2018-01-24, 14:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Om han kickas av SVT så tycker jag att hans fackförening borde ge sig på SVT. Han har inte gjort något olagligt. Men LO är moralister.
Han har "plockats bort från rutan" (alltså SVT:s ).

Det är ju inte samma som "sparken". Jag skulle tippa på att medelåldern hos dom som ser hans reportage är 60+, så det tycker jag inte är alls märkligt.
Citera
2018-01-24, 14:23
Medlem
Sam.Boyds avatar
I årtionden har män och pojkar som fattat tycke för varandra kämpat mot fördomar.

Att de är som alla andra men skillnaden är bara att de gillar lika...

Nu kommer ett gottande av en freakshow att förstärka fördomar.
Citera
2018-01-24, 14:24
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Det där är något som väldigt många heterosexuella män sysslar med. Mycket kuk bilder till tjejer tas på gym. Det sprutas hej villt av just heterokillar.

Tvivlar starkt på det. Har tränat på gym i 30 år men har hittills, som väl är, aldrig lagt handen i något som kan misstänkas vara sagge och då tränar jag ändå på vad feminister skulle kalla gym med "toxisk manlighetsnorm."
Däremot dras ju bögar konstant till sunkigt sex på offentliga glory holes och liknande och tycks älska att söla ned ställen med bögsperma så på mer gayiga gym kan jag tänka mig att det händer.
https://www.expressen.se/nyheter/har...kanda-har-sex/
Citera
2018-01-24, 14:25
Medlem
Jag bryr mig inte vad hallåorna på svt sysslar med. Kollar någon ens på svt längre?

Rolig historia detta men knappast skäl för avsked. Är det olagligt att filma sig själv när man runkar?Men jag kanske har missat avgörande detaljer. Om han är blottare eller på annat sätt äcklar sig med folk så får det va.
Citera
2018-01-24, 14:26
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koyak
*NSFW*Gif*NSFW* bild när han sprutar på ett ryggstöd på något gymredskap

Okej. Runkot är i bästa fall exhibitionist. Men om han var någorlunda stabil i huvudet kunde han sålt av sin bögiga kolonilott och byggt en hemmastudio där han kan runka på inventarier, ta emot vitt guld i prutten och streama skiten (och skitan). Där kunde han få in lite rosa pengar för nya inventarier och bättre kameror utan att bryta mot lagen eller hamna i gråzoner. Vad arbetsgivarnas värdegrund säger är då en fråga för Berring och facket samt arbetsgivaren.

Fast verkligheten tyder på att herr Berring har någon störning som gör att han tvångsmässigt måste runka ner andras inventarier. Jävla spärrmongo.
Citera
2018-01-24, 14:27
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
När jag försökte kolla på hans tumblr inatt var jag tvungen att logga in och jag tänker inte skaffa tumblr. Någon som har en direktlänk till när han besudlar träningsredskap? Jag har svårt att tro att det är sant.

Angående Tumblr, det är bara att fylla i en fejk mailadress+valfritt lösenord vid registreringen och sen är du inne och kan stänga av "safe mode" för att ta del av materialet. Man behöver inte bekräfta kontot via email.
Citera
2018-01-24, 14:28
Medlem
Citat:
Vi kan jämföra med tex Danmark där en av den största kvinnliga företagsledaren kan berätta om sina intressen för submissiv bdsm på fritiden i TV och ingen höjer ens på ögonbrynet. Bara ett jaha.

"En bild säger mer än tusen ord".
Senast redigerad av dianna-agron 2018-01-24 kl. 14:31.
Citera
2018-01-24, 14:29
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Tvivlar starkt på det. Har tränat på gym i 30 år men har hittills, som väl är, aldrig lagt handen i något som kan misstänkas vara sagge och då tränar jag ändå på vad feminister skulle kalla gym med "toxisk manlighetsnorm."
Däremot dras ju bögar konstant till sunkigt sex på offentliga glory holes och liknande och tycks älska att söla ned ställen med bögsperma så på mer gayiga gym kan jag tänka mig att det händer.
https://www.expressen.se/nyheter/har...kanda-har-sex/

Jasså, då tränar du inte på SATS antar jag?

här har de nyss fått stänga bastun pga för mycket sats och söl.

https://www.expressen.se/nyheter/sto...eta-traffarna/
Citera
2018-01-24, 14:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är väl mest det här med gym och poppers som är besvärande, möjligen att han har "daddy" i användarnamnet. Frågan är om han skulle klara ett random drogtest, och om det dyker upp anklagelser om ofredanden, kanske från unga killar?
Citera
2018-01-24, 14:31
Medlem
Detvarenolyckas avatar
Jonas sätt att på skojsamt vis kalla meteorologen Nils Holmqvist för "Snygg-Nils" skulle onekligen ge nya associationer i tankarna, efter att ha tagit del av det här materialet som länkats, om han skulle jobba kvar.
Citera
2018-01-24, 14:32
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Om han kickas av SVT så tycker jag att hans fackförening borde ge sig på SVT. Han har inte gjort något olagligt. Men LO är moralister.

Allt kommer att handla om "värdegrunden". Där jag känner att han kan ha begått brott är att han tömmer över gymmets träningsprylar. Än har han inte åkt dit för ofredande eller förargelseväckande beteende men så som han hållit på var det bara en tidsfråga innan han runkar eller packar bajs inför någon med "patriarkal livsfilosofi" eller liknande.

Arbetsgivare kan ha vissa krav på sina anställdas personlighet och fritid och finns det väl beskrivna regler som skrivits under kommer facket på sin höjd försöka förhandla att han köps ut men antagligen gör de inget alls eller tar arbetsgivarens parti.
Citera
2018-01-24, 14:32
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Var sprutar han sperma på träningsredskap?

Jag vet inte, jag kollar inte på hans degenererade skit, men de skriver i Expressen att han gör det:

Citat:
I flera av filmklippen syns SVT-profilen onanera offentligt på ett gym. Han ejakulerar i duschar och på träningsredskap. I en av filmerna syns en annan gymkund träna i bakgrunden.

https://www.expressen.se/noje/svt-pr...nanera-pa-gym/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in