Citat:
Ursprungligen postat av
kugutt
Takk för lenken Mervinna, jag hittade snabbt kvinnan i mitt liv

Jag varnade!
Citat:
Ursprungligen postat av
trngw
Vilka belägg har du för hur lång tid som gått mellan bilderna, och att hon duschat under tiden, eller "varje dag"?
Spritpenna är den knappast gjorde med, oavsett vilket. Bläckpenna i så fall.
Hon kanske aldrig duschar så att den inte ska nötas bort, vad vet jag..?
Alltså, jag såg bilden på Pinterest en gång i tiden, och då var det en vän eller någon som känner dom i alla fall som hade lagt upp den, tillsammans med en text. Jag minns inte texten ordagrant, men det var i alla fall något uppskattande om att S hedrar sin man med en tatuering av hans raket. Nu är det borttaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Fattar inte vad PMs fru, elever eller älskarinnor har med fallet att göra. Helt OT.
Med tanke på vilken typ av brott han är misstänkt för, så är kvinnorna i hans liv, och hans relationer till dem, bemötande av dem, intressanta. Det kommer vi säkert att få höra mycket om på rättegången också.
Citat:
Ursprungligen postat av
ottoplommon
Nu är du tramsig ju. Det är en ritning av en raket i genomskärning. Troligen är det väl Sirid som velat visa sin djupa kärlek till makens passion för rymden och sitt yrke helt frivilligt genom att låta tatuera en av hans ritningar på sin arm.
Men om man vill kan man ju"tolka bibeln som fan själv."
Det är ju inte ens en maskinritning. Det är bara en av Bengtsons tidiga, slarviga skisser. Hon kunde väl åtminstone ha väntat tills det fanns en riktig ritning... *suckar* Undrar förresten om hon har påbörjat laserbehandlingen än... Och sedan när hon träffar en ny kille, får hon väl sätta dit en lastbil eller vad det nu blir...