Citat:
Ursprungligen postat av
Tey44
Först var jag totalt chockad över tanken på att båda föräldrarna gjort detta tillsammans och sen försökte jag begripa vad som kunde ha lett dom till att passera så många gränser. Tre fall av dödlig sjukdom i familjen skulle kunna förklara det till viss del tycker jag. Men det verkar ju inte ha varit tre stycken dödssjuka personer som dog utan tre relativt eller helt friska som blev mördade... Varför skulle OH mörda familjen och ta livet av sig? Vad tror ni var hans motiv eller vad triggade honom? Eller finns sanningen på ngt sätt någonstans emellan dessa två scenarion?
jag tror, men jag verkar ju avfärdas som en dåre, att det bara finns ett svar på den frågan. Att han under flera års tid förgripit sig på sina barn och hållit dom alla under extrem kontroll men tvingats till eftergifter och konstruktioner för att inte nån skulle komma på honom. Hittade på att barnen var sjuka så inte soc skulle komma och prata med barnen, hade blykoll på mobiler och ipads, följde dom när dom skulle ut (han blev ju t o m tränare o står bakom sin dotter på en bild på fotbollslaget), såg till att kollegor och andra tyckte han var perfekt och att frun/döttrarna hade issues, bilarna nya och tvättade, gjorde t o m en bok om moms med sina barn o dedikerade den till dom och skrev att han älskade dom osv. En perfekt cover up. Tills allt hotade rämna och döttrar o mor kanske hotade med att gå till polisen eller avslöja honom. Då mördade han dom alla tre och slutligen sig själv.
Detta får bli mitt sista inlägg då det är alltför hemskt att ha denna scen i min skalle men jag har haft den sen dag 1. Jag hoppas innerligt att jag har helt fel.