2018-01-28, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
De kommer att sända live till fler salar i byrätten.
Ah, det låter rimligt. Textar dom också? Äh, skojade. Men tror jag kör på datorn. Tar mig en halvtimme dit, men tror inte jag får ut något av det. Alla pratar inte köpenhamnska och det kan vara svårt att begripa.
Citera
2018-01-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag tror hen ljuger eftersom PM då skulle vara på väg till Bornholm med örlogskapten Lorck.
Lorck visste inte om att turen var inställd. Det var ju därför Madsen messade honom att den var inställd, Maden hade fått detta i uppdrag att messa vederbörande.
Citera
2018-01-28, 18:42
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Enligt din teori lämnade hon alltså festen två gånger, först för te och sedan för båttur. Då hade PM tid att förbereda sig, å andra sidan riskerade han att hon inte kom eller att hon hade pojkvännen med...

Som jag förstår det så drack hon te hos honom på dagen, innan gästerna kommit. Sedan gick hon hem och gästerna kom, därefter ringer PM och säger -Nu vill jag låta mig intervjuas och det i samband med en ubåts tur.

Hon diskuterar med pojkvännen och de bestämmef att hon ska acceptera och åka med honom.
Citera
2018-01-28, 18:43
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ah, det låter rimligt. Textar dom också? Äh, skojade. Men tror jag kör på datorn. Tar mig en halvtimme dit, men tror inte jag får ut något av det. Alla pratar inte köpenhamnska och det kan vara svårt att begripa.

He he, kanske textar de?

Jag tror att det är bäst att följa det via sin dator. Kanske inte någon från allmänheten får plats?
Citera
2018-01-28, 18:44
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nej inte min teori utan det stod i TV2 DK i artikeln. Han ringer precis när första gästen anländer till avskedsfesten. Så dricker dom te och kommer överens, och då går hon tillbaka till festen.
Sen gick hon för att intervjua honom. Det verkade som festen och hans verkstad inte låg så långt ifrån varandra.

Du har rätt, de ligger nära varandra.
Citera
2018-01-28, 18:47
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Jag brukar inte använda ordet hen men måste nog börja med det. Hen ljuger nog och har nog mer med Peter att göra än vi kommer få reda på.
Japp

Jag utesluter inte att hen är GM och PM bara en Patsy.
Citat:
Patsy

A person who is taken advantage of, especially by being cheated or blamed for something.

https://en.m.wiktionary.org/wiki/patsy
Citera
2018-01-28, 18:47
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, sedan torson dök upp anade jag åt vilket håll det lutade. Av ren bevarelsedrift tog jag ett känslomässigt litet avstånd, som sedan ökat vartefter information/detaljer dykt upp MEN så här Grovt Sadistiskt Våld hade jag aldrig ens fantasi att föreställa mig. Flera timmar sadistisk tortyr .... ONDSKA i koncentrerad form -- finner inga ord.
Ja, totalt obegripligt! Så groteskt hemskt att man inte orkar föreställa sig det utan man tar känslomässigt avstånd. Så gott det går! Djävulen personifierad.
Citera
2018-01-28, 19:16
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Japp

Jag utesluter inte att hen är GM och PM bara en Patsy.
Jag tror iaf att hen har mycket mer kunskap om Madsen än att bara ha sex och mysstunder i ubåten.
Citera
2018-01-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det var ju inte bara en artikel. Hon drogs till sådana ämnen, och som frilans hade hon möjlighet att välja. Så minst en nyfikenhet, tror jag att det fanns.

Men ge dig.
Hon skrev om turistnäringen på Haiti, kinesisk investering i Uganda, tjuvjakt på tigrar, män med skägg. Och så några artiklar om alternativ sexualitet. Det är bara för att det handlar om sex som du blir helt till dig i trosorna och blir övertygad om att hon MÅSTE ha ett personligt intresse av bdsm.
Citera
2018-01-28, 19:32
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
http://nyheder.tv2.dk/krimi/2018-01-24-kim-walls-kaereste-fortaeller-for-foerste-gang-om-forloebet-op-til-den

"Hela tiden" skrev jag aldrig. Men det står ju att "De følgende timer fik kæresten flere beskeder fra Kim Wall". Om du kollar på foton och filmer från utfärden, så står hon också hela tiden och fipplar med mobilen. Fjortisbeteende! Nu säger jag inte att hon blev mördad p.g.a. det , men man kan faktiskt bli förbannad när man är tillsammans med någon, och ger av sig själv och sin tid, fast man kanske hade haft viktigare saker att göra, och personen uppenbarligen tycker att den eller de h*n kommunicerar med i mobilen är viktigare. Det har jag själv upplevt.

Det händer aldrig mig. Jag antar att de ointressanta råkar ut för detta fenomen?
Citera
2018-01-28, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Jösses alltså, sicken energi du lägger ned för att få va med och yla i flock. Men ve och fasa.. tänk om det finns en annan flock som e tystare men starkare. Nu blev det allt lite läskigt, va?
Varför inte skriva något begripligt om du nu ska skriva,och energi ska väl inte du prata om sett till hur mycket du kladdar.
Citera
2018-01-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Men ge dig.
Hon skrev om turistnäringen på Haiti, kinesisk investering i Uganda, tjuvjakt på tigrar, män med skägg. Och så några artiklar om alternativ sexualitet. Det är bara för att det handlar om sex som du blir helt till dig i trosorna och blir övertygad om att hon MÅSTE ha ett personligt intresse av bdsm.
Precis. Men vissa gillar att lägga skuld på offret. Speciellt när det gäller en kvinna. En vit, medelålders, heterosexuell man kan ju inte ha fel. Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in