Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Som redan påtalats så har allt du skriver redan bemötts många gånger i tråden. Men det är bra att du lovar att svara på frågor. Då kan du börja med att bemöta mitt svar på ditt allra första inlägg här på Flashback:
#Jagärhär motarbetar uppenbart de som är kritiska mot den mångkultur-politik som är oförenlig med välfärdsstaten. #Jagärhär försvarar och stöder ett samhälle där medier, politiker och förvaltning systematiskt åsidosätter och ignorerar de lagar som ska skydda medborgarna. Varför?
Detta är påståenden som du tycker och anser och enligt dig är det så. Vad tycker du att jag ska svara på det? Att du har fel?
Ja jo det kan jag väl göra visserligen. Men är det ens lönt att svara?
Du har ju bestämt redan att det du säger är så det är och du undrar varför.
Första påståendet om att gruppen motarbetar de som är kritiska mot invandringen.
Du förfinar språket rätt mycket. Du undrar egentligen varför gruppen är inne på sidor och försöker få ner hatet mot invandrare, på sidor där högerfolk kallar invandrare för parasiter,apor;getknullare, borde avrättas ja och så vidare. På sidor där detta extrema hat mot invandrare finns.
Ja??? Inte så konstigt att gruppen är på dessa sidor. Eller?
#jagärhär är fortfarande politiskt obunden. Och vilka lagar du syftar på har jag ingen aning om.
Men som sagt, dessa påståenden är ju visserligen inga frågor utan du har bestämt att det är så.
Upp till dig att tycka det. Respekterar din åsikt..
Angående AH och crowfoundingen. Jag skulle bli mycket förvånad, även lite lessen om jäh skulle ligga bakom att hon blivit avstängd eller vad det nu var.
Varför liksom. Nä; jag är övertygad om att jäh gruppen inte har med det att göra men som sagt; var och en bestämmer ju själva på Facebook vad man gör.
Rätt tragiskt fortfarande att ni anser att jäh admins skall och ska veta vad alla snart 80000 medlemmar gör alltid överallt, dygnet runt i sociala medier.
Isåfall så ska väl alla som har en grupp också ha koll på alla. Verkar som att den regeln gäller endast jäh av någon anledning.
Ni har ju spioner i gruppen; har någon info gått från gruppen angående AH? Om inte så är det knappast gruppens fel..
Bara skitsnack att admins i jäh ska hålla koll och veta vad alla gör alltid dygnet runt.
Likaväl är det skitsnack när Katerina Janousch anklagar jäh pga att nån idiot startar en stå upp för grupp och sen själv lägger till medlemmar från jäh.
Ärnog inte sista gången det görs, men det visar ju på att svärta ner jäh skall göras; sen hur man gör det spelar ingen roll. Tycker det var rätt svinaktigt gjort av KJ.