Citat:
Ursprungligen postat av
Koyak
Vad har du för belägg på att det är "högern"?. Det här är också ett stort problem inom #jagärhär, är man kritisk mot er så blir man direkt stämplad som höger/högerextrem/brunhöger/bajshöger etc.
Det var GS/Fabbe som la ut den blocklistan på twitter, den innehåller många från jäh.
Visserligen bra för jag och många andra andar varandra från den.
Totius, käre vännen. Det där med missbruka anmälningsfunktionen?? Vilket skitsnack.
Jag hoppas att fler och fler använder just anmälningsfunktionen på Facebook. För att rensa bort Trollkonton, all jävla skit som läggs upp som faktiskt bryter mot reglerna.
Sen måste jag ju nämna drevet mot jäh. Dom blir anklagade för minsta lilla jävla sak.
Hur många grupper är många medlemmar i? Många som är med i flera hundra grupper.
Men ändå så är det häxjakt på admins i jäh så fort någon jävla medlem skriver nånting.
Eller som hände igår när KJ anklagade gruppen för något som inte hade någon grund alls.
Så är det hela tiden..
Jag tar gärna diskussion. Fast när jag svarar så är inte det bra ändå tydligen..
Jag anser att när ni tar fram olika citat som jäh medlemmar skriver så vad är problemet?
Sällan jag ser något fel i det ni lägger fram..
Tolkningsföreträde? Jag hittar ingenstans i infon hos jäh om nått tolkningsföreträde..
Vad enskilda medlemmar säger spelar väl ingen roll.
Jag har aldrig sett att admins har gått ut med info om tolkningsföreträde.
Som jag skrev.. många är sura för att det anmäls och plockas bort saker på fb.
Jag säger, håller man sig till reglerna så kvittar det om mågon anmäler.
Varför tror ni att gruppen finns kvar trots svärmattackerna mot jäh?
Nån skriver att det är nån på fb som jobbar där. Ytterligare skitsnack, ingen på fb skulle riskera sitt jobb pga en grupp.. alltså hallå eller??
Kram på er...
Ställ frågor så ska jag svara senare ikväll.. lovar...