2018-01-24, 13:52
Medlem
AX64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Men om du är intresserad om Ica kan jag berätta att de knullas hej vilt på toaletterna där för att sedan packtera in din oxfile! Men det är annan tråd:

Så är det säkert. Men jag vill inte se det first hand, eller second hand för den delen heller.

Om mina tonårsbarn går för att springa en runda på löpbandet så hoppas jag innerligt att de ska slippa halka runt i analsubstanser och sperma där, än mindre bevittna när herrar som denna lever ut sina fantasier på platser där andra finns.
Citera
2018-01-24, 13:52
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag har inget ont att säga om bögeri. Men det där kändes jävligt konstigt att se. Första gången jag ser två män som suger av varandra.

Inget jag vill vara med om men jag säger låt dom suga bäst fan dom vill och sköter han sitt jobb på SVT så är det väl inget att orda om. Klart han skall jobba kvar. Dom som inte gillar bögeri kan väl bara låta bli att kolla när det sugs helt enkelt.
Dina impulser stämmer, det är inte sunt och ska inte framhävas som ett sunt leverne. Två män som skinkar på varandra i en skog, fy fan. Det är inget fel att moralisera över dessa saker, det har jag förstått på sistone. Detta får han syssla med djupt inne i sin garderob med lyset släckt.
Citera
2018-01-24, 13:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han drar nog från SVT vad det lider, Umeå tycks vara för litet för honom. Just att det är SVT Västerbotten (länet för de frikyrkliga och nyktra) gör ju att det blir knepigt att vara kvar där, för båda parter (Jonas och publiken). Kanske kan omplaceras till Göteborg? Eller bara dra och göra något annat rent yrkesmässigt. Heja, Jonas!
Citera
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nfl
Det är ju sant våga se dig själv i spegeln.
Inga problem med min självbild eller sexuella preferenser, lever med min flickvän sedans 12 år nåt sånt och är helt öppen med vem jag är och vad jag tycker överallt. Så nej? Vad får dig att tro att det bara finns en förklaring, och en ganska extremt långsökt sådan, baserat på absolut ingenting förutom din fantasi?
Citera
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Inget jag vill vara med om men jag säger låt dom suga bäst fan dom vill och sköter han sitt jobb på SVT så är det väl inget att orda om. Klart han skall jobba kvar.

Jag har två invändningar.

1. Det där med att spruta sperma på träningsredskap på gym är inte bara sjukt beteende utan måste vara brottsligt med. Det är ju synnerligen äckligt för andra gymbesökare.

2. SVT finansieras av licenspengar som vi tvingas betala. Därför kan man ha striktare krav på SVT och dess medarbetare än på vilken annan TV-kanal som helst, där man bara kan säga "skit i att gynna dem då".
Citera
2018-01-24, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Läste tråden inatt och det jag blev mest förundrad över äe hur det kan ha fortgått så länge utan att någon skvallrat eller hängt ut honom? Han har ett twitter konto med 15 000 följare, tusentals visningar på Xhamster och likaså på Tumblr.

Tror för att majoriteten inte bryr sig. Det finns oändligt med porr som är lätt att se.
Sen vad finns det för intresse att någon runkar o spelar in?
Finns folk som livestreamar på samma sida som är snickare. Borde en tråd
Skapas om dem med?

Ska diskutera hurvida det borde bli olagligt att tillfredställa sig själv?
Citera
2018-01-24, 13:56
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han drar nog från SVT vad det lider, Umeå tycks vara för litet för honom. Just att det är SVT Västerbotten (länet för de frikyrkliga och nyktra) gör ju att det blir knepigt att vara kvar där, för båda parter (Jonas och publiken). Kanske kan omplaceras till Göteborg? Eller bara dra och göra något annat rent yrkesmässigt. Heja, Jonas!
Vad snackar du om? Nu kan Jonas ägna sig åt det han brinner för på heltid! Han får nog inte en lugn stund nu. Sverigeturné till våren!
Citera
2018-01-24, 13:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av schoolgirlreport
Bifogar här en bild från hans Tumblr där Jonas Berring tar en popper samtidigt som han har något sperma liknande i röven och i handen håller han typ en 50 cm lång dildo, enjoy:

https://imgur.com/a/MxR3d
Sparka fanskapet omgående. Obehaglig.
Citera
2018-01-24, 13:57
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twink82
Detta är inte falska anklagelser. Han har raggat på mig flera gånger. Hans identitet går att styrka genom att jämföra hans porrbilder och videor med hans påklädda. Han är allmänt känd för detta i Umeå. Frågan är med Hur kan du ha missat detta?

Jag rör mig väl i fel kretsar! Ja, identiteten verkar vara riktig nu. Dock ser jag ingen fara i beteendet, och önskar honom lycka till i en ny karriär.
Citera
2018-01-24, 13:58
Medlem
mjaubrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twink82
Tennishallen på Ersboda, Nära SVT

Du måste mena "Badmintonstadion" det är det enda som ligger i närheten om de inte byggt något nytt senaste 10 åren. Själv tränade man där för 10-15 år sedan, tur man inte duschade där!!

Men hur i helvete tänker människan egentligen när man tar kort och videos där man bögar runt och är åtminstone känd i Västerbotten. Det är ju dömt att komma fram. Fast han måste väl stortrivas idag när alla får se hans bilder.
Citera
2018-01-24, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
Ser inte ut som sarre! Ska han trycka upp den där så skulle han väl behöva 1 kg konsistensfett eller något annat att glida på

Det är glidmedel som används vid fistning.
Citera
2018-01-24, 14:01
Medlem
Kalle81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Jag har två invändningar.

1. Det där med att spruta sperma på träningsredskap på gym är inte bara sjukt beteende utan måste vara brottsligt med. Det är ju synnerligen äckligt för andra gymbesökare.

2. SVT finansieras av licenspengar som vi tvingas betala. Därför kan man ha striktare krav på SVT och dess medarbetare än på vilken annan TV-kanal som helst, där man bara kan säga "skit i att gynna dem då".

1. Det finns ju ofta papper och sprejflaska som man ska använda efter att man svettats på redskapen. Jag brukar irritera mig på folk som inte gör det. Jag tror nog att Jonas gjorde det.

2. Om inte licenspengarna räcker till att ge Jonas en anständig lön, ska vi då ifrågasätta att han skaffat sig ett extraknäck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in