Citat:
Är du dement, korkad eller bara ett troll? Varför påstår du en massa skit och fabler och sedan kläcka ur dig ett beskäftigt "Det är ditt påstående", "Det får stå för dig" eller liknande? Är du utvecklingsstörd på något sätt eller är din språkbegåvning på så låg nivå att du inte fattar vad du har skrivit? Delar du konto med någon som skriver på samma användarnamn och ni inte har koll på vad ni skriver?
Än en gång får jag posta en länk som jag besvarar ett påstående till dig. Denna gång där du påstår att vännerna uppgivit att han går från lögn till lögn, vilket du försökte påvisa med ett sätt han tydligen har att kommunicera på.
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
För egen del har jag ingen som helst uppfattning om PM är en lögnaktig person överlag, men jag har inte sett att någon av hans bekanta skulle ha uttryckt att han är så, även om han tydligen vad det verkar inte varit sanningsenlig i detta.
Än en gång får jag posta en länk som jag besvarar ett påstående till dig. Denna gång där du påstår att vännerna uppgivit att han går från lögn till lögn, vilket du försökte påvisa med ett sätt han tydligen har att kommunicera på.
(FB) Svenska Kim Wall hittad död sedan danska ubåten UC3 Nautilus havererat (2017-08-11)
För egen del har jag ingen som helst uppfattning om PM är en lögnaktig person överlag, men jag har inte sett att någon av hans bekanta skulle ha uttryckt att han är så, även om han tydligen vad det verkar inte varit sanningsenlig i detta.
Jag vet inte vad jag är, får diverse uppslag av er i tråden. Nu kanske jag t o m är flera enligt dig.
Hans "bekanta" säger att han aldrig kör samma muntliga version två ggr. Kalla det "lögn till lögn" vilket som för mig. Du tillskriver "lögn till lögn" som ett uttalande från mig men så ärre inte, följ ordvalet och du skall se ..
Har du läst boken? Om så är fallet, att du läst boken även hört att PM inte är sanningsenlig i den boken utan snarare går från "lögn till lögn".