2018-01-28, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det har du inga belägg för. Du vet inte hur hennes genetik ser ut. Vissa kvinnor har manliga drag, så är det bara. Beroende på genetiken. Hon KAN vara trans, hon KAN vara kille - det har jag ingen aning om. Men tycker nog du skall vara lite mer tillbakadragen i dina s k slutsatser.

Det är ung 0.001 % chans att detta är en kvinna. Jag har träffat många transpersoner, och anser mig ha hyfsad koll.

Kroppslängd, halsens tjocklek och ansiktet talar sitt tydliga språk.
Citera
2018-01-28, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det är ung 0.001 % chans att detta är en kvinna. Jag har träffat många transpersoner, och anser mig ha hyfsad koll.

Jag har två vänner som är trans. Två fullständigt olika människor. Men det spelar ingen roll. Du tror vad du tror. TROR. Du har inte minsta aning.
Citera
Medlem
Caracallass avatar
Citat:

Jag har också koll på detta. Märkligt att vissa inte ser det.
Citera
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Det är möjligt.

Men å andra sidan, vad är omöjligt i denna soppa? Titta noga på "älskarinnan".

Deidre King är ju för f-n en snubbe. Titta på näsan och ögonbrynskammarna...

Bara i Danmark, kära vänner, bara i Danmark...
Säger det igen. Bara lägg ner det där. Deidre är naturligtvis en kvinna. Ljus kvinnoröst, inga skandinaviska drag, gissat på holländska, någon rättade mig tidigare i tråden och sa hon var amerikanska. Men kvinna är hon, så vi lägger ner detta en gång för alla nu, tycker jag.
Citera
2018-01-28, 18:31
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Det kommer bli en oerhört spännande rättegång. De kommer med all säkerhet hålla stängda dörrar när obduktionsresultaten redovisas. Men frågan är om man öppnar dörrarna igen när Madsen frågas ut hur hon fått skadorna. Det här fallet är ju allmänhet intresserade av, så kanske de håller de stängda dörrarna till en minimal nivå. Jag kommer sitta bänkad vid live-rapporteringen i alla fall. Tvivlar på att minsta lilla allmänhet får nån plats i den lilla sal de kommer hålla till.

De kommer att sända live till fler salar i byrätten.
Citera
2018-01-28, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Jag har också koll på detta. Märkligt att vissa inte ser det.
Koll? Beror på vilka förutsättningar man startar ifrån. Det är bara okunniga personer som är säkra på icke verifierbara uppgifter.
Citera
2018-01-28, 18:32
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Säger det igen. Bara lägg ner det där. Deidre är naturligtvis en kvinna. Ljus kvinnoröst, inga skandinaviska drag, gissat på holländska, någon rättade mig tidigare i tråden och sa hon var amerikanska. Men kvinna är hon, så vi lägger ner detta en gång för alla nu, tycker jag.
Hon/han är man. Vad du tycker är irrelevant för mig.
Citera
2018-01-28, 18:34
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Hadde han inte bookat ubåtresa med Deidre dagen efter? Kanske Deidre var plan B?
Jag tror hen ljuger eftersom PM då skulle vara på väg till Bornholm med örlogskapten Lorck.
Citat:
Enligt Steen Lorck var det meningen att Peter Madsen och Steen Lorck skulle seglat med ubåten till Bornholm fredagen den 11 augusti förra året.

https://www.expressen.se/kvallsposten/madsens-van-han-ville-bega-perfekta-brottet/
Citera
2018-01-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag tror hen ljuger eftersom PM då skulle vara på väg till Bornholm med örlogskapten Storck.
Nej, den var inställd redan på onsdagen.
Citera
2018-01-28, 18:36
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Jag tror hen ljuger eftersom PM då skulle vara på väg till Bornholm med örlogskapten Storck.
Jag brukar inte använda ordet hen men måste nog börja med det. Hen ljuger nog och har nog mer med Peter att göra än vi kommer få reda på.
Citera
2018-01-28, 18:37
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Nej, den var inställd redan på onsdagen.
Aha
Citera
2018-01-28, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
De kommer att sända live till fler salar i byrätten.
Det låter bra, kanske någon från tråden åker o kollar😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in