2018-01-26, 21:01
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Första halvan hänger jag med på.....
Men, du tappar mej vid mitten ungefär.
Går tyvärr inte ihop med min teori, men fortsätt kämpa med din.
Du tycks främst ha problem med incestspåret, vad är det egentligen som talar emot det enligt dig?
Vi är ändå några här, som ser det som den enda rimliga förklaringen till detta dåd om man sammantar allt som kommit fram.
Likaså tycks du ha fastnat vid att det är Hanna som varit drivande och att Oskar varit mer eller mindre oskyldig. Stämmer det? I så fall, vad har du för indikationer på det?
I ditt förra inlägg - med all respekt! - skrev du om hur "alla" vittnat om döttrarnas sjukdom: skola, grannar, vänner. Men då säger jag att det enda de vittnat om, är Oskars (och i viss mån Hannas)utsagor om hur sjuka barnen är. Ett enda vittne har sagt, att det märkets att Agnes var sjuk. Men det var väl Oskars kvinnliga, yngre kollega som han också var mentor för, om jag inte minns fel. Då ska jag helt fräckt påstå en sak, gripet ur luften: Oskar knullade den tjejen, det är hela saken. Med all respekt!
Citera
Medlem
Men allvarligt talat, är det bara jag som ger familj "cred" som vågar bryta loss från samhället för något de vet om samhället? Önskar jag har lika mod som föräldrar. De gjorde inte av ond mot döttrar utan snarare kärlek mot döttrar. Jag hade gjort samma sak i deras situation.

PS De är INTE wt föräldrar eller psykiskt sjukdom eller misshandel inom familj. Nej NOLL! De är en perfekt familj med högutbildad som har gjort allt i deras makt, i livet. Det är något i samhället som är SJUKT, som vi vanliga människor inte vet om.

Tycker synd om er vanliga människor som inte fatta att det är något som är fel på samhället, utan snarare gärna skylla på folk som tar av livet pga psykiskt sjukdom,misshandel bla bla bla..Om föräldrar vore WT föräldrar då hade ni inte bryr er om lika mycket som nu osv men just denna familj, det är de inte! Varför kan ni inte vakna och inse? Jävla hjärntvättad ni har blivit av samhället.

Det har säkerligen många gånger hänt med folk som tagit av livet pga något samhället har gjort för fel men ni väljer att det är något fel på folk pga psykiskt sjukdom osv. Inte samhället!.. Visst samhället är perfekt!
Citera
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schinlidst
Hur fan har ni mage att spekulera helt fantasi om dom? Vad får ni ut av det?

Det som nyheter skrev flaggade helt klart och tydligt om vad hela handlar om fast de inte skrev rent ut.

Undrar vad ni kommer att spekulera om min död när jag dör, om nyheter skulle nu komma skriva om mig. Det ska bli spännande haha!

Vem fan skulle vilja spekulerar här om dig efter din död, om du nu inte tänkte döda någon?

Nu är det så här att mördare är den ena eller båda föräldrarna och det är något du och andra inte kan ändra på! Mysko folk det finns!
Citera
2018-01-26, 21:08
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Håller med.

Tänk om han dragit ner Hanna i avskumshelvetets djupet.

Först mördar han henne och sedan får han det att framstå, för hela världen i all oändlighet, att mamman också velat ta livet av sina underbara flickor.

Hon kommer aldrig att få ro i sin kalla och mörka grav.

Mannen är ett fullblodigt monster.

Obducenten har nog uteslutit att H blev mördad.
Citera
2018-01-26, 21:09
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Men allvarligt talat, är det bara jag som ger familj "cred" som vågar bryta loss från samhället för något de vet om samhället? Önskar jag har lika mod som föräldrar. De gjorde inte av ond mot döttrar utan snarare kärlek mot döttrar. Jag hade gjort samma sak i deras situation.

PS De är INTE wt föräldrar eller psykiskt sjukdom eller misshandel inom familj. Nej NOLL! De är en perfekt familj med högutbildad som har gjort allt i deras makt, i livet. Det är något i samhället som är SJUKT, som vi vanliga människor inte vet om.

Tycker synd om er vanliga människor som inte fatta att det är något som är fel på samhället, utan snarare gärna skylla på folk som tar av livet pga psykiskt sjukdom,misshandel bla bla bla..Om föräldrar vore WT föräldrar då hade ni inte bryr er om lika mycket som nu osv men just denna familj, det är de inte! Varför kan ni inte vakna och inse? Jävla hjärntvättad ni har blivit av samhället.

Det har säkerligen många gånger hänt med folk som tagit av livet pga något samhället har gjort för fel men ni väljer att det är något fel på folk pga psykiskt sjukdom osv. Inte samhället!.. Visst samhället är perfekt!

Är inte riktigt klar över vad du vill ha sagt med detta inlägg. Jag fattade att familjen ej var wt, ej psykiskt sjuka ej misshandel. Om du vet något så kan du tala om det för oss. På vilket sätt är vi hjärntvättade?
Citera
2018-01-26, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Du tycks främst ha problem med incestspåret, vad är det egentligen som talar emot det enligt dig?
Vi är ändå några här, som ser det som den enda rimliga förklaringen till detta dåd om man sammantar allt som kommit fram.
Likaså tycks du ha fastnat vid att det är Hanna som varit drivande och att Oskar varit mer eller mindre oskyldig. Stämmer det? I så fall, vad har du för indikationer på det?
I ditt förra inlägg - med all respekt! - skrev du om hur "alla" vittnat om döttrarnas sjukdom: skola, grannar, vänner. Men då säger jag att det enda de vittnat om, är Oskars (och i viss mån Hannas)utsagor om hur sjuka barnen är. Ett enda vittne har sagt, att det märkets att Agnes var sjuk. Men det var väl Oskars kvinnliga, yngre kollega som han också var mentor för, om jag inte minns fel. Då ska jag helt fräckt påstå en sak, gripet ur luften: Oskar knullade den tjejen, det är hela saken. Med all respekt!

Ok.
Tack för ditt svar.
Som sagt du kör på din teori, och jag fortsätter med min.
Citera
2018-01-26, 21:14
Bannlyst
Citat:
Läste vart?

Skoja såklart.
Jag har ganska klart för mig hur det gick till inne i huset.
Men det lägger jag inte ut här, igen.
Citera
2018-01-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Är inte riktigt klar över vad du vill ha sagt med detta inlägg. Jag fattade att familjen ej var wt, ej psykiskt sjuka ej misshandel. Om du vet något så kan du tala om det för oss. På vilket sätt är vi hjärntvättade?

Läs igenom hela tråden.
Citera
2018-01-26, 21:15
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
(...)
Du svamlar och är troligen bara full eftersom det är fredag och löning. Men jag ska svara dig ändå.

Om dessa dina hjältar till föräldrar verkligen hade varit modiga, så som du säger, då hade de väl avslöjat den stora konspirationen i sitt självmordsbrev och inte skyllt på något så futtigt som sina döttrars sjukdom!
Citera
2018-01-26, 21:18
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Obducenten har nog uteslutit att H blev mördad.
Nja, det var inte färdigt utrett förra veckan varje fall.
Citera
2018-01-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Den yngre flickans pianolärarinna har tydligen hört av sig till Elisabet Höglund.

https://elisabethoglund.se/blogg/idag-kan-jag-avsloja-nya-tragiska-och-omskakande-uppgifter-om-de-mordade-flickorna-bjarred/

Där ser man också i Elisabeth Höglunds blogg hur den yngsta flickan tystas av sin pappa, medan den äldre, och som gått före, redan har tystnat.
* Den lilla flickan fick ofta tillrättavisningar eftersom pappan tyckte att dottern pratade för mycket.
* Min källa uppfattade den äldre systern som tystlåten och dämpad.
Mina fetningar.

"a girl has nothing to say" Agnesisbored "A girl with no name"
Senast redigerad av manot 2018-01-26 kl. 21:21.
Citera
2018-01-26, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angorakatten
Är det Hanna man ser på hennes Facebook sida om man trycker på knappen se vad du har gemensamt med Hannas vänner? Det kommer upp en bild på en kvinna som kan vara Hanna tror jag.
screen shotta bilden och lägg upp....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in