2018-01-18, 00:00
  #2521
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Hur är skvallret med Branne? Tänkte på det igår att Branne bara blev tyst när de retade honom om hans jobb osv. Bahnhof nämndes endast en gång och han sa då att det var lugnt att det nämndes men uppenbarligen inte. För att vara stor arg serb så surnade han till som en riktig svennebrud. Känslan när man lyssnade på det var att han blev lack för att de kallade honom telefonförsäljare, vilket var såklart roligt.

Sjukt töntigt och speciellt om man tänker hur han hetsar andra, ta Brenning t.ex.

Men Bahnhof nämndes bara en gång och det har nämnts innan också.
Branne tar uppenbarligen sig själv på alldeles för stort allvar men jag förstår verkligen att han inte vill att hans civila värv ska förknippas med hans mer publika persona.
Citera
2018-01-18, 00:58
  #2522
Medlem
Det hade säkert funnits ämne till en socialantropologisk studie i dagens avsnitt när fem ”mediepersonligheter” ska försöka parsa mötet med en otacksam swish-tiggare.
Citera
2018-01-18, 05:16
  #2523
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Hur är skvallret med Branne? Tänkte på det igår att Branne bara blev tyst när de retade honom om hans jobb osv. Bahnhof nämndes endast en gång och han sa då att det var lugnt att det nämndes men uppenbarligen inte. För att vara stor arg serb så surnade han till som en riktig svennebrud. Känslan när man lyssnade på det var att han blev lack för att de kallade honom telefonförsäljare, vilket var såklart roligt.

Sjukt töntigt och speciellt om man tänker hur han hetsar andra, ta Brenning t.ex.

Men Bahnhof nämndes bara en gång och det har nämnts innan också.
Vad menar du?
Han jobbar som Key Account Manager på Bahnhof.

Ja, Branne är lite töntig ibland. Men tycker inte han reagerade något speciellt konstigt. Det var inget jag tänkte på i alla fall.
Citera
2018-01-18, 11:57
  #2524
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lallaren44
Det hade säkert funnits ämne till en socialantropologisk studie i dagens avsnitt när fem ”mediepersonligheter” ska försöka parsa mötet med en otacksam swish-tiggare.

Albin Olsson hade behövts i rummet, hade utan tvekan nämnt den rosa elefanten medan elefanten fortfarande var kvar i rummet. Det var som upplagt för en sketch.
Citera
2018-01-18, 12:37
  #2525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Vad menar du?
Han jobbar som Key Account Manager på Bahnhof.

Ja, Branne är lite töntig ibland. Men tycker inte han reagerade något speciellt konstigt. Det var inget jag tänkte på i alla fall.

Lyssna på gårdagens avsnitt, där tar de upp att branne skällde ut simon efter sändning så vet du vad jag menar...
Citera
2018-01-18, 13:03
  #2526
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanon
Lyssna på gårdagens avsnitt, där tar de upp att branne skällde ut simon efter sändning så vet du vad jag menar...
Yes, hörde det i efterhand nu. Så nu håller jag med dig!
Citera
2018-01-18, 13:41
  #2527
Medlem
swimp78s avatar
Branne; En person som konstant mobbar och förminskar andra men själv inte tål att nån skämtar med honom. Vilken jävla idiot.
__________________
Senast redigerad av swimp78 2018-01-18 kl. 14:03.
Citera
2018-01-18, 20:57
  #2528
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Branne; En person som konstant mobbar och förminskar andra men själv inte tål att nån skämtar med honom. Vilken jävla idiot.

Fast han slår väl inte så mkt på sin polare/de som är med i AMK väl? Klart han kan vara dryg mot andra, men jag tycker han oftast är väldigt försiktig när det kommer till kritik mot de i den inre kretsen.
Citera
2018-01-18, 21:05
  #2529
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Fast han slår väl inte så mkt på sin polare/de som är med i AMK väl? Klart han kan vara dryg mot andra, men jag tycker han oftast är väldigt försiktig när det kommer till kritik mot de i den inre kretsen.

Han har vissa han ofta hackar på i programmet. Brenning är väl främsta exemplet. Handlar om hur värdelös ointelligent inkompetent osv han är. Tjat om att han haft klamydia. Ganska ofta kaxigt nedlåtande mot andra gäster typ Kim W, Bristav, Gärdenfors. Gärna utseenderelaterade saker, eller rena påhitt om att den eller den stulit skämt osv. Evelyn Mok hånas återkommande med hänvisning till att hon är asiat och tjock.

Fattar att mycket är attityd och skämtsamt menat, men det märks att han i grunden ser sig som en top dog alfahanne som har rätt att pissa på andra.
__________________
Senast redigerad av swimp78 2018-01-18 kl. 21:08.
Citera
2018-01-18, 21:12
  #2530
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Han har vissa han ofta hackar på i programmet. Brenning är väl främsta exemplet. Handlar om hur värdelös ointelligent inkompetent osv han är. Tjat om att han haft klamydia. Ganska ofta kaxigt nedlåtande mot andra gäster typ Kim W, Bristav, Gärdenfors. Gärna utseenderelaterade saker, eller rena påhitt om att den eller den stulit skämt osv. Evelyn Mok hånas återkommande med hänvisning till att hon är asiat och tjock.

Fattar att mycket är attityd och skämtsamt menat, men det märks att han i grunden ser sig som en top dog alfahanne som har rätt att pissa på andra.

När det gäller Brenning är det väl gamla turnégrejer som spökar, men jo jag håller fan med. Dags att släppa det nu. Övriga tror jag handlar om att han själv varit både lite lönnfet länge å flint och fått ta skit för det, så nu när han är i hyfsad form ger han väl igen (spec till andra som kanske är flint). Dock håller jag med dig till 100% om Evelyn. Spec nu senast med jordnötsincidenten. Sådääär humor va?
Citera
2018-01-20, 19:36
  #2531
Medlem
Jag måste bara säga att jag fullkomligt avskyr Thomas Eriksson. Jag lyssnar inte ens om han är med längre. Så jävla tråkig och tar så mycket plats, irriterande skratt. Det ENDA som gjorde honom intressant var att han går på BDSM-klubbar och det ville han inte ens snacka om. Han och hålla Soran om ryggen fick mig att sluta vara patreon.
Citera
2018-01-20, 19:40
  #2532
Medlem
Typemynames avatar
Fy vad jag njöt när Simon G och gänget fullkomligt körde över Branne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in