Citat:
Vad skulle du säga att kriterierna är för att du skulle tro att Q har insideinformation? Vad måste vi producera?
Citat:
Nej jag kan inte ge exempel eftersom jag inte vet vad ni tror att HRC ska arresteras för.. Men finns det dokumenterade åtalspunkter och relevanta bevis så är det förstås inga problem att arrestera någon - särskilt inte efter valet. om du tror att gatorna skulle fyllas av folk som skränar att Hillary ska friges trots att det finns relevanta bevis mot henne så är det nog snarare du som ska visa exempel på när så skett tidigare...
Det enda Q påstår är att HRC har varit korrupt(bevisat), vad hon gjort(delvis bevisat) och att hon kommer straffas för det.
Du är ensam i hela världen att tro att det inte skulle blivit upplopp om HRC arresterades dagen efter valet. Det skulle bli myteri inom FBI, CIA och DOJ och hela världen skulle vändas upp och ner. Media skulle ha haft krigsrubriker och kallat det kuppförsök, EU skulle kallat till krismöte. Detta oavsett bevisnivå. Hitta en till individ i hela världen som inte tror att det skulle bliviit FULLSTÄNDIGT KAOS. Hur tror du HRC-lojala politiker som Obama, Schumer, Biden etc reagerat? Minns du inte hur världen såg ut förra November? Det var ju kravaller för att Trump blev vald, folk pratade om att "nazister tagit makten" och MSM var i total chock! Hur tror du det skulle sett ut om han, mitt upp i allt, arresterade HRC oavsett bevis? Du är fullständigt orimlig.
Citat:
Du måste förstå skillnaden på #Releasethememo och #Qanon. Att läsa små utdrag ur Q utan att förstå diskussionen runt det är kontraproduktivt och får fantasin att flöda, därför ska man läsa på 8ch och inte läsa ett inlägg utan kontext på twitter. Men om man ska se konsekvenserna av det Q skriver så är självklart Twitter av yttersta vikt, det räcker med att se på #Releasethememo för att förstå det.
Citat:
Det spelar ingen roll om ingen mer någonsin får reda på Q, det är konsekvenserna av det Q skriver som är det intressanta. Är man intresserad av Q ska man självklart läsa på 8ch om man vill ha hela bilden. Det är det jag hävdar och gjort sedan tidernas begynnelse. Du underskattar dessutom hur många som känner till Q. 4chan/pol, 8ch, många på Twitter och r/thedonald vet alla vem Q är. The Donald har bara det 500 000 subscribers. Hur många som tror det är legitim insideinformation dock vet ingen, MEN DET ÄR SEKUNDÄRT!
Citat:
Du påstår ju att det bara var någon promille som följde det Q sagt när #Releasethememo och andra hashtags från 8ch trendat twitter. Läs gameplanen från 8ch ska du få se, det står tom att man INTE ska hänvisa till Q när man twittrar just för att det är oväsentligt.