Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Ja så är det sagt. Typ under våren har dom mailat och sen har hon inget hört från honom angående intervju. Så poff ringer han just den här dagen och bjuder på te och så kommer dom överens om en intervju samma dag/kväll. Sen vinkar pojkvännen och vänner när dom ser ubåten glida ut.
Flåt att jag är tjatig, har läst i artikeln och behöver / vill ha mer klarlagt. Sms kontakt om vju nån månad innan. Ringer han FÖRE festen och bjuder på te? Är pojkvännen med då? För hittills har jag uppfattat det som om kim med sällskap var hos Pm i verkstaden före båtturen och att hon då hade sällskap. Det har stått pojkvän eller fotograf.
Gick kim isf hem igen efter teet? Hade hon redan då planen att åka båt? För jag läser att första gästen hade kommit när peder ringer och säger att nu blir det båttur. Att kim då frågar om killen vill åka med.
Eller var både kim o vännen i verkstaden på te och intervju på eftermiddagen. De berättade kanske om festen och den planerade resan. De går hem o några timmar senare kommer gäster, PM ringer och vill ubåta nu meddetsamma.