2018-01-24, 12:25
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Morfar och Pyret går lös i den västerbottniska skogen i Övre Kågedalen: https://xhamster.com/videos/horny-ba...utside-7294407

Det här är helt klart det mest absurda som flutit upp till ytan under min tid på flashback.
Citera
2018-01-24, 12:27
Medlem
Snapcounts avatar
Det skall sægas att han inte har fått sparken..
Citera
2018-01-24, 12:28
Medlem
Avslutade avtalet med radiotjänst för många år sen, bra att sånt här uppmärksammas hoppas verkligen att de får känna av hur folket röstar med plånboken och slutar finansiera propaganda tv.
Citera
2018-01-24, 12:31
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schoolgirlreport
Bifogar här en bild från hans Tumblr där Jonas Berring tar en popper samtidigt som han har något sperma liknande i röven och i handen håller han typ en 50 cm lång dildo, enjoy:

https://imgur.com/a/MxR3d

Ser inte ut som sarre! Ska han trycka upp den där så skulle han väl behöva 1 kg konsistensfett eller något annat att glida på
Citera
2018-01-24, 12:31
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandelbiskvier
Gymmet han snuskar i verkar vara i sporthallen ”Badmintonstadion” i Umeå.
Inte långt från vart jag befinner mig. Man borde ju egentligen gå dit och gömma sig i herrarnas och vänta på snuskigheterna. Fan vad guld om någon ertappade honom in action. Han lär ju noja efter Uppdrag Granskning vid det här laget.
Citera
2018-01-24, 12:32
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Tipsar gärna Flashbacks grävande journalister att gå in på Qruiser eller Planetromeo och kolla vilka klubbar som Jonas Berring har startat.

Tänk snävt vad som är särskilt förekommande i bögvärlden....
Unga pojkar?
Citera
2018-01-24, 12:34
Medlem
Wahnsinns avatar
Att han är SVT-ankare är ju en grej, men det jag framför allt reagerar på är att han ser så välvårdad och städad ut. Han bär ju till och med välstruken skjorta och slips i en av runkfilmerna, som om han precis avslutat kvällens nyhetsuppläsning.
Citera
Medlem
På något sätt tycker jag ändå att han håller stilen. Slips och vitskjorta under självbefläckelseakten. T.o.m strumphållare vilket inte man ser så ofta hos män.
Senast redigerad av Harsettdetmesta 2018-01-24 kl. 12:37.
Citera
Medlem
kameravinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande87
Får dock detta : This Tumblr may contain
sensitive media.

Vad göra?
Skapa bara ett konto och ta bort safemode från din profil och bingo!
Citera
2018-01-24, 12:36
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dronesoul
Well, skyll er själva?

Det finns bra skäl till att inte ha ett tjog sociala medier-konton. Här på FB är det snarare regel än undantag att material som diskuteras tillgängliggörs på enklare och öppnare vis än bakom regg-konton. Hur som - fint att folk bidragit med sådana länkar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Att han är SVT-ankare är ju en grej, men det jag framför allt reagerar på är att han ser så välvårdad och städad ut. Han bär ju till och med välstruken skjorta och slips i en av runkfilmerna, som om han precis avslutat kvällens nyhetsuppläsning.

Han går väl i gång på det. Sitter i studion inför massor av folk, sedan direkt in i logen där han använder sin halvmeter långa dildo och någon jävla "popper". Tvi!
Citera
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Jag förstår inte varför alla tror att SVT kommer gå apeshit över det här. Det är ju inte heterosex det handlar om. Det enda som är grund för uppsägning är ju bilder på en man som tar en kvinna. Det är sexistiskt!

Det här är bara frigjort och normkritiskt. De enda som kommer få löpa gatlopp är de SVT-kommunikatörer som förhastat sig och sagt att det här är olämpligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in