Citat:
Ursprungligen postat av
Stefana
Tråden är riktad till män som år antingen 35-50, yngre killar som är attraherade av äldre kvinnor är en grupp för sig och det är inte till dem tråden är inriktad.
Jag menar inte om du skulle satsa på 35 åringen utan om du också skulle tända på henne, inte hennes mogna sköna personlighet utan om du också kan bli riktigt kåt på 35 åringen i sängen.
Jag är 38 så jag antar att jag kvalar in då.
Du verkar bara vara intresserad av fysiska attribut så då ska du få dig några. Har 35-åringen följande:
Hjärtformad rumpa (fyllig sådan) med matchande lår
Putläppar (äkta)
Fiolformad figur (lite mage är ok, lite extra kött i övrigt faktiskt då det är sexigt/kvinnligt)
Långt välvårdat hår, gärna mörkt men who cares egentligen, helheten spelar roll på alla listade "krav"
Smilgropar och fina drag i ansiktet
Ja, då dras jag till dig.
Som någon sa tidigare, finns MÅNGA 20-25-åringar där ute med helt kassa chips/godis-kroppar som lätt kan bli brädade av en 35-åring som fortfarande bryr sig, de är inte få till antalet precis. Mitt ex är 38 och ser inte en dag äldre ut än 25. Jag hör till den stammen likaså men ni tjejer har ju det där med smink som tar bort mycket defekter.
Moral of the story. Många som du kanske tror är 25 ute på krogen kan lätt vara 10 år äldre än så utan att du har en aning.