2018-01-29, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drama-Llama
Tycker du att det känns lika olustigt att se män ta den ner i halsen?

Jag ser inte på bögporr, men ja.
Citera
2018-01-29, 16:23
Medlem
offthechains avatar
Generellt så är allt som innefattar tvång avtändande. Man vill ju ha en gemensam skön upplevelse lixom.
Citera
2018-01-29, 16:27
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offthechain
Generellt så är allt som innefattar tvång avtändande. Man vill ju ha en gemensam skön upplevelse lixom.
Deepthroat behöver inte ha med tvång att göra.
Citera
2018-01-29, 18:16
Medlem
Kan tända på (ibland) det IRL eftersom jag är dominant men är inte överförtjust i det pga att det inte är särskilt skönt jmf vanlig avsugning.

På film tycker jag bara det är irriterande. Hoppar över dessa scener.
Citera
2018-01-29, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1anonymous1
Kan tända på (ibland) det IRL eftersom jag är dominant men är inte överförtjust i det pga att det inte är särskilt skönt jmf vanlig avsugning.

Okej.

Citat:
Ursprungligen postat av 1anonymous1
På film tycker jag bara det är irriterande. Hoppar över dessa scener.

Ja, fan. Samma här.
Citera
2018-01-29, 21:28
Medlem
Swe1227s avatar
Tror att det är fler tjejer än killar som tänder på det, men jag har inte så mycket erfarenhet av det.
Citera
2018-01-29, 21:50
Medlem
Min flickvän är helt galen i DT. Jag ser inget kränkande i det.
Citera
2018-01-29, 21:58
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Tror att det är fler tjejer än killar som tänder på det, men jag har inte så mycket erfarenhet av det.

Det är det. Tjejers sexualitet är helt olik mäns, den kvinnliga sexualiteten är undergiven och pervers. Finns betydligt fler tjejer än killar som tänder på deepthroat, skulle säga att max 50% av män finner deepthroat upphetsande men att ca 80 % av tjejer är helt galna i att få deepthroata.

Själv tänder jag inte ens på vanliga avsugningar så deepthroat är bara motbjudande enligt mig. När det gäller vanliga avsugningar så tänder 99-100% av tjejer på det, men det finns en hel del män som inte tänder på avsugningar.

Jag tycker deepthroat är kränkande, men den kvinnliga sexualiteten går ut på en pervers lust att bli kränkt.
Senast redigerad av kulturstrateg 2018-01-29 kl. 22:03.
Citera
2018-01-30, 02:05
Medlem
handtralalas avatar
Det som är tändande med en ”kränkande” deepthroat är att ens tjej gör något sexuellt för en, trots att det är en ansträngning. Typ ”det är lite obehagligt för mig men jag älskar att få dig att njuta så jag gör det ändå”. Den totala hängivenheten som hon ger är en kick alltså.

Med det sagt är en deepthroat när hon faktiskt kan ta hela mycket bättre/skönare.
Citera
2018-01-30, 04:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Det är det. Tjejers sexualitet är helt olik mäns, den kvinnliga sexualiteten är undergiven och pervers. Finns betydligt fler tjejer än killar som tänder på deepthroat, skulle säga att max 50% av män finner deepthroat upphetsande men att ca 80 % av tjejer är helt galna i att få deepthroata.

Själv tänder jag inte ens på vanliga avsugningar så deepthroat är bara motbjudande enligt mig. När det gäller vanliga avsugningar så tänder 99-100% av tjejer på det, men det finns en hel del män som inte tänder på avsugningar.

Jag tycker deepthroat är kränkande, men den kvinnliga sexualiteten går ut på en pervers lust att bli kränkt.

Du har definitivt en poäng. Jag menar att det är porrens inverkan. Tjejer TROR att killar älskar detta och gör det således, för så är det ju i varenda porrfilm. Vart annars kan man se "vanligt sex"? Det är inte som att man kan slå upp dagstidningen på morgonen och se det. Samma skit med hur ett kvinnligt underliv "skall" se ut. Man tar då porren för det normala.
Citera
2018-01-30, 11:58
Medlem
empoisonnes avatar
Nog finns det män som inte gillar DT. Åtminstone inte den sorten med munknull, kväljningar, tårade ögon och ner för hakan rinnande saliv.

Men DT kan ju utföras på så många sätt. Det behöver inte vara synonymt med brutalt facefuck och ett stadigt tag om håret.

Själv tycker jag att det är enklast att få till det bra om jag styr allt. Vinkel, rytm och hastighet. Jag gillar att sätta mig gränsle över bröstet på en man som ligger på rygg och sedan ta saken i egna händer.

Det är ingen snubbe som har avböjt den sortens DT, eller försök därtill - det är inte alltid det funkar.

Vad gäller porr kan det väl vara en stunds tändande verklighetsflykt att dra igång skeva klipp. Det är inte alltid, väldigt sällan i mitt fall, man själv vill utöva det man tittar på när man ägnar sig åt självbefläckelse.
Citera
2018-01-30, 12:08
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Nog finns det män som inte gillar DT. Åtminstone inte den sorten med munknull, kväljningar, tårade ögon och ner för hakan rinnande saliv.

Men DT kan ju utföras på så många sätt. Det behöver inte vara synonymt med brutalt facefuck och ett stadigt tag om håret.

Själv tycker jag att det är enklast att få till det bra om jag styr allt. Vinkel, rytm och hastighet. Jag gillar att sätta mig gränsle över bröstet på en man som ligger på rygg och sedan ta saken i egna händer.

Det är ingen snubbe som har avböjt den sortens DT, eller försök därtill - det är inte alltid det funkar.

Vad gäller porr kan det väl vara en stunds tändande verklighetsflykt att dra igång skeva klipp. Det är inte alltid, väldigt sällan i mitt fall, man själv vill utöva det man tittar på när man ägnar sig åt självbefläckelse.

Så är det för mig. Deepthroat har alltid inletts av tjejerna mest för att variera avsugningarna, det är trevligt. Jag har inte Flashbackkuk så de riskerar inte att dö. Jag tror att tjejer är mer intresserade av halsknull ur en upphetsningssynvinkel så som killar generellt är mer intresserade av facesitting.
Om en tjej är intresserad av DT får hon göra det men hon behöver inte göra sig något besvär för min skull.

Vad gäller porr tycker jag det är avtändande. Jag byter film om det ska börja hulkas saliv, tjatas om "den är för hård pappa" och rinnande mascara. Det är bättre om det görs lite prydligt och knullsuget - det gäller all porr för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in