Citat:
Ursprungligen postat av
randigaladan
Men jag vill vill vill veta mer varför skydda en mördare, ut med språket vad som hände innanför deras fyra dörrar.
Instämmer. Detta är så extraordinärt att allt som kommit fram måste upp på bordet! Allmänintresset är minst sagt stort, det är ett fruktansvärt brott som kommer att gå till kriminalhistorien som något av det värsta som hänt i modern tid. Samhället behöver också få veta vad som har hänt, för att kunna förhindra något liknande i framtiden.
Att hänvisa till att hänsynen för de anhöriga är tillräckligt för att lägga locket på håller inte. Dessa anhöriga, nära eller inte, verkar ju inte heller ha varit så omtänksamma om familjen, att de haft någon närmare kontakt med dem, trots att dessa befunnit sig i "djup kris" och isolerat sig allt mer inför omvärlden.
Citat:
Ursprungligen postat av
vargaretas
Ja det kan du ge dig på att jag gör, jag tar det på mitt sätt
Bry dig inte om oseriösa inlägg.
Den här tråden är den värsta jag har stött på under min tid på flashback. Så många hätska inlägg, så många elakheter, och direkta påhopp på den som inte "håller med" utan kommer med egna idéer. Om man seriöst bemöter ett inlägg lite kritiskt, eller bara med någon form av ifrågasättande, så anses det att postaren "sågats vid fotknölarna". Bara en sån sak! Självgodheten hos vissa postare är också rent ut sagt vämjelig.
Godnatt!