Citat:
Ursprungligen postat av
Geggamoja
Ja så kan det också vara, att HB varit drivande. Vad jag förstått har hon haft kontakt med Gottfrieskliniken och andra lite märkliga grupper? Så visst, det kan vara hon som varitdrivande, eller båda från varsitt håll, med märkluga idéer. Jag var först inne på att de båda var drivande då barnens sjukdom skulle hindra barnen själva att göra karriär liksom sina föräldrar.
Jag är inte helt säker på att OH varit ensam ansvarig, men allt samnantaget som jag läst har fått mig att tro så.
Tack för svaret. Ja att HB hade någon koppling till Gottfrieskliniken var nog inte så konstigt när barnen var sjuka. Vet inte vilka märkliga idéer du syftar på,
Jag är ganska övertygad om att bägge flickorna var sjuka, den yngre säkerligen ännu inte så sjuk som den äldsta. Med flickornas sjukdom i huvudet så tror jag ganska säkert att det är det som styrt valet att avsluta hela familjens liv, inte för att dom inte skulle kunna göra karriär. Jag tror i grunden att varken O eller H var några monster eller elaka människor men drabbas en familj av den ena tragedin efter den andra så bryts man ner och det är inte konstigt om man mår psykiskt dåligt.
Jag försvarar inte deras handlingar inte heller tycker jag att det är okej.