Citat:
Ursprungligen postat av
Ribersborg
Jag tycker du fick ett bra svar på tal om vad dina teorier går för. Tack Stefan S.
Picasso, Scheel och Avd.9, ni påstod alla igår att ni skulle lämna tråden efter alla påhopp från personer som inte håller med er.
Men ni är tillbaka idag igen

och kör stenhårt på samma teorier som ni haft från början utan ett uns av fakta som talar till er fördel.
Det är trist för tråden att bli så sönder slagen av era teorier medans fler andra har tagit fram mkt bra sammanställningar på statistik, liknande fall i andra länder och verkligen lagt ner tid att gräva i fallet på ett objektiv sätt.
Förhoppningsvis så kommer det ut mer information imorgon, som troligen blir ett stort antiklimax för en del i tråden.
En rättelse.
Jag tror inte att jag, scheele, eller nån annan framhäver vår teori längre.
I alla fall inte jag.
Jag la ner det igår kväll, för det är ingen ide längre känner jag.
Istället lyssnar jag på era teorier som handlar om Bitcoin som rasar i kurs, så därför dödade han alla, pedofili, Mystiken med ett högt staket (skulle kunna ha med att poolen är i det hörnet) Att dom döljer nått i och med reg-skyltar, brev/video....jag tror dom skrev ett brev tillsammans och sen filmade brevet ! Alla små-pundare som redovisar 100 tals olika mediciner som kan vara troliga och sen tjafsar om biverknigar, att dom är Jehovas vittnen och inte får opereras och många fler genomtänkta teorier som finns här.
Om nu inte "vår" teori ligger närmast, så är det såklart bättre att luta sig tillbaka och lyssna på vad andra tycker är mer rimligt.
Och det gör jag nu.
Visst, jag har sagt 2 ggr att jag inte skall skriva mer här i tråden, men detta fallet berör mig, och jag är ledsen över vad som hänt.
Jag kan helt enkelt inte släppa det.
Jag har 2 jävla pusselbitar kvar, som jag inte kan släppa... annars så är min teori klar.
Sen är det bara att vänta.
Men, det är jäkligt härligt att läsa många inlägg som skrivs så
Keep up the good work.
PS. Jag säger inte att jag har rätt, jag förmedlar orden från en kontakt.