunnsam när det går bra för sådana som Özz och vi har våra rutbidrag. Jävla pajas den där kurden.

https://www.expressen.se/kronikorer/ozz-nujen/gnallspikarna-snackar-skit-om-vart-land-medan-ledaren-semestrar-i-thailand/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in