2018-01-16, 13:17
Medlem
CannonDorfs avatar
Utan att överhuvudtaget ha läst så noga så kan jag säga att du särskriver vid ett flertal tillfällen i tråden och klarar tydligen inte att använda dig av "de" och "dem". Med tanke på hur lite du har skrivit och samtidigt uppvisat dessa brister, så skulle jag nog säga att det är ett skämt om du har MVG/A i svenska exempelvis.

Men mer ontopic så behöver ett IQ-test inte nödvändigtvis spegla hur du presterar i en situation med noll stress. Jag har ingen social fobi, men jag hade knappast presterat lika bra om någon satt mitt emot mig och bara stirrade medan jag gjorde ett test.
Citera
2018-01-16, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Utan att överhuvudtaget ha läst så noga så kan jag säga att du särskriver vid ett flertal tillfällen i tråden och klarar tydligen inte att använda dig av "de" och "dem". Med tanke på hur lite du har skrivit och samtidigt uppvisat dessa brister, så skulle jag nog säga att det är ett skämt om du har MVG/A i svenska exempelvis.

Men mer ontopic så behöver ett IQ-test inte nödvändigtvis spegla hur du presterar i en situation med noll stress. Jag har ingen social fobi, men jag hade knappast presterat lika bra om någon satt mitt emot mig och bara stirrade medan jag gjorde ett test.

Jag har inte skrivit att jag har MVG i just svenska. Tror du att svenska är den enda kursen eller? Och vart har jag särskrivit? Det är extremt vanligt att folk skriver dom istället för de och dem så sluta spela korkad! Högsta betyg i 15 kurser säger väldigt mycket!
Citera
2018-01-16, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Hon har fattat att det är hennes sociala fobi som påverkat resultatet.

Tack för att du hjälper mig att förtydliga detta för en person som uppenbarligen har svårt att förstå.

Min sociala fobi gör mig extremt stressad.
Citera
2018-01-16, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tgbtgb
Tack för att du hjälper mig att förtydliga detta för en person som uppenbarligen har svårt att förstå.

Ingen fara!
Flashback är ett forum för folk som inte vill/inte kan förstå. Så ibland måste man vara övertydlig.
Citera
Medlem
Citat:

Berätta det för dom då. Sen sök hjälp för din sociala fobi, det finns hjälp att få.
Citera
Medlem
Har inget med intelligens att glra att kunna mång ord. Eller lägga pussel. Bara hur ivrig man är att prestera .läser man mycke lär man sig många ord du är bara ofocus bara. Man vet själv oftast varför man är dålig på fiotboll. Oftast för man inte spelar boll

Tycker jag iaf. Psykproblem ställer focus helt på tvären det vet jag.
Senast redigerad av troligengud 2018-01-16 kl. 13:44.
Citera
2018-01-16, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Har inget med intelligen att glra att kunna mång ord. Eller lägga pussel. Bara hur ivrig man är att prestera .läser man mycke lär man sig många ord du är oficus bara kanske. Man vet själv oftast varför man är dålig på fiotboll. Oftast för man inte spelar boll

Dyslexi?
Citera
2018-01-16, 13:37
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Jag har inte skrivit att jag har MVG i just svenska. Tror du att svenska är den enda kursen eller? Och vart har jag särskrivit? Det är extremt vanligt att folk skriver dom istället för de och dem så sluta spela korkad! Högsta betyg i 15 kurser säger väldigt mycket!

"Vart" syftar till riktning, inte plats. Ännu ett fel. "Herre gud" t ex, första raden i första inlägget, skrivs "herregud".

Att du tror att det gör saken bättre att andra också suger på svenska talar ju inte direkt till din fördel. Femtioelva fel gör inte ett rätt.

Högsta betyg i vilken kurs som helst på gymnasienivå säger egentligen ingenting, nej. Det enda det säger är att du är motiverad. Att du tror att det krävs någon högre form av intelligens för det, talar inte heller till din fördel.

Jag, till skillnad från du, presterar mycket högt på IQ-tester så att kalla mig korkad när du precis fått papper på att det är du som är korkad blir ju bara komiskt.
Citera
2018-01-16, 13:37
Medlem
Citat:
Dyslexi?
Intresse stavning mobil 😐
Citera
2018-01-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
"Vart" syftar till riktning, inte plats. Ännu ett fel. "Herre gud" t ex, första raden i första inlägget, skrivs "herregud".

Att du tror att det gör saken bättre att andra också suger på svenska talar ju inte direkt till din fördel. Femtioelva fel gör inte ett rätt.

Högsta betyg i vilken kurs som helst på gymnasienivå säger egentligen ingenting, nej. Det enda det säger är att du är motiverad. Att du tror att det krävs någon högre form av intelligens för det, talar inte heller till din fördel.

Fast om man är svagbegåvad så är det nog svårt att få MVG i alla ämnen. Tror du inte?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Intresse stavning mobil 😐

Ok
Citera
Medlem
Citat:
Ingen fara!
Flashback är ett forum för folk som inte vill/inte kan förstå. Så ibland måste man vara övertydlig.

Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in