Citat:
Ursprungligen postat av
Knullfitta
Ska vi tävla om vem som har varit mest deprimerad? Okej jag har också varit deprimerad och det sista jag skulle kunnat göra är att döda mig själv då det som hindrar är de anhörigas känslor. ÄN MINDRE skulle jag dödat de anhöriga.
Om detta är mord vilket allt tyder för så är det fruktansvärt, varken mer eller mindre
Det du beskriver, är det som många inte tänkt på, och när de kommer på är det genialiskt. För att inte få en ledsen familj, så kan man ju faktiskt ta livet av alla. Då är problemet löst.
Min teori om det stämmer med mammans cancer:
Pappan sliter ont för hela familjen, ekonomiskt, för talan osv. Hinner inte med sitt jobb och har haft det otroligt hårt över helgerna. Han har inte hunnit skriva manus till sitt årliga stora framförande. Efter jul kommer beskedet att frun återfått sin cancer och skall in på behandling. Pappan måste alltså sköta allt i minst en månad, skäms över att inte ha skrivit något manus, vet inte vad han skall göra. Han bestämmer sig sedan för att avsluta familjen, som sista utväg. Gissar att han metodiskt haft ihjäl de andra. Mamma och barn är sällan i samma rum alltid. Det sägs att ett föremål upphittats som kan lösa allt. Kan vara en golfklubba tex. Efter detta har han hängt sig själv. Teknikerna som ryktats spy, gör det av den otroligt blodiga synen av barnen. Grannarna har tipsat socialen förut, alternativt inte gjort det fast de borde, därav vill ingen uttala sig och vara "judas". Rekorn har sett detta komma.