2018-01-29, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Instämmer helt. Forumet har varit borta alldeles för länge nu. Man tappar förtroendet för sidan när de inte tillåter någon kommunikation mellan oss kunder / säljare.

Jag har också märkt att utbudet på weed har blivit ganska skralt på senaste tiden. Vad kan det bero på?
Yes och dispyter som är solklara scams som tar allt för lång tid.

Vill itne blåsa i visselpipan direkt men nånting är fan i görningen. Bråk bland staff? Väääldigt tyst som sagt. Och att dom har tid att gå in på vendors och edita deras posts för att "rätta till" är lite märkligt, även om jag samtidigt såklart förstår det.

Förhoppningsvis (Garanterat?) läser de det här iaf och får sig en tankeställare, jag är ju knappast ensam om att tycka såhär.
2018-01-29, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
beställning lagd hos DK, väntar på att den ska bli skickad!
Inte för att ge dig falkst hopp, men rätt säker på att DK skickar innan den står som skickad, så du bör få det innan helgen även om du inte ser att det är "skickat" förrän torsdag kväll

Kan rekommendera DK, nöjt första besök
2018-01-29, 21:47
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Inte för att ge dig falkst hopp, men rätt säker på att DK skickar innan den står som skickad, så du bör få det innan helgen även om du inte ser att det är "skickat" förrän torsdag kväll

Kan rekommendera DK, nöjt första besök
Vill inte heller blåsa i visselpipan eftersom jag verkligen gillar / gillat FS. Men nu får det räcka med konstigheterna.

Jag hoppas också att någon från FS läser här.
2018-01-29, 23:29
Medlem
General-snuss avatar
Beställt från benzo365 förut o fick efter ca 1 o halv vecka, beställde i torsdags o står som skickat förväntade mig de idag men kommer förmodligen imorrn eller senare i veckan

Återkommer med uppdateringen
2018-01-30, 02:27
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Instämmer helt. Forumet har varit borta alldeles för länge nu. Man tappar förtroendet för sidan när de inte tillåter någon kommunikation mellan oss kunder / säljare.

Jag har också märkt att utbudet på weed har blivit ganska skralt på senaste tiden. Vad kan det bero på?

Ganska skralt kan jag onekligen hålla med om, Är ju ingen av dem lite "äldre" säljarna på FS som får in något nytt alls nu för tiden? Menar bara röka nu. Det är riktigt konstiga tider på Trögsvamp atm.
2018-01-30, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Ganska skralt kan jag onekligen hålla med om, Är ju ingen av dem lite "äldre" säljarna på FS som får in något nytt alls nu för tiden? Menar bara röka nu. Det är riktigt konstiga tider på Trögsvamp atm.

SmokersDelight står väl för hälften av alla gräsannonser och han har ju semester.
2018-01-30, 03:59
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking

Citat:
Ursprungligen postat av nepun
SmokersDelight står väl för hälften av alla gräsannonser och han har ju semester.
Jo men även andra säljare av toppröka saknas. Mandarin t.ex
2018-01-30, 12:33
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General-snus
Beställt från benzo365 förut o fick efter ca 1 o halv vecka, beställde i torsdags o står som skickat förväntade mig de idag men kommer förmodligen imorrn eller senare i veckan

Återkommer med uppdateringen

Fick dom idag så benzo365 levererar fortf bra iaf
2018-01-30, 14:06
Medlem
creepyones avatar
Nån som kan uttala sig om drdealers heroin? Är det värt att beställa?
2018-01-30, 14:52
Medlem
EVF111s avatar
Har lagt 2 ordrar av suits, läst mycket bra om honom men nu är endast 2 dygn till autosläpp. Är det bara posten som är sjukt seg tro?
2018-01-30, 15:00
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Har lagt 2 ordrar av suits, läst mycket bra om honom men nu är endast 2 dygn till autosläpp. Är det bara posten som är sjukt seg tro?

Har beställt från han ett flertal gånger och har alltid fått det 1-2 dagar efter min beställning blivit markerad som skickad
2018-01-30, 16:41
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nepun

Jadu, semester eller tillfälligt bannad? Det var väl han som hota sina kunder va? Läste något om det och är rätt säker på att han var boven i dramat. Grymt gräs må han ha, men ack så otrevlig säljare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in