2018-01-12, 19:42
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
varför ska judemisstankar vara vara en separat diskution om misstankarna håller sig till ämnet? en tråd mår ju bara bättre av att ha fler synvinklar. och vad får er att tro att vi vill ha era åsikt om vad som ska diskuteras eller inte? tydligen har man yttrandefrihet på riktigt tills modsen inte håller med om det som sägs.
Gäller samma för spekulationer om att det var osynliga gröna rymdödlor som i själva verket utförde dåden?
Att det var superintelligenta delfiner som planerade allt med hjälp av radioaktiva hjärnvågor?
Att Hitler i själva verket lever och planerar allt det här från Argentina, tillsammans med Bilderberg-gruppen?
Räcker det med att hävda att det var de som låg bakom terrordådet för att sedan börja diskutera allt annat som de också har gjort? Som chemtrails, fluor i vattnet och glödlampor?

Problemet med judekonspirationsteorierna är att de använder en händelse som en startpunkt för att sedan snabbt gå vidare till att börja snacka om allt annat som de har gjort, och hur de styr media för att dölja vad de gör. Själva händelsen i sig glöms snabbt bort då den är irrelevant och bara en liten obetydlig del av den stora helheten.
Citera
2018-01-12, 19:43
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iwanttobefree
varför ska judemisstankar vara vara en separat diskution om misstankarna håller sig till ämnet? en tråd mår ju bara bättre av att ha fler synvinklar. och vad får er att tro att vi vill ha era åsikt om vad som ska diskuteras eller inte? tydligen har man yttrandefrihet på riktigt tills modsen inte håller med om det som sägs.

Vad är så svårt att förstå?

Ogrundade misstankar om judejymdödlor, gnomer från Zürich eller Djävulen tas i Konspirationer, medan man i övriga ämnen försöker hålla sig någotsånär till verkligheten. Distinktionen är hur enkel som helst.
Citera
2018-01-12, 20:24
Medlem
fast i det inlägget har han ju bara get sin syn på saken, och hans inlägg går inte jämföras med rymdödlor.

och du vill tråden ska hålla sig till din verklighet, han har get en inblick till sin verklighet.

det som är svårt att förstå är att vi har barnvakt trots att det att det är åldersgräns.
Citera
2018-01-12, 22:19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Här är inlägget i sin helhet:
Citat:
Ursprungligen postat av Vixxing
1. Gärningsmannen greps levande 2.Han hade inte obegränsad tillgång på vapen 3. Alla poliser var inte på olika "övningar" som hindrade ingripande 4. Det har inte framkommit 100 olika saker som får mig att misstänka att han har kopplingar till FBI/CIA/Mossad
Okej, ja jag måste ge dig Credit för analysförmåga utöver den fullkomligt hypnotiserade massan som gång på gång köper samma traumabaserade STAGED Terror eftersom sionistisk media med valfri bokstavsförkottning säger att nån hörde ”Yallah Yallah” och direkt slår ut folks tankeförmåga och folk som vanligtvis inte köper all propaganda sväljer allt.
De är riktigt sjukt.

Att han överlevde noterade jag oxå, de är sällsynt och vore väldigt spännande att få höra hans version.

Du har rätt i de andra punkterna också men jag är ändå extremt tveksam, få vittnen, de jag sett är inte pålitliga utan sedvanliga Crisis Actors
Emily Long som exempel: https://youtu.be/jKmoj5lX6F4

EDIT: Videon Emily Long filmade, hade han Fake Pistol och skjuta folk med? ..nää, hoaX
https://youtu.be/IoaNi90lbdk

EDIT 2: Ögonvittnet Eugenne Duffy ringer till CBS New York och ptja..
gul buss, skottlossning, ”-något lärt fel” men Eugenne har inte sett GM.
Får förklara hur de lät som konstigt lät istället https://youtu.be/SIRmqDuSctU

EDIT 3: CASE CLOSED här har du judar som filmat, ovan video tillhör denna Schlomon
https://twitter.com/abimlebt
Där räcker de för mig, another STAGED event by ”ISIS” aka the Usual Suspect
Sista Edit är 01:13 2017-11-02 i tråden: (FB) New York: Man i lastbil har mejat ned och dödat 8 cyklister (2017-10-31)
Länkarna går till CBS New York Youtube kanal, inga "judehatar sidor". "gnomer från Zürich" (lol vad fanken är de?) och inlägget är 3 Edits, knappast att jag spammar och trycker på folk min åsikt.
Förstår jag saken korrekt så är det sista Edit: Schlomo som inte är OK att nämna, medans "kritisk syn på MSM" är OK?

EDIT: Eller nej fattar inte, superintelligenta delfiner? Rymdvarelser? Rumpnissar från Zürich.
Det låter ju faktiskt lite antisemitiskt, det var en jude som filmade, inte nån science fiction hokus pokus grej?
Senast redigerad av Arbetarbroder 2018-01-12 kl. 22:30.
Citera
2018-01-13, 05:58
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Gäller samma för spekulationer om att det var osynliga gröna rymdödlor som i själva verket utförde dåden?
Att det var superintelligenta delfiner som planerade allt med hjälp av radioaktiva hjärnvågor?
Att Hitler i själva verket lever och planerar allt det här från Argentina, tillsammans med Bilderberg-gruppen?

Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Ogrundade misstankar om judejymdödlor, gnomer från Zürich eller Djävulen tas i Konspirationer, medan man i övriga ämnen försöker hålla sig någotsånär till verkligheten. Distinktionen är hur enkel som helst.

Lyssna på er själva, ni som låter som israeler ska pusha "konspirationsteorier" https://www.haaretz.com/israel-news/1.811374

Läs sedan inlägget ovanför, är det Ronja Rövardotter på LSD?! Hur en jude kunde filma!
Varför ska inte de va tillåtet att nämna? För några "superintelligenta delfiner" och "gnomer från Zürich" ? 🤔
(alltså jag håller med att om jag postade om Flatearth och nått som hände på 80-talet i Area 51 så hör de inte hemma i tråden, men nu var det ju helt enligt topic? Det är ju bara ni som vill styra diskussionen på ett helt sjukt sätt)

Hursomhelst jag tolkar de som judar inte får nämnas, men kritik mot media är ok?
(Om dessa inte är judar då kanske)

Men det är anmärkningsvärt att ni förbud mot nämna judar, minst sagt.
Citera
2018-01-13, 06:30
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Räcker det med att hävda att det var de som låg bakom terrordådet för att sedan börja diskutera allt annat som de också har gjort? Som chemtrails, fluor i vattnet och glödlampor?

Problemet med judekonspirationsteorierna är att de använder en händelse som en startpunkt för att sedan snabbt gå vidare till att börja snacka om allt annat som de har gjort, och hur de styr media för att dölja vad de gör. Själva händelsen i sig glöms snabbt bort då den är irrelevant och bara en liten obetydlig del av den stora helheten.

Och Jecke, du har mindre än timme innan detta inlägg 👆🏼 deltagit i en diskussion där du kallar en 16 åring ”Terrorist” för just Crisis Actor, skådespelare och allt och missförstå mig rätt nu, det är din fulla rätt så jag klagar inte det, men hyckleriet! Vafan?!
(FB) Ahed Tamimi, 16 en av alla barn gripna av Ockupationsmakten i Palestina
Hon är försej ingen jude, men ändå, ofta du inte förstår inlägget utan att de är magiska delfiner i en microvågsugn?
Fortfarande inte uppenbart att detta INTE är hur din mamma och pappa reagerat om du, enligt påstående, ska ha sprängts på en Adriana Grande Konsert, dagen efter.
https://twitter.com/arbetarbroder/status/887991834638786560

Ena sekunderna påstår du nått liknande som du vill förbjuda, vad besviken jag blir..
Citera
2018-01-13, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law

Men herregud människa, "misstankar" om judisk påverkan i världen är en aning mer realistiskt än gnomer: judar med makt finns i verkligheten, gnomer finns inte. Förstår du skillnaden?
Citera
2018-01-13, 09:22
Medlem
Arbetarbroders avatar
Jag har svårt att släppa Jecke, som förövrigt i diskussionen sköter sig väl, även om vi tycker olika, inte nått "Anti-Semite!!" eller sånt utan faktiskt diskussion och kudos för det men sen sätter han sig här och argumenterar mot att detta är tillåtet - FÖR JUDAR
Ska vi ha sionistiska Apertheidregler på Flashback Forum nu också? Den här takeovern måste sluta HÄR, och NU och jag hoppas verkligen admin ser absurditeten i era hitte-på regler, ni borde skämmas!
NOTERA: Att inget stöd i reglerna finns, Hitte-På Regler, och de gynnar knappast nån och de är omöjligt att inte se!

Så vad skrev då Jecke, om rymdödlor i Kosmos eller vad det nu var?

Citat:
Med tanke på ditt normala snack om "crisis actors" och liknande, så är det jävligt konstigt att du inte reagerar på att i alla dessa filmer så är det väldigt tydligt att det handlar om propaganda för palestinska syften.
Ahed Tamimi, en vacker ung flicka, med ett stort hårsvall och ett mer europeiskt än arabiskt utseende, som går med håret utslaget (medans de flesta kvinnor omkring henne har på sig huckle.
Eller brottningsmatchen med Israels sämste och mest inkompetente soldat, med diverse flickor som krälar över honom, som fjantar runt med vapnet ena sekunden och i nästa sekund så hänger det slappt vid sidan där kvinnorna som drar och rycker i honom (och biter honom i handen) extremt enkelt kan ta tag i det och använda det mot honom. Helt ensam, emot minst ett halvdussin palestinier som drar, rycker och sliter i honom, och drar sönder hans huva som täcker ansiktet, allt medans någon står och filmar.
Hur ofta opererar soldater helt ensamma? Och särskilt då i zoner där det finns stor risk att möta på potentiella hot? Var fanns hans kamrater?
Hemskt ledsen arbetarbroder, men det där är bara löjligt.

..och det blev ju mer än så, men för min del är det helt ok - däremot inte några speciella jude-regler nån måtta får det vara, och olika regler beroende på om personen är Jude, Eskimo, en finsk eller Bellman

Men jag då? Mitt regelbrott? Alla Drakar och Demoner ni börjar prata om? En jude som filmade allt, igen, det kan väl fan inte jag rå för?
Citat:
EDIT 3: CASE CLOSED här har du judar som filmat, ovan video tillhör denna Schlomon
https://twitter.com/abimlebt
Där räcker de för mig, another STAGED event by ”ISIS” aka the Usual Suspect

INGA SIONISTISKA HITTEPÅ REGLER - TACK!
Citera
2018-01-13, 13:51
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Du är ju för i helvete ovanligt trög. Inte ens mina 20 år av knarkande har gjort mig så jävla trög. Att muslimer utför terrordåd är vare sig en teori eller hypotes utan det är väldokumenterad fakta. Dina tirader om judar hit och dit och överallt är inte väldokumenterad fakta. Det finns inga oberoende källor som bekräftar ditt svammel utan istället så är i stort sett alla dina källor sidor eller YT-kanaler med tydlig antijudiska agendor.
CBS New York är inte nån antijudisk YT Kanal de är en av USA största mediahus.
Källan var vanliga nyheter, vilket var ok tills jag nämnde inspelningen av Schlomo vid brottsplatsen. Det var inte OK.

Citat:
Alltså: Muslimska terrordåd = fakta
Dina tankar om judarna = konspiratoriska idéer.
Vadå för Terror dåd, tänkte jag säga men de handlar ju inte om det, utan att du förespråkar nått slags skydd där judar inte får nämnas och varför de skulle va bra är en gåta.
Jag har studerat flera av de här eventen väldigt noga och en sån sak som kolla av vem som är bakom filmer, som i detta fallet var ett regelbrott, är standard.

Citat:
Jag hoppas att du har slutat röka gräs eftersom jag tror att jag talar för väldigt många cannabisbrukare: you give us a bad rep.
Ja eller hur kom till mina kvarter och säg att muslimer är bakom alla terrordåd, tankar om judar är konspirationer så kommer nog kommenterare ’Jaja en svensk, har du kollat på CNN/BBC/ABC” etc

Hur göra vid dåd med tydlig judisk koppling då?
Nice - München tex. samma fotograf tog bilderna på lastbilen som skotten utanför OEZ.
Denna fotograf, Rickard Gutjahr, är gift med Einat Wilf - Zionist Intel aka Mossad. 8 dagar mellan men en slump kanske.
Eller om de för liknande de gjorde med Folke Bernadotte - Stern Gang. https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-1.826218
... Sheldon Adelson uppmanade samma öde för Margot Wallström.
Får hoppas inte de händer. Men terrorismens fader, Manchen Begin, var inte nån Muslim iaf. hela Israel Regering styrs av terrorister. (riktiga terrorister)

Sen, taCk för omtanken, Weed är för barn, men ibland är det kul, och effektfullt att bryta trauma baserad BS som när Emily Long står och förklarar vad de är för TERROR hon sett, eller när han vill en ”ISIS Flag” på sjukhuset haha, allt för Big Bad Baghadi, ISIS Leader som gjort ETT Tal en enda gång i en tom moskè i Mosul som ISIS sprängde i juni. Simon Elliot israelisk Jude

Måste vart ett sjukt bra tal han höll, när folk dör för han.
Aja, jag hoppas allt är bra med dig med - även om den här censureringen sjuk.
Citera
2018-01-13, 19:51
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Lyssna på er själva, ni som låter som israeler ska pusha "konspirationsteorier" https://www.haaretz.com/israel-news/1.811374

Läs sedan inlägget ovanför, är det Ronja Rövardotter på LSD?! Hur en jude kunde filma!
Du är judekonspirationsteoretiker men är inte medveten om att judar utgör 9% av delstaten New Yorks befolkning?
https://en.wikipedia.org/wiki/Jews_in_New_York_City
Och i Manhattan så är de 20%...
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_New_York_City#Diversity_of_New_Yor k_City's_boroughs

Citat:
Varför ska inte de va tillåtet att nämna? För några "superintelligenta delfiner" och "gnomer från Zürich" ? 🤔
(alltså jag håller med att om jag postade om Flatearth och nått som hände på 80-talet i Area 51 så hör de inte hemma i tråden, men nu var det ju helt enligt topic? Det är ju bara ni som vill styra diskussionen på ett helt sjukt sätt)

Hursomhelst jag tolkar de som judar inte får nämnas, men kritik mot media är ok?
(Om dessa inte är judar då kanske)

Men det är anmärkningsvärt att ni förbud mot nämna judar, minst sagt.
Problemet är att du tar upp judar som de skyldiga, i en händelse där det är högst tvivelaktigt att det är så. Och sedan understödjer du detta genom att tala om något annat än den händelse som tråden handlar om.
Judar var inte inblandade som offer eller gärningsmän i någon utsträckning som kan ses som onormalt, och motivet och skälet är rätt lättförklarat och lättförståeligt och har ingenting med judar att göra.

Om du inte gillar delfiner eller gnomer så kan man skrika om nazister, kommunister, buddister, skidåkare, djurvänner, grönsaksodlare eller något annat som existerar, och som heller knappast hade något med det hela att göra, även om säkert flertalet av de inblandade åt grönsaker och ett flertal vittnen troligen var vegetarianer.

Dina bevis för judarnas inblandning lämnar nämligen väldigt snabbt själva händelsen som tråden handlar om, och börjar snacka om andra händelser istället. Och det är det som är problemet. Vill du diskutera hur dessa händelser hänger ihop med varandra, så finns det trådar för det. Bara det att ni inte gillar de trådarna eftersom de enda som är intresserade av att läsa de trådarna är ni själva.

Citat:
Och Jecke, du har mindre än timme innan detta inlägg 👆🏼 deltagit i en diskussion där du kallar en 16 åring ”Terrorist” för just Crisis Actor, skådespelare och allt och missförstå mig rätt nu, det är din fulla rätt så jag klagar inte det, men hyckleriet! Vafan?!
Hon är försej ingen jude, men ändå, ofta du inte förstår inlägget utan att de är magiska delfiner i en microvågsugn?
Jag kallade henne inte för "crisis actor", jag sade:
Med tanke på ditt normala snack om "crisis actors" och liknande, så är det jävligt konstigt att du inte reagerar på att i alla dessa filmer så är det väldigt tydligt att det handlar om propaganda för palestinska syften.

För det är just jävligt tydligt att hon har deltagit i palestinsk propaganda innan den här händelsen. Det finns mängder av filmer på henne, från långt innan den här händelsen, som är av väldigt god kvalité och uppenbart filmade och redigerade av någon som har betydligt bättre utrustning än enbart en iPhone att filma med.

Citat:
Fortfarande inte uppenbart att detta INTE är hur din mamma och pappa reagerat om du, enligt påstående, ska ha sprängts på en Adriana Grande Konsert, dagen efter.
https://twitter.com/arbetarbroder/status/887991834638786560

Ena sekunderna påstår du nått liknande som du vill förbjuda, vad besviken jag blir..
Och återigen så ger du en länk till en helt annan händelse, som inte har något med saken att göra.
Det är precis det som är problemet.
Du vill inte diskutera terrordådet i New York, du vill diskutera judarnas makt och inflytande och deras false-flag operationer och liknande.
Och det tycker jag att du ska få göra. Men jag tycker också att du ska göra det i en egen tråd istället för att kapa en existerande tråd som handlar om en specifik händelse.
Jag postade inga länkar till någon annan händelse, jag postade inget filmklipp om en gråtande mamma till en dotter som visade sig vara en falsk händelse i någon fransk förort. Inga länkar om hur något liknande skett i Sydafrika. Jag fokuserade helt och enbart på händelsen och personen som tråden handlade om, Ahed Tamimi.
Citera
2018-01-13, 20:26
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Jag har svårt att släppa Jecke,
Jo....jag märker det.
Och det är det där med att ha svårt att släppa något som är problemet.

Citat:
som förövrigt i diskussionen sköter sig väl, även om vi tycker olika, inte nått "Anti-Semite!!" eller sånt utan faktiskt diskussion och kudos för det men sen sätter han sig här och argumenterar mot att detta är tillåtet - FÖR JUDAR
Nej, jag säger inte att detta är tillåtet för judar.

Citat:
Ska vi ha sionistiska Apertheidregler på Flashback Forum nu också? Den här takeovern måste sluta HÄR, och NU och jag hoppas verkligen admin ser absurditeten i era hitte-på regler, ni borde skämmas!
NOTERA: Att inget stöd i reglerna finns, Hitte-På Regler, och de gynnar knappast nån och de är omöjligt att inte se!
Jo, det är samma regler som innan. Diskussionen i tråden ska hålla sig till trådens ämne. Handlar tråden om en specifik händelse, så är det den händelsen som tråden handlar om. Inte om andra händelser och hur alla dessa händelser hör ihop och hur trådens händelse är en liten irrelevant detalj i den stora globala maktstrukturen som styr hela världen.

Vill du diskutera det så ska du få göra det. Men i en egen tråd som handlar om just det.
Ge fan i att kapa andras trådar.
Citat:
Så vad skrev då Jecke, om rymdödlor i Kosmos eller vad det nu var?
Vad skrev jag om rymdödlor i Kosmos i den tråden?

Citat:
..och det blev ju mer än så, men för min del är det helt ok - däremot inte några speciella jude-regler nån måtta får det vara, och olika regler beroende på om personen är Jude, Eskimo, en finsk eller Bellman
Inga speciella juderegler. Bara samma OT-regler som har funnits i väldigt många år. Diskussionen i tråden ska hålla sig till det ämne som trådstarten handlar om.
Vill man diskutera något annat, så får man göra det i en separat tråd.
Det finns mängder av trådar om judarnas makt och inflytande. Trådar som handlar om precis det som du vill diskutera. Så håll den diskussionen i de trådarna, där den diskussionen hör till trådens ämne.
Citat:
Men jag då? Mitt regelbrott? Alla Drakar och Demoner ni börjar prata om? En jude som filmade allt, igen, det kan väl fan inte jag rå för?
Och jag tror inte filmaren kunde rå för att han var jude heller.
Att du agerar som en religiös fanatiker som anser att judar har full kontroll över allt som händer och ser och hör allt gör inte att det därför automatiskt hör till trådens ämne bara för att du tycker att det borde göra det.

Citat:
INGA SIONISTISKA HITTEPÅ REGLER - TACK!
Att diskussionen i tråden ska hålla sig trådens ämne, som i sin tur definieras av trådstarten, är inga sionistiska hittepå regler. Det är samma regel som gäller över hela forumet (med undantag för laidback möjligen, och liknande) och som har gällt så länge som jag har varit registrerad som medlem.
Du har själv varit med och hjälpt till att upprätthålla den regeln en gång i tiden, så du borde vara fullt medveten om den saken.
Citera
2018-01-14, 00:23
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Jo....jag märker det.
Och det är det där med att ha svårt att släppa något som är problemet.
Förstå mig rätt nu, du diskuterade bra i tråden om Ahed Tamimi, inte så vi höll med varandra men inget Anti-Semite o sånt. Sen sitter du här i ett inlägg efter och pratar om delfiner i microvågsugn.
Och lobbar för jag ska inte ha rätt i något du själv gjorde väldigt likande.

Jag blev besviken, helt enkelt.

Citat:
Du är judekonspirationsteoretiker men är inte medveten om att judar utgör 9% av delstaten New Yorks befolkning?
https://en.wikipedia.org/wiki/Jews_in_New_York_City
Och i Manhattan så är de 20%...
https://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_New_York_City#Diversity_of_New_Yor k_City's_boroughs

Problemet är att du tar upp judar som de skyldiga, i en händelse där det är högst tvivelaktigt att det är så. Och sedan understödjer du detta genom att tala om något annat än den händelse som tråden handlar om.
Judar var inte inblandade som offer eller gärningsmän i någon utsträckning som kan ses som onormalt, och motivet och skälet är rätt lättförklarat och lättförståeligt och har ingenting med judar att göra.
Men att jag säger att de vad judar som filmade allt innebär inte att det är en Universial Sanning som alla måste tro på.

Och jag vänder gärna på det och hur fruktansvärt enkelt man ger muslimer skulden, nåns kusin hörde i Kebabkön hur nån skrikit ”Allahu Akbar” och Voilà: Muslimer.

Citat:
Om du inte gillar delfiner eller gnomer så kan man skrika om nazister, kommunister, buddister, skidåkare, djurvänner, grönsaksodlare eller något annat som existerar, och som heller knappast hade något med det hela att göra, även om säkert flertalet av de inblandade åt grönsaker och ett flertal vittnen troligen var vegetarianer.
Jag ogillar fulspelet, både du och Bernard_Law förstod vad jag menade, men började yra om helt sjuka saker.

Citat:
Dina bevis för judarnas inblandning lämnar nämligen väldigt snabbt själva händelsen som tråden handlar om, och börjar snacka om andra händelser istället. Och det är det som är problemet. Vill du diskutera hur dessa händelser hänger ihop med varandra, så finns det trådar för det. Bara det att ni inte gillar de trådarna eftersom de enda som är intresserade av att läsa de trådarna är ni själva.
Vadå lämnar vad tråden handlar om snabbt?

Citat:
Jag kallade henne inte för "crisis actor", jag sade:

För det är just jävligt tydligt att hon har deltagit i palestinsk propaganda innan den här händelsen. Det finns mängder av filmer på henne, från långt innan den här händelsen, som är av väldigt god kvalité och uppenbart filmade och redigerade av någon som har betydligt bättre utrustning än enbart en iPhone att filma med.
Ja, och de får du naturligtvis undra de jag förvånades över är att du sedan sitter och argumenterar för att jag ska inte få nämna att de var judar som filmade.

Citat:
Och återigen så ger du en länk till en helt annan händelse, som inte har något med saken att göra.
Det är precis det som är problemet.
Du vill inte diskutera terrordådet i New York, du vill diskutera judarnas makt och inflytande och deras false-flag operationer och liknande.
Lägg av, kolla inlägget, de är 3 st. Edits med kommentarer på nyhetssändningar och och så vem som filmat.
Att jag ville diskutera judars makt och diverse random False Flag Operationer är helt fel, och en konstig tolkning utifrån mitt inlägg.

Citat:
Och det tycker jag att du ska få göra. Men jag tycker också att du ska göra det i en egen tråd istället för att kapa en existerande tråd som handlar om en specifik händelse.
Nej, dels bryter de mot regel 0.02 (Flashback Regler) och dels är sionistiska lösning med apartheidregler avskyvärda, hitte-på regler och verkligen dödsstöten för Flashback.
Det här forumets styrka har vart att olika diskussioner, åsikter etc kan mötas, och speciella regler för skydda judar och egna trådar, seriöst ni har spårat ut nu

Det finns ingen vinst i varken Apartheidreglerna eller Jude beskydd.
Det handlar inte om ni måste hålla med, men ni vill tysta mig och ha nån egen avdelning pga. en hitte-på regel.
Hur triggande kan de där inlägget va?
Bara gå vidare till nästa, kommentar om vad Aftonbladet skriver, om nån alban i St. Etienne och så vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in