2019-01-19, 16:56
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Exakt! Vilket gör att svenska tjejer som prostituerar sig gör det av egen vilja, inte för att överleva. Bra att du tog död på en myt. Sen vet jag inte vad svenska prostituerade tjejer har för preferenser, men kan tänka mig att det varierar.

Fri och fri, flest prostituerade har en trasig uppväxt bakom sig, jag kunna hamnat i det sits själv, inte haft något vuxent människa till och passa på mig. Tyvärr hamnade jag i 'klorna' på ett sant manssvin, men det är saken ovidkommande. Så du tycker att luder jobb är något man snackar om vid kaffe bordet?
Citera
2019-01-19, 17:01
Avstängd
TantRossins avatar
[
Citat:
QUOTE=WordWarrior|66483523]Ja, det är för hanen att uppvisa dominans och för honan att visa underkastelse. Den naturliga ordningen.

Finns inte i djur världen, människor ( män ) gör så, för att de hatar kvinnor och vill förnedrar dem.
Citera
2019-01-19, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Fri och fri, flest prostituerade har en trasig uppväxt bakom sig, jag kunna hamnat i det sits själv, inte haft något vuxent människa till och passa på mig. Tyvärr hamnade jag i 'klorna' på ett sant manssvin, men det är saken ovidkommande.

Nej, de flesta prostituerade har en vanlig uppväxt i en medelklassfamilj. De flesta prostituerade som säljer sex för att försörja sitt drogberoende har däremot en trasig uppväxt. Det finns massor av studier som visar på detta. Använd Google.

Citat:
Så du tycker att luder jobb är något man snackar om vid kaffe bordet?

Nej, jag tycker inte jobb på ett reningsverk är något man talar om vid kaffebordet, jag tycker inte att jobb inom äldrevården är något man snackar om vid kaffebordet, jag tycker inte jobb som obducent är något man snackar om vid kaffebordet... Ska jag fortsätta?
Citera
2019-01-19, 18:33
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Nej, de flesta prostituerade har en vanlig uppväxt i en medelklassfamilj. De flesta prostituerade som säljer sex för att försörja sitt drogberoende har däremot en trasig uppväxt. Det finns massor av studier som visar på detta. Använd Google.

Nej, jag tycker inte jobb på ett reningsverk är något man talar om vid kaffebordet, jag tycker inte att jobb inom äldrevården är något man snackar om vid kaffebordet, jag tycker inte jobb som obducent är något man snackar om vid kaffebordet... Ska jag fortsätta?

Du svara inte på frågan, för att du vet det aldrig blir acceptabelt.

Medelklass svenssons ? Skulle det vara något högt och fint och eftersträva? Inte engång kungahuset är det.
Citera
2019-01-19, 18:39
Medlem
Citat:
Du svara inte på frågan, för att du vet det aldrig blir acceptabelt.

Medelklass svenssons ? Skulle det vara något högt och fint och eftersträva? Inte engång kungahuset är det.

Jag svarade på frågan, men du gillade inte svaret, en skillnad. Alla eftersträvar vi olika saker i livet. Vad är det för fel på medelklass? Jag gillar att vara anonym. Jag eftersträvar inte miljarder på kontot. Jag har det bra, och det är tillräckligt för mig. Och då är frågan, vem är lyckligast? Du eller jag? Skatan eller horan?
Citera
2019-01-19, 19:15
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Jag svarade på frågan, men du gillade inte svaret, en skillnad. Alla eftersträvar vi olika saker i livet. Vad är det för fel på medelklass? Jag gillar att vara anonym. Jag eftersträvar inte miljarder på kontot. Jag har det bra, och det är tillräckligt för mig. Och då är frågan, vem är lyckligast? Du eller jag? Skatan eller horan?

Folk får ju läsa, och själv göra sina slutsatser, right?
Citera
2019-04-20, 06:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Och det är ditt syfte med tråden? Att unga killar ska hatar kvinnor, och stanna hemma i pojkrummet eller importera en asiat som du tydligen har gjort? Tveksamt om någon svensk kvinna skulle stå ut med ett människa som du, kan inte tro det.

Varför inte bara tala om kvinnlig sexuell konkurrens öppet och utan förutsättningar? Om man inte får prata om något så blir man ju misstänksam. Är det något lurt på gång?
Citera
2026-02-18, 14:44
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jasså hon fick napp? På vilken sajt då? Body Contact eller. Accepterade eller nobbade hon? Kanske inte så vanligt med en Ons. Rövpulning på en 70 års tant.
Nä en ung kille som går med en 70 åring måste vara bra jävla desperat och inte fått något på väldigt länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in