2018-03-20, 09:29
Medlem
Leipreachans avatar
Förvånansvärt, så var Stefan väldigt tacksam mot hästarna. Jag har är ganska råbarkad själv, men det är faktiskt lite rörande när djuren på Farmen åker iväg.
Citera
2018-03-20, 09:51
Medlem
bagarn29s avatar
Stefan fokuserade på uppgiften och struntade i allt annat.

Jo, tjenare. Hans sjuka hat och skitsnack mot Robban, hur förklaras det då.
Citera
2018-03-20, 10:00
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Mulle var sjuk.

Citat:
Han har också berättat att han har adhd. ”Mulle” hade med sig en liten väska där adhd-medicinen förvarades.

– Den väskan filmades naturligtvis inte. Hade jag inte medicinen så skulle jag vända upp och ner på hela jävla stället.

”Mulle” håller också på med en självbiografisk bok.

– Tanken är att jag ska föreläsa om droger och mitt liv i skolan.

Han hade kanske inte tid. Kul om han kan hjälpa andra människor ur skiten.
Citera
2018-03-20, 13:57
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han hade kanske inte tid. Kul om han kan hjälpa andra människor ur skiten.
Nej han var sjuk. Det har både deltagarna och farmen gått ut med på sin Facebook-sida
Citera
2018-03-20, 16:27
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Nej han var sjuk. Det har både deltagarna och farmen gått ut med på sin Facebook-sida
Synd att han var sjuk, det hade varit kul att se honom igen.
Citera
2018-03-20, 17:27
Medlem
tongzhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Förvånansvärt, så var Stefan väldigt tacksam mot hästarna.
Han sa ju att en häst hade slitit av Robban tröjan vilket förklarar hans positiva inställning till dessa djur.
Citera
2018-03-20, 18:42
Medlem
DyslexiKungens avatar
Norrmannen är skön när han driver med Äggtjuven

https://www.instagram.com/p/BghjSkun...=robin_norsken
Citera
2018-03-20, 18:49
Medlem
tråkig final kunde man inte skapat roligare tävlingar? och 2 personer som inte var med från start...nej inget bra

hade nog sett folk som

Mulle
Kirsi
Rocco
Dee
Robin
JP

i semi och final.

men de var bra att stefan vann över tråkiga helena,
men stefan, vilken konstig kille, bryr sig bara om sig själv han sa ju att han hellre fått öl än
träffat sin farsa, det var som JP sa en gång att stefan skulle kunna vinna och farmenhuset brinna upp med de andra deltagarna och stefan skulle stå utanför och inte bry sig.
hans mobbing av robert var inte ok. sen var stefan duktig, i varje tävling, uppdrag visade han på bra kunskap.
robert verkade normal, sen blev han storbonde och ville få sitt hår klippt..., han blev knäpp sista veckorna!

tönten pawel tog ägg och sen erkände, trodde han att gustaf skulle hjälpa han? som när han gapade på rocco om pizzan.

alexandra var ju bara falsk, riktig mobbare
stella verkade rätt snäll men alexandra drog in henne i mobbningen
mulle skön snubbe, skulle kommit längre men var också otrevlig med alexandra mot olika personer
dee - positiv person och lugn när mobbarna attackerade men engelskan..
robert trevlig men gnällde ju ständigt
jp - rolig! spelade spelet, lurade robin om att han inte kunde såga men kan nog mycket om han vill
(var med i idol 2 gånger, sångkarriär, var med i ung o bortskämd, elitfotbollskarriär, paradise hotel och nu farmen) men att han stal saker var inte okej - tv teamet borde stoppat jp och alexandra här
robin - trevlig och rolig https://www.instagram.com/robin_norsken/
men hur kunde han som snickare förlora mot JP i sågning?
Linda helt ok men hon passade inte in
rocco - trevlig, tråkigt när han fick lämna robin, men han och kirsi måste ju lyssna på andra!
Citera
2018-03-20, 20:09
Medlem
l150s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
men stefan, vilken konstig kille, bryr sig bara om sig själv han sa ju att han hellre fått öl än
träffat sin farsa.

Jag hade lätt valt några öl framför att träffa farsan, flickvän, moder etc.
Citera
2018-03-20, 21:37
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l150
Jag hade lätt valt några öl framför att träffa farsan, flickvän, moder etc.

Ja precis, man har varit borta några veckor och ska hem om typ en vecka, man klarar sig nog bra utan att träffa farsan då.
Citera
2018-03-21, 10:06
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Finns bara en vettig vinnare i farmens historia och det är Stefan.
Han var duktig i allt han gjorde.

En jävligt charmig kille! Ni som kallar han annat är insnöade bönder!

Grattis Stefan! <3

Tycker man Stefan var vettig och charmig så är man ju fullständigt dum i huvudet.
Främst med tanke på att han sa att Dee hugger folk i ryggen och när mobbingen var som värst så hävde han ur sig "Det är skillnad på trakasserier och mobbing". Vilket geni! Rent kunskapsbaserat var han en värdig vinnare, han slog Helena. Men ur en mer moralisk och icke-autistisk synvinkel skulle Dee, Helena eller Robin ha vunnit.
Citera
2018-03-21, 15:56
Medlem
Stefan var för mig en hemsk typ i början men växt under programmets gång, Känner mig nöjd med Stefan som vinnare. Mest glad över att Helena inte vann.

Säsongen i övrigt var en besvikelse. Hoppas Farmen VIP är bättre, förhoppningarna är dock låga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in