2018-01-28, 23:46
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vad håller admins på med?

Forumet är fortsatt nere och inte fått någon update på det över en månad nu eller något sånt?

De svarar inte heller på PMs.

Vad fan pågår? Förstår att säljare blir nojjiga då man själv börjar undra vad som pågår.

Visst, dom har väl jobb o göra osv. Men det är väl ändå 5-6 admins totalt och nog fan måste någon av dom ha detta "jobb" som heltidsjobb? Är ju en jävla massa pengar som dras in via det iaf...

Eller ligger det 999999 dispyter på hög som alla tar 2h styck att lösa eller vad i ekvationen är det jag inte förstår?

Jag fattar att det itne funkade med att folk hotade på forumet etc, men seriöst, bara sätta någon slags registrerings-block av some sort + moddande av forumet (aka banna såna användare) och låta det flöda?

Antalet scammers måste ju öka något fruktansvärt sen de bytte till nya "10+"-systemet + ett forum som inte existerar för tillället, om inte annat lär det ju även leda till YTTERLIGARE mer jobb för admins med dispyter osv, eftersom vi inte kan kolla säljarnas recensioner på forumet.

Blir allt mer sugen på alternativ till FS. Det är inte vad det en gång var, skärpning nu.

EDIT: Haha fyfan, kollade mest sålda produkterna nu... dels lite förvånad att mdma var #1? trodde det skulle vara gräs typ, men ja olika vendors mycket konkurrens osv, förståeligt.

Men skrattade fan till när DK tjack som vart uppe i vadå, en vecka? är #4. Man ska inte underskatta svensken och dens kärlek till tjack det är ett som är säkert!

+10 systemet är säkrast för säljare.
När man söker genom topplista kan jag garantera att den är missvisande med flit, annars hade ju snuten vetat direkt vilka dom ska kartlägga.
Såna som dig som håller forumet nere...
2018-01-29, 00:10
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
+10 systemet är säkrast för säljare.
När man söker genom topplista kan jag garantera att den är missvisande med flit, annars hade ju snuten vetat direkt vilka dom ska kartlägga.
Såna som dig som håller forumet nere...

Om den är missvisande med flit så är det ju en värdelös funktion. Snarare visas mest sålda inom 24h/vecka. Snuten vet redan vilka storsäljarna är, skulle det vara någon hemlighet? Finns ju både forumet och flashback för att enkelt kartlägga varenda en.
2018-01-29, 00:54
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Jaa det var kokain, Kort & gott bra koks inget gift lr RC-stiss , rekommenderas även om jag hade
högre förhoppningar efter all hype jag läst om de, 7,5 av 10 snokar får det..

Vendorn Suits erfarenheter? säljer ju allt löst,har fått bra piller löst med så det spelar väl inte så stor roll
någon som kört på suits rivotril?

Har bara bra erfarenhet av Suits. Snabb leverans och äkta rivotril
2018-01-29, 08:19
Medlem
metros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Vilka har äkta diazepam till salu? Tror jag testar zolpidem då jag var så pass imponerad av stealth och leverans senast om ingen annan säger något. Testar en mindre mängd av zolpidem troligtvis och återkommer med recension.

xshop har krka - prisvärt och äkta
2018-01-29, 12:18
Medlem
FeedMyInfections avatar
Kan varna för SecretService, förstår inte att han inte har mindre i rating. Andra gången jag köper av honom och får en påse med lite vätska i som knappt väger 100 mg.. Inte en gång till.

Första gången fick jag dock en reship, men orkade inte starta en dispyt över ett gram denna gång så tänker bara markera honom som röd i min bok.

Fattar inte hur man skulle kunna råka skicka en gnutta vätska istället för ett gram.. Och 2 gånger dessutom.
Senast redigerad av FeedMyInfection 2018-01-29 kl. 12:23.
2018-01-29, 15:06
Medlem
80-talists avatar
DK:s nuvarande batch är verkligen riktigt blöt, vid torkning försvinner närmare 1/3 (vilket han nämner i annonsen). Får mig att tänka på följande "citat":

Citat:
I like my speed like I like my women - cheap and wet.

Rätt potenta saker dock.
2018-01-29, 16:36
Medlem
escilichiss avatar
beställning lagd hos DK, väntar på att den ska bli skickad!
2018-01-29, 17:29
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedsone
Kan du vara lite mer utförlig?
SWIM har handlat flertalet gånger av henom. Då något faktiskt markerats som skickat så har saker också kommit.
Har beställt flera gånger av dr i liten mängd och de har alltid funkat fint men två gånger så har "posten slarvat bort" mina beställningar och det konstiga i det hela är att båda gångerna är när jag beställt för några tusen.

Nää, luktar surt om den räven!
2018-01-29, 17:45
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
DK:s nuvarande batch är verkligen riktigt blöt, vid torkning försvinner närmare 1/3 (vilket han nämner i annonsen). Får mig att tänka på följande "citat":

Rätt potenta saker dock.

Föredrar fuktigt tjack, slår på snabbare av nån anledninge och behövs inte så mycket Hans tidigare batch var riktigt bra, inväntar 3an nu med spänning
2018-01-29, 19:42
Medlem
EVF111s avatar
Whitegolds tjo har nu testats av mig samt flertalet vänner. Alla nöjda och glada
2018-01-29, 20:47
Medlem
zrtxs avatar
La en liten beställning hos Drdealer.

Återkommer när/ifall det anländer.
Senast redigerad av zrtx 2018-01-29 kl. 20:50.
2018-01-29, 21:11
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Vad håller admins på med?

Forumet är fortsatt nere och inte fått någon update på det över en månad nu eller något sånt?

De svarar inte heller på PMs.

Vad fan pågår? Förstår att säljare blir nojjiga då man själv börjar undra vad som pågår.

Visst, dom har väl jobb o göra osv. Men det är väl ändå 5-6 admins totalt och nog fan måste någon av dom ha detta "jobb" som heltidsjobb? Är ju en jävla massa pengar som dras in via det iaf...

Eller ligger det 999999 dispyter på hög som alla tar 2h styck att lösa eller vad i ekvationen är det jag inte förstår?

Jag fattar att det itne funkade med att folk hotade på forumet etc, men seriöst, bara sätta någon slags registrerings-block av some sort + moddande av forumet (aka banna såna användare) och låta det flöda?

Antalet scammers måste ju öka något fruktansvärt sen de bytte till nya "10+"-systemet + ett forum som inte existerar för tillället, om inte annat lär det ju även leda till YTTERLIGARE mer jobb för admins med dispyter osv, eftersom vi inte kan kolla säljarnas recensioner på forumet.

Blir allt mer sugen på alternativ till FS. Det är inte vad det en gång var, skärpning nu.

EDIT: Haha fyfan, kollade mest sålda produkterna nu... dels lite förvånad att mdma var #1? trodde det skulle vara gräs typ, men ja olika vendors mycket konkurrens osv, förståeligt.

Men skrattade fan till när DK tjack som vart uppe i vadå, en vecka? är #4. Man ska inte underskatta svensken och dens kärlek till tjack det är ett som är säkert!
Instämmer helt. Forumet har varit borta alldeles för länge nu. Man tappar förtroendet för sidan när de inte tillåter någon kommunikation mellan oss kunder / säljare.

Jag har också märkt att utbudet på weed har blivit ganska skralt på senaste tiden. Vad kan det bero på?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in