2018-01-15, 22:01
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Hur vet man ens att detta är hans fru S?
Jag har kikat på hennes CV för länge sedan. Mörkt pageklippt hår hade hon där (?)
Den här "tatueringen" ser ut att vara utförd med bläckpenna och ej tatuerad.
Är det här fotot från PMs blogg?
Det är Dets hustru och tatueringen är högst troligt äkta. Har bland annat sett den vid ett tillfälle när hon haft en svart långklänning på sig, men hittar inte den.
Citera
2018-01-15, 22:08
Medlem
Merwinnas avatar
Det är tre sidor med samma porreklam som kommer upp när man söker på deras namn tillsammans, se nedan. Och det måste vara något som är riggat mot henne. Skulle det vara riggat mot mig, så skulle jag ju få upp den reklamen hela tiden, oavsett vad jag söker på, och det har aldrig hänt förr.

Natasha Friis Saxberg Dating Esbjerg - gratis online dating
voksen-dato-lokal.bid/natasha-friis-saxberg-dating-esbjerg
Översätt den här sidan
12 juli 2016 - Natasha Friis Saxberg, Danmarks digitale strateg no. 1 & Peter Madsen, ubådsenthusiast og raket ingeniør (Grøn scene). Natasha Friis. I work with Danish and international brands, building their digital strategy and business development from vision to execution. I have build several startups over Mangler: ...
Du besökte den här sidan den 2018-01-15.

Natasha Friis Saxberg Single Dk Aps
youngilyoo.eu/natasha-friis-saxberg-single-dk-aps
Översätt den här sidan
Natasha Friis Saxberg, Danmarks digitale strateg no. 1 & Peter Madsen Fra mobilitet til Digital Workspaces med VMware Workspace One (S6). Digitalisering. Natasha Friis Saxberg er på Facebook. Bliv medlem af Facebook, og få kontakt med Natasha Friis Saxberg og andre, du måske kender. Facebook giver folk Mangler: ...

Natasha Friis Saxberg Single 40 - Sådan får du større barm dating fyn
coaching-and-calling.eu/natasha-friis-saxberg-single-40
Översätt den här sidan
Seriøs dating -portal for alle over 40 år. Natasha friis saxberg single dk kontakt, County: Bastrop County: Bastrop Bastrop County Courthouse. Natasha Friis Saxberg, Danmarks digitale strateg no. 1 & Peter Madsen Fra mobilitet til Digital Workspaces med VMware Workspace One (S6). Digitalisering. Natasha ...
Citera
2018-01-15, 22:11
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Hur vet man ens att detta är hans fru S?
Jag har kikat på hennes CV för länge sedan. Mörkt pageklippt hår hade hon där (?)
Den här "tatueringen" ser ut att vara utförd med bläckpenna och ej tatuerad.
Är det här fotot från PMs blogg?
Ja visst är det den fulaste tatuering världen skådat och visar på ett mycket vackert sätt hur en djup kärlek till en maka kan yttra sig. Om man är en otäck och ofantligt grym jävel. Troligen äkta, har sett den på fler bilder men lyckas inte hitta dem.
Citera
2018-01-15, 22:21
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jo, det är säkert så, att varje morgon när hon har duschat så fyller hon i teckningen med en spritpenna... så att den aldrig ska gå bort. Så där som man gjorde när man var 15 och hade fått en intressant discostämpel på handen, när man lyckats smita in fast man inte hade åren inne. *suckar*

I så fall är hon ännu mer galen än om hon gjort en tatuering...

Vilka belägg har du för hur lång tid som gått mellan bilderna, och att hon duschat under tiden, eller "varje dag"?

Spritpenna är den knappast gjorde med, oavsett vilket. Bläckpenna i så fall.
Citera
2018-01-15, 22:26
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
När är fotot taget? Och varför lade hon upp det? Och VAR lades det upp?
Jag minns tyvärr inte det, men kommer ihåg att jag tyckte det var så märkligt att hon bara la ut bilden, utan någon som helst förklaring. Lajvspel, cyklat omkull etc, så borde hon väl nämnt det kan man ju tycka.
Citera
2018-01-15, 22:31
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Vilka belägg har du för hur lång tid som gått mellan bilderna, och att hon duschat under tiden, eller "varje dag"?

Jag har sett flera bilder på henne med denna fasansfulla tatuering, den är med största sannolikhet äkta. Tyvärr lyckas jag inte hitta dem
Citera
2018-01-15, 22:41
Medlem
Citat:
Hahaha, busted! Du vet väl att google väljer träffar beroende på vad man brukar söka efter ...
Inga porrbilder i min träfflista...

Fattar inte vad PMs fru, elever eller älskarinnor har med fallet att göra. Helt OT.
Citera
2018-01-15, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Ja visst är det den fulaste tatuering världen skådat och visar på ett mycket vackert sätt hur en djup kärlek till en maka kan yttra sig. Om man är en otäck och ofantligt grym jävel. Troligen äkta, har sett den på fler bilder men lyckas inte hitta dem.
Nu är du tramsig ju. Det är en ritning av en raket i genomskärning. Troligen är det väl Sirid som velat visa sin djupa kärlek till makens passion för rymden och sitt yrke helt frivilligt genom att låta tatuera en av hans ritningar på sin arm.
Men om man vill kan man ju"tolka bibeln som fan själv."
Citera
2018-01-15, 22:56
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Takk för lenken Mervinna, jag hittade snabbt kvinnan i mitt liv

Jag varnade!

Citat:

Hon kanske aldrig duschar så att den inte ska nötas bort, vad vet jag..?

Alltså, jag såg bilden på Pinterest en gång i tiden, och då var det en vän eller någon som känner dom i alla fall som hade lagt upp den, tillsammans med en text. Jag minns inte texten ordagrant, men det var i alla fall något uppskattande om att S hedrar sin man med en tatuering av hans raket. Nu är det borttaget.

Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Fattar inte vad PMs fru, elever eller älskarinnor har med fallet att göra. Helt OT.

Med tanke på vilken typ av brott han är misstänkt för, så är kvinnorna i hans liv, och hans relationer till dem, bemötande av dem, intressanta. Det kommer vi säkert att få höra mycket om på rättegången också.

Citat:
Nu är du tramsig ju. Det är en ritning av en raket i genomskärning. Troligen är det väl Sirid som velat visa sin djupa kärlek till makens passion för rymden och sitt yrke helt frivilligt genom att låta tatuera en av hans ritningar på sin arm.

Det är ju inte ens en maskinritning. Det är bara en av Bengtsons tidiga, slarviga skisser. Hon kunde väl åtminstone ha väntat tills det fanns en riktig ritning... *suckar* Undrar förresten om hon har påbörjat laserbehandlingen än... Och sedan när hon träffar en ny kille, får hon väl sätta dit en lastbil eller vad det nu blir...
Citera
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Jaha.. djävulens advokats assistent har talat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Det är många som fördjupat sig i frågan om PM haft någon medhjälpare. Men vid det här laget borde självklart alla sådana misstankar klingat av. Men ändock dyker det upp konspirationstankar om detta i tråden med jämna mellanrum.Och då kommer gammal skåpmat genast fram.
Citera
2018-01-15, 22:59
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Det är många som fördjupat sig i frågan om PM haft någon medhjälpare. Men vid det här laget borde självklart alla sådana misstankar klingat av. Men ändock dyker det upp konspirationstankar om detta i tråden med jämna mellanrum.Och då kommer gammal skåpmat genast fram.

Jaså, jag är mer nyfiken på om han har kunnat låta bli att kladda på vackra Natascha och erbjuda henne privata ubåtsturer med övernattning, och sådant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in