Citat:
Ursprungligen postat av
Drama-Llama
Det handlar troligen om det faktum att Postnord
svämmas över av paket från Kina och att de på detta sätt försöker begränsa mängden. Eftersom folk som beställer billig elektronik från Kina brukar vara snåljåpar tror jag att den här strategin kan bli riktigt verksam.
Jag anser att detta är riktigt bra. Varför skall vi köpa saker från ett land som inte är i närheten av våra miljöregler? Enbart PK-folk i södra stockholm som köper skit från Kina protesterar och tycker att det är bra. Fixa jobb åt 30 000 nya unga män istället för att gnöla över att det inte finns jobb i Kina. Eller starta nya vapenfabriker så dessa telingar har något att pyssla med då ingen vågar gå till fritidsgården längre. Där jag bor är Fritidsgården stängd pga oroligheter., jättebra.... Fler krigskillar från eritrea gör säkert Sverige till ett tryggare samhälle. Fler söner till somaliska pirater eller från drogklaner i afganistan, jättebra! Annie Löf som chefar för centerpartiet är anhängare av fri invandring, jag behöver inte kommentera detta.
Jag har aldrig i mitt liv röstat på SD, men det verkar vara det enda paritet som har någon som helst vett i huvet.