2018-01-19, 17:15
Medlem
Kvinnlig sexuell konkurenns fins inte och ska inte finnas.
Du träffar någon du gillar att ligga med, sen ligger ni med varandra tills graven, och även i den.
Lagomt roligt, precis som det ska vara.
Citera
2018-01-19, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Fast nu handlar det bara om att rädda din egen stolthet, det vet du. Nej, du inbillar dig att du är speciell och utvald, men du blir lurad, eftersom att proppa kvinnan full med skitsnack är ett bra sätt att komma innanför trosorna.

Det du vill är att gång på gång övertyga dig själv om att du duger och är attraktiv nog. Du testar var du står i den sexuella konkurrensen. Sex och utseende är kvinnans kapital. Utan dessa finns inget.

Varför skulle jag känna mig speciell för att en random kille som knullar i princip vad som helst vill ha mig?
Citera
2018-01-19, 17:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför skulle jag känna mig speciell för att en random kille som knullar i princip vad som helst vill ha mig?

Därför att du är kvinna och har ett IQ < 100.

Den sexuella evolutionen har försett det kvinnliga psyket med många blinda fläckar. Annars skulle ni inte kunna få ihop allt ert hyckleri och all den kognitiva dissonans den medför.
Citera
2018-01-19, 17:35
Medlem
Dubbelpost
Citera
2018-01-19, 17:35
Medlem
Citat:
Därför att du är kvinna och har ett IQ < 100.

Den sexuella evolutionen har försett det kvinnliga psyket med många blinda fläckar. Annars skulle ni inte kunna få ihop allt ert hyckleri och all den kognitiva dissonans den medför.

Wow vilken givande diskussion. Varför frågar du ens kvinnor saker när du inte tror på det vi skriver? Rekommenderar dig att starta en blogg istället och skriva ner dina tankar där. Sen kan du radera alla kommentarer som inte är ryggdunkar och fortsätta intala dig att du har rätt i allt.
Citera
2018-01-19, 17:38
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Wow vilken givande diskussion. Varför frågar du ens kvinnor saker när du inte tror på det vi skriver? Rekommenderar dig att starta en blogg istället och skriva ner dina tankar där. Sen kan du radera alla kommentarer som inte är ryggdunkar och fortsätta intala dig att du har rätt i allt.

Ni kan inte låta bli att svara i tråden, för ni känner igen er, och den kognitiva dissonansen fullkomligt rister i er. Egentligen skriver jag ju inte till er, utan till alla unga killar i forumet.

Thank you for proving my point!
Citera
2018-01-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ni kan inte låta bli att svara i tråden, för ni känner igen er, och den kognitiva dissonansen fullkomligt rister i er. Egentligen skriver jag ju inte till er, utan till alla unga killar i forumet.

Thank you for proving my point!

Du skrev: Tjejer och kvinnor, känner ni igen er i det som beskrivs....
Men egentligen skriver du bara för att få ryggdunkar, ja vi har fattat det nu.
Citera
2018-01-19, 17:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Du skrev: Tjejer och kvinnor, känner ni igen er i det som beskrivs....
Men egentligen skriver du bara för att få ryggdunkar, ja vi har fattat det nu.

Ja, jag frågar kvinnor vad de anser, det är en del av topic. Andra var också välkomna med ståndpunkter. När ni kvinnor svarar, så avslöjar ni er själva och ni begriper det inte ens. Lite roande, och en mycket pedagogisk uppvisning för unga killar, som sagt.

Ni kvinnor är inte vana att bli granskade i sömmarna, det märks. Ni har kommit undan med mycket skit. Men det är andra tider nu. Skitstormen ni riktat mot vita män i decennier håller på att ändra riktning 180°.

Nu återgår vi till topic sockertoppen!
Citera
2018-01-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ja, jag frågar kvinnor vad de anser, det är en del av topic. Andra var också välkomna med ståndpunkter. När ni kvinnor svarar, så avslöjar ni er själva och ni begriper det inte ens. Lite roande, och en mycket pedagogisk uppvisning för unga killar, som sagt.

Ni kvinnor är inte vana att bli granskade i sömmarna, det märks. Ni har kommit undan med mycket skit. Men det är andra tider nu. Skitstormen ni riktat mot vita män i decennier håller på att ändra riktning 180°.

Nu återgår vi till topic sockertoppen!

Rättelse: Du intalar dig att vi avslöjar oss själva för du vägrar tro på vad vi skriver.
Citera
2018-01-19, 17:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Rättelse: Du intalar dig att vi avslöjar oss själva för du vägrar tro på vad vi skriver.

Ja, man ska inte lyssna på vad kvinnor säger, utan granska vad de gör. Detta är särskilt viktigt i studier av sexualia.

Har du tänkt på att den sexuella konkurrensen leder till att många kvinnor inte utvecklar sina intellektuella förmågor och sin allmänbildning? Istället satsar de allt på att vara attraktiva för att kunna åka snålskjuts på det motsatta könet. När man sedan inte får som man vill och rynkorna börjar komma - då är man diskrimineeeerad!

Att spela offer och att använda passiv aggressivitet är viktiga verktyg i kvinnans arsenal för sexuell konkurrens.

https://www.youtube.com/watch?v=r8pnec4Hxps

Citera
2018-01-19, 18:43
Medlem
Citat:
Fast nu handlar det bara om att rädda din egen stolthet, det vet du. Nej, du inbillar dig att du är speciell och utvald, men du blir lurad, eftersom att proppa kvinnan full med skitsnack är ett bra sätt att komma innanför trosorna.

Det du vill är att gång på gång övertyga dig själv om att du duger och är attraktiv nog. Du testar var du står i den sexuella konkurrensen. Sex och utseende är kvinnans kapital. Utan dessa finns inget.

Med din kvinnosyn att kvinnan bara är en fitta har du valt rätt man som avatar, typ,
Citera
2018-01-19, 19:22
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schablonbild
Don't break a nail over a man, betyder: Slåss inte över en man.

Jag vet dessutom inte vart du vill komma med det om systrar? Jag ser ett äckel till man som njuter av att skymfa familjekonstellationen där du ser ditt eget värde av att vanhedra kvinnor. Knarkar du? Du har iallafall ungefärlig medelpundarens bekräftelsebehov och ärbarhet.

För ganska exakt ett år sedan tog jag den största kökskniven i kökslådan för att hämta en anhörig som levde så att situationen kunde leda till eventuellt uppdykande av pistolbeväpnad person. Inte för att jag ville (det var den sista situationen jag ville stå i) utan för att jag är fullt kapabel att oavsett pris om jag är tvungen att själv möta våld med våld.

Ni män som dig, har alltid varit värdelösa och det är jag som skrattar hånfullt åt er nu när ni med allt kvinnohatare, skriker värre än värsta kärringarna. Ni talar högt och mycket om hur värdelösa vi kvinnor är men kvinnor har i alla tider när det verkligen gällt, tagit hand om dem själva. Med hot riktat mot min familj kunde jag sitta och skriva med idioter likt dig, logga ut och gå ut i dimman redo att behöva hugga en kniv i magen på någon till försvar medan sådana som dig, fortfarande satt kvar här bakom skärmen. När jag var tillbaka satt ni kvar fulla av era ihåliga åsikter och meningslösa pläderingar som inte funkar i verkligheten.

Jag har andra prioriteringar i livet och du kan vara hur framgångsrik du vill. Du är inte man i mina ögon och skulle aldrig tillföra mig något. Jag föredrar bra faniljefädrar om jag ska rikta respekten någonstans men hur mentalt trasig jag än skulle bli så kan jag döda för att skydda min familj och där blir du totalt värdelös. Du har som de flesta ett stort ego men utan att vilja erbjuda andra människor lugn och ro. Du kan suga min kuk.

Har du tänkt på det att dom värsta kvinnohatarna är importerade av dig och dina medsystrar. Dom ber 5gånger om dagen om dom inte sitter på Cafe och ser till att kvinnorna håller sig hemma. Vänta bara tills dom startar ett parti och får inflyttande i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in