Citat:
Män som har en så extremt vidrig attityd likt dig, vill kvinnor fortsätta kunna välja bort. Oavsett hur de ser ut.
Det säger en hel del om kvantiteten på dig och liknande män när ni omedelbart går till personangrepp och angriper kropp som utseende. Jag är definitivt jämbördig män i min ålder och dessutom mycket, mycket fräschare än en större del av dem.
Jag suktar dessutom inte efter uppmärksamhet från män. Jag är inte okänd socialt som direkt följd av att jag faktiskt inte bryr mig. När jag går ut, vet många vem jag är och det för att jag vågar stå för mina åsikter. Till skillnad från dig. Ditt uppträdande på sociala medier som här, skulle göra dig till paria. I Sverige behöver dessutom ingen kvinna en man för "resurser" och jag har aldrig levt på en man men haft ett par som levt på mig. Så ser det ut i verkligheten. Men jag förstår varför du måste betala för sällskap, men du kan inte betala alla människor, t.ex mig utan enbart några få och de är inte mina konkurrenter.
Det många män kör är knappast något framgångsrecept det heller. Jag lever hellre ensam än med en idiot och jag är hellre singel en tillsammans med just en idiot. Och det min vän, är orsaken till att det enda du har som alternativ är dem du föraktar om ens dem eller någon som nedvärderar sig själv så pass mycket att den mot betalning låtsas tycka om dig eller står ut med att du tar i personen. Men tro mig, jag och majoriteten av kvinnor väljer bort dig.
Det säger en hel del om kvantiteten på dig och liknande män när ni omedelbart går till personangrepp och angriper kropp som utseende. Jag är definitivt jämbördig män i min ålder och dessutom mycket, mycket fräschare än en större del av dem.
Jag suktar dessutom inte efter uppmärksamhet från män. Jag är inte okänd socialt som direkt följd av att jag faktiskt inte bryr mig. När jag går ut, vet många vem jag är och det för att jag vågar stå för mina åsikter. Till skillnad från dig. Ditt uppträdande på sociala medier som här, skulle göra dig till paria. I Sverige behöver dessutom ingen kvinna en man för "resurser" och jag har aldrig levt på en man men haft ett par som levt på mig. Så ser det ut i verkligheten. Men jag förstår varför du måste betala för sällskap, men du kan inte betala alla människor, t.ex mig utan enbart några få och de är inte mina konkurrenter.
Det många män kör är knappast något framgångsrecept det heller. Jag lever hellre ensam än med en idiot och jag är hellre singel en tillsammans med just en idiot. Och det min vän, är orsaken till att det enda du har som alternativ är dem du föraktar om ens dem eller någon som nedvärderar sig själv så pass mycket att den mot betalning låtsas tycka om dig eller står ut med att du tar i personen. Men tro mig, jag och majoriteten av kvinnor väljer bort dig.
Jaha, så det är en extremt vidrig attityd att se saker som de är, och inte hyckla, som dessvärre många av dina medsystrar gör? Jag konstaterar bara faktum: på den sexuella konkurrensens marknadsplats så krävs av en framgångsrik kvinna att hon är ung och sexig, och från en man att han har självsäkerhet och är framgångsrik.
Att säga "don't break a nail over a man" är helt okey däremot? Hycklare! Samtidigt kräver kvinnor att män ska uppoffra sig och ta hänsyn till kvinnors lättkränkta och narcissistiska behov. Varför ska vi behöva göra det frågar jag dig? I synnerhet då sex finns att hämta på annat håll.
Jag är som jag är även privat. Folk gillar min raka attityd och min ryggrad. I egenskap av att tillhöra en väldigt välutbildad och eftertraktad yrkesgrupp, och dessutom vara ekonomiskt oberoende, så behöver jag inte bry mig om vad andra tycker. Vet du vad? Det blir väldigt vått i trosorna när tjejerna träffar en framgångsrik man som står upp för sig själv och sina behov. Som när två systrar slogs om mig, och den ena sa "ta honom du då för fan!"
Håll dig till dina beta-cucks du... Du ska ha en sak klar för dig: den svenska staten kommer inte att ha vare sig tid eller råd att curla dig och dina lättkränkta medsystrar i den nära framtiden. Du kanske har missat att staten befinner sig i fritt fall till följd av den massinvandring som ni tjatat er till som små barn.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-19 kl. 12:21.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-19 kl. 12:21.