2018-01-24, 05:09
Medlem
Svaret är absolut.

Finns många snygga kvinnor i 35-års åldern och dessa går före alla mediokra och mindre fina 20-åringar.
Senast redigerad av 400Ben 2018-01-24 kl. 05:15.
Citera
2018-01-24, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefana
Man hör ju så mycket om att en kvinna efter 30 är inte så mycket att ha utseendemässigt.

Det där stämmer på de flesta, men långt ifrån alla. Alltså att kvinnor efter 30 går ner sig från riktigt snygga till halvsnygga.

Men det finns kvinnor runt 35-40 år som ser riktigt bra ut. Och vi snackar knappast 1 %. Det är runt 10-20 % ändå.
Citera
2018-01-24, 05:25
Avslutad
Citat:
Tråden är riktad till män som år antingen 35-50, yngre killar som är attraherade av äldre kvinnor är en grupp för sig och det är inte till dem tråden är inriktad

Skriv det i trådstarten då!!!!
Citera
2018-01-24, 05:28
Bannlyst
när en 30+ kvinna väl är attraktiv är dem alltsom oftast bra mycket snyggare än yngre tjejer

men oftast tappar de ju efter 30
Citera
2018-01-24, 05:43
Medlem
DixieDs avatar
Självklart! Det är omöjligt för män att se en specifik ålder på en kvinna.

Vissa har genetiska drag där man alltid ser yngre ut än vad man är. Andra ser äldre ut än vad man är istället.

Allt beror på hälsa och kost också. Övervikt leder till att man ser äldre ut än vad man är.
Citera
2018-01-24, 05:49
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Möjligtvis om 35-åringen har tagit väl hand om sig själv, inte är överviktig mer än något kilo max och klär sig lite sexuellt inbjudande och de andra yngre klär sig alla ganska omtäckt och mjukisbrallor så kommer nog minst 90% av männen gå efter 35-åringen.
Citera
2018-01-24, 06:01
Medlem
DixieDs avatar
Glömde tillägga att alkohol och rökning är en stor faktor till att man åldras väldigt tidigt.

Jag har sett tjejer vid 20 eller yngre som ser äldre ut vad jag än är för att man röker. När man lägger ned rökningen så ökar man i vikt istället eftersom rökning har varit en stor tillvaro i deras liv.

Detsamma gäller alkohol.

Det är ingen som riktigt förstått det men ingen av dessa ting är positiva för hälsan.

Idrottare ser alltid yngre ut. Barn kan också att en kvinna åldras väldigt fort. Man ska alltid hålla igång sporten/aktivitet. Man ska verkligen akta sig för många ämnen som finns i maten också

Viss sminkning/frisyrer gör att en kvinna ser äldre ut. Det finns många tips att få hos en frisör.
Senast redigerad av DixieD 2018-01-24 kl. 06:04.
Citera
2018-01-24, 06:05
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Hej

Det är ingen nyhet att män attraheras av yngre kvinnor. Det jag undrar är om en yngre kvinna och en 35 årig kvinna skulle befinna sig på ett ställe där resten är bara män, är det alltid den yngre som får allas uppmärksamhet eller kan männen finna den 35 åriga lika attraktiv?

Det är inte personligheten jag diskuterar så jag vill inte ha såna svar som att den 35 åriga kvinnan är intressant på ett sätt som den yngre inte kan vara, alltså att i och med åren och erfarenheterna är mer intressant som person. Här vill jag att vi diskuterar rubriken endast utifrån utseende, inte personlighet.

Attraktion förändras enormt för de flesta när man mognar och blir äldre.

Ju äldre man blir desto mindre betyder ungdomlig fräschör.

Blir annat än "bara" det yttre som är attraktivt.

En 35-åring i bra form är attraktivare än en lönnfet 20-åring.

Då pratar vi bara om det yttre. Går man till personlighet så förlorar oftast de yngre för äldre män.

Tycker att det finns kvinnor som är attraktiva fram till 50-55.
Spola kröken, cigg och soffan så är man fräschare längre.
Citera
2018-01-24, 06:27
Medlem
Självklart. Ju äldre man själv blir ju yngre och fjantigare verkare yngre se ut
Citera
2018-01-24, 06:42
Medlem
Kvinnor i 30-40 årsåldern är attraktivast. Kan vara för jag själv är i den åldern. Yngre påminner för mycket om barn både i personlighet och utseende. Vidare är man på samma plats i livet och då är det lättare att förstå varann.
Citera
2018-01-24, 07:00
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Absolut. Många som gillar äldre kvinnor, o 35 år är väl ändå inte "gammalt" ?
Nej, det är inte gammalt alls och då ser de ut som kvinnor. Det flickiga utseendet är liksom borta.
En kvinna är oftast som vackrast mellan 35-40 år.
Citera
2018-01-24, 07:32
Medlem
kalkryggars avatar
En snygg tjej på 35 är snyggare än en snygg tjej på 17-20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in