Citat:
Ursprungligen postat av
swimp78
Nu är det inte momsen folk reagerat på utan postnords egenpåhittade administrationsavgift
Som dom blir tvungna att ta ut om man skall ta ut moms från första kronan.
Fatta logistiken, och behöva gå igenom allt, innehållande mestadels krafs runt tian!
Än en gång skall Sverige visa resten av Europa att vi är ett "föregångsland",
Och ensamt ta ut moms från krona 1.
Vilket jävla dårhus Sverige är!