Citat:
Ursprungligen postat av
Ratad
En stor del av människans sexualitet tror jag beror på uttråkning. Jag själv är vanilj som fan, mycket beroende på att munknull, sminkkladd och sexiga utstyrslar i latex blir för tillgjort och skitnödigt. Jag sitter och blir irriterad och slak.
Har tagit upp detta med oralsex förr och där tycker jag att mycket hänger ihop med acceptans och att man är med en tjej eller kille som inte har kuk- eller fittskräck. Ansiktssittande, fittjuice i ansiktet och cumshots har antagligen mer med det att göra än dominans. För mig är det så.
Jag vet inte om det handlar så mycket om uttråkning. Jag tycker nog att jag ofta är kåt för att jag är kåt. Men det är klart att fantasier kan vara ett utslag av uttråkning. Det blir en stunds verklighetsflykt liksom.
Håller med. Det blir för tillrättalagt i sin iver att vara på kanten. Jag vill inte knulla efter ett i förväg skrivet manus där varje ställning är regisserad för att passa kinksen.
Men så har jag heller inga direkta kinks. Tänder på person och situation. Och då kanske det är svårt för mig att förstå de som verkligen går igång på särskilda saker. Materialfetischer, rollspel eller vad det nu må vara. Fan vet. Men jag har aldrig förstått mig på de som pratar om "sessioner" (och liknande ord) när de pratar om sexuell samvaro. Jag fattar förvisso att planering av en session är uppkåtande per se för de som har sådana böjelser. Men jag är lite mer här och nu.
Och visst är det så. Kladd, klet och kroppsvätskor hör till när man har samlag. Jag lirar inte bra med typen som räds sådant. De män som jag har funkat bäst med har varit varit hälsosamt dirty och ohämmade mellan varven men de har även varit varsamma och mjuka när så är påkallat. Omväxling förnöjer.
I det ohämmade ingår att ge sig hän och kladda av sig på varandra. Och i det ingår djupa avsugningar och att gnugga underlivet mot någons ansikte. Det handlar, som du säger, inte om något maktrus. Det är att till fullo ha det gött där och då. Åtminstone för mig.