2018-01-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Men bara sluta mata fånen, fånen tillför inget utan upprepar bara samma trams om och om igen.

Det här med verkställighetshinder, finns det ingen gräns för hur många sådana som kan utfärdas? Visst, jag vet att ett verkställighetshinder inte innebär en ny prövning men svenska myndigheter har skumplast istället för ryggrad så varje dag dessa löss får vara kvar ökar risken att de blir permanenta.

Fånen är en vistårinteut:are ingen argument biter på såna...

Det finns tydligen ingen gräns för VUT, advokaterna har tydligen läst sina läxor mycket väl för varje gång dyker det upp något nytt som kan kringgå själva lagboken om sån finns
Citera
2018-01-20, 17:04
Medlem
KeithRichardss avatar
Enligt personalen på förvaret så är anledningen till den inställda utvisningen att inga plan får landa i Kabul för närvarande. Så det var inte aktivisternas förtjänst.
Citera
2018-01-20, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeithRichards
Enligt personalen på förvaret så är anledningen till den inställda utvisningen att inga plan får landa i Kabul för närvarande. Så det var inte aktivisternas förtjänst.

Så det finns HOPP !!!!!
Citera
2018-01-20, 17:07
Medlem
KeithRichardss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Så det finns HOPP !!!!!
Japp, och på tisdag är det dags för en sändning ensamkommande. Hoppas det går bättre då.
Citera
2018-01-20, 17:21
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Vars var din solidaritet när svenskar dör i väntan på vård och på grund av personalbrist Om du inte vore så känslokall och halvhjärtad rent av brist på empati har du kunnat köpa privat vård till din älskling som saknar asylskäl. Nu ska givetvis vi andra betala för din fejkade godhet.

Nu bröt jag ett löfte och svarade ett prakttroll.
Shit happens, nåväl jag har svårt att hålla mig för hen PRAKTJAKT retar mig som fan. Men lyckats hålla bokstäverna. Men förstår dig tillslut så blir man..¤&% så in ihelvte lack, ha en bra kväll anyway
Senast redigerad av Sillen.frunken 2018-01-20 kl. 17:22. Anledning: felstav
Citera
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Citat:

Skicka i container landvägen eller med båt.
Hur svårt ska det vara?
Citera
Medlem
Varför ska de ha vård när svenskar nekas vård och får betala operationer själva?
Citera
2018-01-20, 17:24
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrEmil
Varför ska de ha vård när svenskar nekas vård och får betala operationer själva?
Vi SVENSKAR har inte något rätt längre, nya adeln är hazarer. Så gamla fula kåta hen får ha sex. Dekadansen i ny tiden.
Citera
2018-01-20, 17:24
Medlem
Citat:
Japp, och på tisdag är det dags för en sändning ensamkommande. Hoppas det går bättre då.

Om bara polisen kunde göra detta hemligt alltså ! varför ska de som ska utvisas sitta inne på ett förvar med mobiltelefoner och uppkoppling till hela världen så de kan gråta och jämra sig, kontakta advokater och aktivister, få besök och tom pizzakvällar osv. Är det ens rättigheter ? Är man utvisad så har man inga jävla rättigheter längre i detta land. Gå och sök rättigheter i deras egna länder.

Varför måste alla veta vad som försiggår på förvaret? det borde vara sekretessbelagt !
Citera
2018-01-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Shit happens, nåväl jag har svårt att hålla mig för hen PRAKTJAKT retar mig som fan. Men lyckats hålla bokstäverna. Men förstår dig tillslut så blir man..¤&% så in ihelvte lack, ha en bra kväll anyway

LMAO!!!!

Me too
Citera
2018-01-20, 17:34
Medlem
Varför gifter inte kvinnorna med dom ensamkommande eller låter dom bo gratis kan man undra!
Dom är ju ändå över 18 år!
Citera
2018-01-20, 17:37
Medlem
Citat:

En VSIU:are blir utan sin afghan, kan han vara en av dem ? buhu min son, jo tjena, det är f*n att sånt fortsätter utan åtgärd, ensamma kvinnor som tvingar oss att bekosta deras kärleksliv.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=409324866163670&set=gm.109620514052 1312&type=3&theater&ifg=1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in