2018-01-19, 12:12
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schablonbild
Män som har en så extremt vidrig attityd likt dig, vill kvinnor fortsätta kunna välja bort. Oavsett hur de ser ut.

Det säger en hel del om kvantiteten på dig och liknande män när ni omedelbart går till personangrepp och angriper kropp som utseende. Jag är definitivt jämbördig män i min ålder och dessutom mycket, mycket fräschare än en större del av dem.

Jag suktar dessutom inte efter uppmärksamhet från män. Jag är inte okänd socialt som direkt följd av att jag faktiskt inte bryr mig. När jag går ut, vet många vem jag är och det för att jag vågar stå för mina åsikter. Till skillnad från dig. Ditt uppträdande på sociala medier som här, skulle göra dig till paria. I Sverige behöver dessutom ingen kvinna en man för "resurser" och jag har aldrig levt på en man men haft ett par som levt på mig. Så ser det ut i verkligheten. Men jag förstår varför du måste betala för sällskap, men du kan inte betala alla människor, t.ex mig utan enbart några få och de är inte mina konkurrenter.

Det många män kör är knappast något framgångsrecept det heller. Jag lever hellre ensam än med en idiot och jag är hellre singel en tillsammans med just en idiot. Och det min vän, är orsaken till att det enda du har som alternativ är dem du föraktar om ens dem eller någon som nedvärderar sig själv så pass mycket att den mot betalning låtsas tycka om dig eller står ut med att du tar i personen. Men tro mig, jag och majoriteten av kvinnor väljer bort dig.

Jaha, så det är en extremt vidrig attityd att se saker som de är, och inte hyckla, som dessvärre många av dina medsystrar gör? Jag konstaterar bara faktum: på den sexuella konkurrensens marknadsplats så krävs av en framgångsrik kvinna att hon är ung och sexig, och från en man att han har självsäkerhet och är framgångsrik.

Att säga "don't break a nail over a man" är helt okey däremot? Hycklare! Samtidigt kräver kvinnor att män ska uppoffra sig och ta hänsyn till kvinnors lättkränkta och narcissistiska behov. Varför ska vi behöva göra det frågar jag dig? I synnerhet då sex finns att hämta på annat håll.

Jag är som jag är även privat. Folk gillar min raka attityd och min ryggrad. I egenskap av att tillhöra en väldigt välutbildad och eftertraktad yrkesgrupp, och dessutom vara ekonomiskt oberoende, så behöver jag inte bry mig om vad andra tycker. Vet du vad? Det blir väldigt vått i trosorna när tjejerna träffar en framgångsrik man som står upp för sig själv och sina behov. Som när två systrar slogs om mig, och den ena sa "ta honom du då för fan!"

Håll dig till dina beta-cucks du... Du ska ha en sak klar för dig: den svenska staten kommer inte att ha vare sig tid eller råd att curla dig och dina lättkränkta medsystrar i den nära framtiden. Du kanske har missat att staten befinner sig i fritt fall till följd av den massinvandring som ni tjatat er till som små barn.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-19 kl. 12:21.
Citera
2018-01-19, 12:27
Medlem
lasse33s avatar
@WordWarrior Dont worry, be happy !
https://www.youtube.com/watch?v=sdNH7B5a-H8
https://www.numbeo.com/cost-of-living/in/Puerto-Galera-Philippines?displayCurrency=SEK
Apartment (1 bedroom) in City Centre 1,212.14 kr
Average Monthly Net Salary (After Tax) 1,201.60 kr
Citera
2018-01-19, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jaha, så det är en extremt vidrig attityd att se saker som de är, och inte hyckla, som dessvärre många av dina medsystrar gör? Jag konstaterar bara faktum: på den sexuella konkurrensens marknadsplats så krävs av en framgångsrik kvinna att hon är ung och sexig, och från en man att han har självsäkerhet och är framgångsrik.

Att säga "don't break a nail over a man" är helt okey däremot? Hycklare! Samtidigt kräver kvinnor att män ska uppoffra sig och ta hänsyn till kvinnors lättkränkta och narcissistiska behov. Varför ska vi behöva göra det frågar jag dig? I synnerhet då sex finns att hämta på annat håll.

Jag är som jag är även privat. Folk gillar min raka attityd och min ryggrad. I egenskap av att tillhöra en väldigt välutbildad och eftertraktad yrkesgrupp, och dessutom vara ekonomiskt oberoende, så behöver jag inte bry mig om vad andra tycker. Vet du vad? Det blir väldigt vått i trosorna när tjejerna träffar en framgångsrik man som står upp för sig själv och sina behov. Som när två systrar slogs om mig, och den ena sa "ta honom du då för fan!"

Håll dig till dina beta-cucks du... Du ska ha en sak klar för dig: den svenska staten kommer inte att ha vare sig tid eller råd att curla dig och dina lättkränkta medsystrar i den nära framtiden. Du kanske har missat att staten befinner sig i fritt fall till följd av den massinvandring som ni tjatat er till som små barn.
Don't break a nail over a man, betyder: Slåss inte över en man.

Jag vet dessutom inte vart du vill komma med det om systrar? Jag ser ett äckel till man som njuter av att skymfa familjekonstellationen där du ser ditt eget värde av att vanhedra kvinnor. Knarkar du? Du har iallafall ungefärlig medelpundarens bekräftelsebehov och ärbarhet.

För ganska exakt ett år sedan tog jag den största kökskniven i kökslådan för att hämta en anhörig som levde så att situationen kunde leda till eventuellt uppdykande av pistolbeväpnad person. Inte för att jag ville (det var den sista situationen jag ville stå i) utan för att jag är fullt kapabel att oavsett pris om jag är tvungen att själv möta våld med våld.

Ni män som dig, har alltid varit värdelösa och det är jag som skrattar hånfullt åt er nu när ni med allt kvinnohatare, skriker värre än värsta kärringarna. Ni talar högt och mycket om hur värdelösa vi kvinnor är men kvinnor har i alla tider när det verkligen gällt, tagit hand om dem själva. Med hot riktat mot min familj kunde jag sitta och skriva med idioter likt dig, logga ut och gå ut i dimman redo att behöva hugga en kniv i magen på någon till försvar medan sådana som dig, fortfarande satt kvar här bakom skärmen. När jag var tillbaka satt ni kvar fulla av era ihåliga åsikter och meningslösa pläderingar som inte funkar i verkligheten.

Jag har andra prioriteringar i livet och du kan vara hur framgångsrik du vill. Du är inte man i mina ögon och skulle aldrig tillföra mig något. Jag föredrar bra faniljefädrar om jag ska rikta respekten någonstans men hur mentalt trasig jag än skulle bli så kan jag döda för att skydda min familj och där blir du totalt värdelös. Du har som de flesta ett stort ego men utan att vilja erbjuda andra människor lugn och ro. Du kan suga min kuk.
Citera
2018-01-19, 14:09
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Att vara emot sexköp mellan samtyckande och vuxna kan bara ha ett syfte för dig: att vilja begränsa tillgången på sex för andra. Jag är rätt övertygad att det ligger en biologisk strategi bakom detta.

Att besöka en bordell är en ganska intressant upplevelse när mannen inte behöver konkurrera, utan det är kvinnorna som konkurrerar sinsemellan om manlig uppmärksamhet. Där kvinnorna bönar och ber om att få gå in på ett rum med mannen Så blir det när man skalar bort pappa staten och alla floskler som uppfunnits för att rädda ansiktet på kvinnor.
Nej,nej,nej det handlar om trafficking som är exakt samma sak som prostitution(ironi). Men när det handlar om att smuggla män över hela Afrika och Europa så är det medmänsklighet och vi ska ha in så många som möjligt.(tyvärr inte ironi). Självklart handlar det bara om att kvinnan ska stärka sin sexuella makt.
Citera
2018-01-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Varför är du emot sexköp då?

Ja inte för sk. konkurrens iaf. Du fattar nog själv hur lätt det är som tjej att få uppmärksamhet och ligga i t.ex Grekland, Turkiet, Italien, Spanien... alla länder har laglig prostitution.
Att vilja ligga med i princip vem som helst är ett skadat beteende. Samma sak om en tjej/kille legat naken och sagt att vem som helst får ligga, så det är inte endast pengarna det är frågan om.
Om vi ist. antar att denna prostituerade har 4-5 väl utvalda kunder som man kan tänka sig att han/hon skulle ligga med även utan pengar så stör det mig inte lika mycket, mer än att jag skulle vilja ha märke i pannan(ok, väl drastiskt) både säljare och köpare så jag slipper slösa tid på att umgås/ligga med dom.

Ett praktexempel på en form av prostitution var när jag såg programmet om Hef och hans dåvarande flickvänner, blev ju inte förvånad när ingen av dom tjejerna hade en närvarande pappa. Skadat beteende som sagt.

Undrar du mer, ta det i PM. Förstår om du frågar men det är inte trådens ämne.
Citera
2018-01-19, 15:29
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ja inte för sk. konkurrens iaf. Du fattar nog själv hur lätt det är som tjej att få uppmärksamhet och ligga i t.ex Grekland, Turkiet, Italien, Spanien... alla länder har laglig prostitution.

Det där är bara struntprat. Klart de hellre ligger gratis än att betala när turister bjuder ut sig. Männen i de där länderna har ofta dålig ekonomi och svårt att få jobb. Att vara deras gratishora, känns det kul?

Du vänder på steken och försöker få sexuell konkurrens att handla om att tjejers möjlighet att få ligga. Det är intellektuellt ohederligt, och frågan är mer komplex än så för kvinnor. Möjligtvis kan resonemanget gälla gamla fula klimakterietanter (tänk batikhäxor), men nu snackar vi fertila kvinnor som ser okey ut.

För kvinnor är sexualiteten ett sätt att uppnå makt och tillförskansa sig resurser, uppmärksamhet och komplimanger från män. En tjej som ligger runt betraktas som en äcklig slasktratt, och motarbetas av framförallt avundsjuka medsystrar, så det är ingen smart evolutionär strategi.

Kvinnor vill däremot se till att sex är och förblir en bristvara, först då blir det ett effektivt verktyg för att förhandla till sig egna fördelar. Där ligger den egentliga grunden till ditt prostitutionsmotstånd, men eftersom du saknar introspektiv förmåga, så begriper du inte detta.

Om du verkligen var så frimodig som du försöker påskina, så skulle du inte bry dig om vad samtyckande och vuxna gör i sänghalmen, och under vilka omständigheter de är beredda att ligga.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-19 kl. 15:42.
Citera
2018-01-19, 15:33
Medlem
Ankdammsmans avatar
Håller med om att ämnen som kvinnlig konkurrens och aggressivitet får väldigt lite utrymme. Förmodligen är skälet att de anses obekväma i den feministdominerade offentligheten. Följden blir tyvärr att kvinnor ses som alldeles för oförargliga och (paradoxalt nog) för olika männen.

I samtal med annars rätt lugna kvinnor kan man enstaka gånger ana hur brutal konkurrensen om sånt som partners och familjebildning kan vara. En sak jag tror förvirrar män är att kvinnor inte är hierarkiska på samma sätt som män, där det är lättare att analysera konkurrens och gruppstruktur. Det är mer som ett spel utan regler sett ur manligt perspektiv; djungelns lag ungefär.

Slutsats: mer forskning behövs.
Citera
2018-01-19, 16:29
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Topic:

Varför är det så tabu att tala om kvinnlig sexuell konkurrens? Hur tror ni kvinnlig sexuell konkurrens påverkar oss på individ- grupp- och samhällsnivå? Tjejer och kvinnor, känner ni igen er i det som beskrivs eller lever ni med biologiska skygglappar, och hittar på diverse ursäkter för detta beteendemönster?

Varför skulle det vara tabu att prata om det? Nu är jag förvisso inte bekant med ämnet öht..

Tur man slipper konkurrera med feministpissluder, skulle de försöka sno min karl (han skulle knappast vilja sätta på ett sådant slo ändå), hade deras livmoder förflyttat sig under pannluggen!

Varför skulle en feministjävel vilja kämpa om en karl ändå? De gnäller ju hela jävla tiden om hur hemsk den vite mannen är, och kommer med sitt inavlade dravel o hjärnskadade tjafs om patriarkaaaatet..
De kan bara hålla igen sin horkäft!
Citera
2018-01-19, 16:38
Medlem
Citat:
Det där är bara struntprat. Klart de hellre ligger gratis än att betala när turister bjuder ut sig. Männen i de där länderna har ofta dålig ekonomi och svårt att få jobb. Att vara deras gratishora, känns det kul?

Du vänder på steken och försöker få sexuell konkurrens att handla om att tjejers möjlighet att få ligga. Det är intellektuellt ohederligt, och frågan är mer komplex än så för kvinnor. Möjligtvis kan resonemanget gälla gamla fula klimakterietanter (tänk batikhäxor), men nu snackar vi fertila kvinnor som ser okey ut.

För kvinnor är sexualiteten ett sätt att uppnå makt och tillförskansa sig resurser, uppmärksamhet och komplimanger från män. En tjej som ligger runt betraktas som en äcklig slasktratt, och motarbetas av framförallt avundsjuka medsystrar, så det är ingen smart evolutionär strategi.

Kvinnor vill däremot se till att sex är och förblir en bristvara, först då blir det ett effektivt verktyg för att förhandla till sig egna fördelar. Där ligger den egentliga grunden till ditt prostitutionsmotstånd, men eftersom du saknar introspektiv förmåga, så begriper du inte detta.

Om du verkligen var så frimodig som du försöker påskina, så skulle du inte bry dig om vad samtyckande och vuxna gör i sänghalmen, och under vilka omständigheter de är beredda att ligga.

Som sagt, diskuterar inte med dig då du redan bestämt dig för hur det är. Men för att stilla din nyfikenhet, att ligga med en snygg och trevlig man som vill ha mig och inte mina pengar är underbart.
Senast redigerad av LionQueen88 2018-01-19 kl. 16:44.
Citera
2018-01-19, 16:52
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Som sagt, diskuterar inte med dig då du redan bestämt dig för hur det är. Men för att stilla din nyfikenhet, att ligga med en snygg och trevlig man som vill ha mig och inte mina pengar är underbart.

Hur kan du veta att han verkligen vill ha just dig, och inte bara en, förhoppningsvis attraktiv, kroppsöppning att tömma sig i?

Jag tror du är ganska naiv när det gäller det sexuella spelet och sexuell konkurrens gumman.
Citera
2018-01-19, 17:03
Medlem
Citat:
Hur kan du veta att han verkligen vill ha just dig, och inte bara en, förhoppningsvis attraktiv, kroppsöppning att tömma sig i?

Jag tror du är ganska naiv när det gäller det sexuella spelet och sexuell konkurrens gumman.

Och om han bara ville ha hål, vad skulle vara problemet? Toppen med sådana killar så slipper jag komma på en lögn för att bli av med honom så jag slipper lyssna på hans snack/mysa.
Citera
2018-01-19, 17:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Och om han bara ville ha hål, vad skulle vara problemet? Toppen med sådana killar så slipper jag komma på en lögn för att bli av med honom så jag slipper lyssna på hans snack/mysa.

Fast nu handlar det bara om att rädda din egen stolthet, det vet du. Nej, du inbillar dig att du är speciell och utvald, men du blir lurad, eftersom att proppa kvinnan full med skitsnack är ett bra sätt att komma innanför trosorna.

Det du vill är att gång på gång övertyga dig själv om att du duger och är attraktiv nog. Du testar var du står i den sexuella konkurrensen. Sex och utseende är kvinnans kapital. Utan dessa finns inget.
Senast redigerad av WordWarrior 2018-01-19 kl. 17:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in