2018-01-28, 19:03
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolemodel
Grabbar, glöm inte HP avtalet!
Ni vet, det där vi babblat om i 4 år nu.

Glöm inte det.

Kommer nog ska du se 😉 Med mkt annat
HP..hrmmm,we are gonna make money...
Citera
2018-01-29, 04:21
Medlem
alienfins avatar
Som Won lovat så kommer vi se släpp i div partners sidor. Och de har ju radats upp i sista tiden,jisses vad det går undan nu
Senaste från Trata E Systems som har ett jätteavtal med Anoto👍

http://irxclinics.com/irx-clinic-suite/

Vi vet ju alla vad det innebär i licens/mjukvaruintäkter kommande åren om dessa avtal börjar leverera💲💲💲😎

Skulle inte förvåna mig om det kom nått från HP snart också
Senast redigerad av alienfin 2018-01-29 kl. 04:24.
Citera
2018-02-02, 21:00
Medlem
Ser att Google gett sig in i Universal Stylus initiative. Ser inte att Anoto är med där.

Gällande Anoto, är det 28 februari som nästa omgång undanflykter skall levereras eller kommer det innan?
Citera
2018-02-02, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Som Won lovat så kommer vi se släpp i div partners sidor. Och de har ju radats upp i sista tiden,jisses vad det går undan nu
Senaste från Trata E Systems som har ett jätteavtal med Anoto👍

http://irxclinics.com/irx-clinic-suite/

Vi vet ju alla vad det innebär i licens/mjukvaruintäkter kommande åren om dessa avtal börjar leverera💲💲💲😎

Skulle inte förvåna mig om det kom nått från HP snart också

Avtal med Trata E? De är utsedda till huvuddistributörer. Vad menar du med jätteavtal?

Hur många aktier har du? Med tanke på hur säker du verkar på att Anoto ska bli helt fantastiskt bra så borde du inte tveka om att berätta.
Citera
2018-02-03, 10:19
Medlem
Trodde verkligen på Anoto förut, men det känns aldeless för osäkert i nuläget
Citera
2018-02-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Ser att Google gett sig in i Universal Stylus initiative. Ser inte att Anoto är med där.

Gällande Anoto, är det 28 februari som nästa omgång undanflykter skall levereras eller kommer det innan?

Hmm, Neolab finns listad. Min tanke är att Anoto borde via Neolab "vara med".

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2017/04/12/anoto-och-neolab-forliks-och-etablerar-ett-strategiskt-samarbete.html
Citera
2018-02-03, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sambisen
Trodde verkligen på Anoto förut, men det känns aldeless för osäkert i nuläget

Var det bättre förr menar du
Bolaget har dom senaste 2 kvartalen visat positiva resultat
Citera
2018-02-03, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drakjägarn
Hmm, Neolab finns listad. Min tanke är att Anoto borde via Neolab "vara med".

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2017/04/12/anoto-och-neolab-forliks-och-etablerar-ett-strategiskt-samarbete.html
Tänker att om Anoto hade varit med så hade de varit representerade med sitt eget namn. Med tanke på att deras verksamhet till stor del bygger på att släppa pressmeddelanden om en massa saker som i mångt och mycket är luft skulle de knappast tveka om att få vara med i Stylus initiative och få berätta om det. Men det kanske förpliktigar på något sätt vilket nog inte är Anotos grej.
Citera
2018-02-04, 04:14
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Avtal med Trata E? De är utsedda till huvuddistributörer. Vad menar du med jätteavtal?

Hur många aktier har du? Med tanke på hur säker du verkar på att Anoto ska bli helt fantastiskt bra så borde du inte tveka om att berätta.

Varför är det intressant? 5,000 aktier kan vara mkt för mig,lite för nån annan.
Citera
2018-02-04, 04:17
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Tänker att om Anoto hade varit med så hade de varit representerade med sitt eget namn. Med tanke på att deras verksamhet till stor del bygger på att släppa pressmeddelanden om en massa saker som i mångt och mycket är luft skulle de knappast tveka om att få vara med i Stylus initiative och få berätta om det. Men det kanske förpliktigar på något sätt vilket nog inte är Anotos grej.

Luft? Mkt licensieras ut och det är bra så. Resultaten syns i sista raden,man meddelar partnerskapet och inget mer efter det.
Trata kommer nog att visa sitt med kommande kvartalen då de lanserat redan Anotos produkter
Citera
2018-02-04, 10:38
Medlem
Citat:
Varför är det intressant? 5,000 aktier kan vara mkt för mig,lite för nån annan.
Nja, jag tycker nog aboluta tal spelar ganska stor roll här. Dock inte förvånad över att du inget vill säga.
Citera
2018-02-04, 10:39
Medlem
Citat:
Luft? Mkt licensieras ut och det är bra så. Resultaten syns i sista raden,man meddelar partnerskapet och inget mer efter det.
Trata kommer nog att visa sitt med kommande kvartalen då de lanserat redan Anotos produkter

Jag har läst pressmeddelande, Trata är utsedda till huvuddistributörer. Vad menar du med jätteavtal gällande det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in