2018-01-14, 13:52
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Efterhandskonstruktioner. Det framgick inte att han var med dig i 13 år.

Raketforskning verkar det vara för dig och kvinnor däremot. Det är ett faktum att många män tycker det är ansträngande att få sex och ett annat faktum att kvinnor inte behöver anstränga sig för att få sex.

Att folk knullar utanför sina relationer förekommer men är inte normalt. Det är höga trösklar för män att få sex och det beror på orimliga krav eller brist på sexlust hos kvinnor.

Kolla på valfri sexsida. På bodycontact är 6 procent kvinnor. Var är alla kvinnor om de är så intresserade av sex?
För att kvinnor inte behöver hänga där för att få sex.
Citera
2018-01-14, 15:43
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkmajja
Kvinnor blir kåta av att ha sex, män blir kåta av att inte ha sex.

JA MEN DÅSÅ. FETTON SOM VÄGER 200 KG SOM ALDRIG RÖRT PÅ SIG I HELA SITT LIV SOM BLIR TVINGADE ATT RÖRA PÅ SIG KOMMER MED ALL SÄKERHET ATT FÅ EN ENDORFINKICK AV ATT TRÄNA.

FETTON ÄLSKAR ATT TRÄNA

Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Kvinnor blir sexuellt attraherade av andras påverkan och åtrå. Genom att leka med hennes tankar kan du påverka hennes attraktion och sexuella aptit.

Ett lesbiskt par kan ha sex mer sällan, vet inte riktigt hur det ligger till. Men då av skälet att de båda är passivare i initiativtagandet.

Kvinnor, även de som säger sig vara dominanta är egentligen undergivna i sängen. Så när det inte finns någon som driver dom, är det möjligt att de inte blir lika upphetsade.

Om sexuell drivkraft saknas hos kvinnor, hur kommer det sig att ni onanerar? Det är en sexuell drivkraft. Även kvinnor tittar på porr när de är ensamma.

Bara håll käften ditt äckel. Jag vet precis vad du är, du är en kommunist som står för en helt annan världsbild än den jag har.

Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Ditt jävla mongo, du har ju aldrig knullat
NEJ MEN NU BLEV JAG JÄTTELEDSEN, TROR INTE JAG KOMMER KLARA DET SÅ LÄNGE TILL I DETTA SÅRADE LÄGE, MÅSTE NOG TA MITT LIV NU PÅ DIREKTEN! DITT SAMVETE ÄR MÖRKT

Citat:
Ursprungligen postat av DukeOfEarl
för att vi vet det är skönare för dem än för oss.

vilka vill ha förspel?
vilka vill ha efterspel?

män föredrar wham bam thank you mam nu tar vi en pilsner.

Män VILL HA SEX OCH ÄGNAR SIG ÅT SEX OM DE FÅR CHANSEN, FINNS INGET ANNAT OMRÅDE PÅ HELA JORDKLOTET DÄR NÅGON KAN KOMMA UNDAN MED ATT SÄGA:

jag gillar att göra X jag gör aldrig X men om jag blev tviiiingad till atat göra X då kanske kanske omallt var så där jääteperfekt och jag hade tagit jättemycket knark och fått min skönhetssömn då skulle jag gillat X. KOLLA JAG GILLA X KOLLA KOLLA.

VAD JAG ÄR DUKTIG WOW DUUUUUUKTIG
Citera
2018-01-14, 15:54
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
För att kvinnor inte behöver hänga där för att få sex.
Ja kära nå. De hittar då på allt möjligt för att slippa inre att det är just dem tjejer inte vill liga med

Män tror att kvinnor vill ha sex med dem för att kvinnor har sex med dem.
Citera
2018-01-14, 16:01
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Ja kära nå. De hittar då på allt möjligt för att slippa inre att det är just dem tjejer inte vill liga med

Män tror att kvinnor vill ha sex med dem för att kvinnor har sex med dem.
Väldigt logiskt. Jag tror faktiskt det eftersom jag har haft och har sex med kvinnor.
Citera
2018-01-14, 16:30
Avslutad
Korkad jävla tråd, världen är fylld med både män och kvinnor som har hög, låg eller obefintlig sexdrift.
Att tillskriva ett attribut till något av könen är helt dementerat för det är inte korrekt för fem jävla öre.

Det finns kvinnor som är löjligt kåta, det finns män som äcklas av den kvinnliga kroppen, precis som vice versa.

End//stupid fucking thread
Citera
2018-01-14, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Efterhandskonstruktioner. Det framgick inte att han var med dig i 13 år.

Raketforskning verkar det vara för dig och kvinnor däremot. Det är ett faktum att många män tycker det är ansträngande att få sex och ett annat faktum att kvinnor inte behöver anstränga sig för att få sex.

Att folk knullar utanför sina relationer förekommer men är inte normalt. Det är höga trösklar för män att få sex och det beror på orimliga krav eller brist på sexlust hos kvinnor.

Kolla på valfri sexsida. På bodycontact är 6 procent kvinnor. Var är alla kvinnor om de är så intresserade av sex?

De enda män jag någonsin träffat på som haft svårt för att få ligg var antingen lata, enstöringar som insisterar på att bli accepterade fastän de klär sig som lodisar, har bortstötande karisma eller kan inte hantera alkohol för fem öre.

I samtliga fall kan felet tillskrivas mannen i fråga personligen, inte det kvinnliga könet.

Att vissa män upplever höga trösklar i denna tid då sex är mer tillgängligt än någonsin säger ganska mycket om dem själva. Personligen har jag fått mer sex än de flesta kan drömma om, men å andra sidan så sitter jag inte med tummen i röven utan tar för mig.

Vad har bobycontact med ämnet att göra? Kolla bara Badoo, fullkomligt översållat med kvinnor, de flesta singelmammor förvisso och inget jag själv hade försökt fånga, men ändå.
Citera
2018-01-14, 16:47
Medlem
Jewishuncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Korkad jävla tråd, världen är fylld med både män och kvinnor som har hög, låg eller obefintlig sexdrift.
Att tillskriva ett attribut till något av könen är helt dementerat för det är inte korrekt för fem jävla öre.

Det finns kvinnor som är löjligt kåta, det finns män som äcklas av den kvinnliga kroppen, precis som vice versa.

End//stupid fucking thread

Fast tråden slutade ju inte alls med ditt inlägg för jag kan skriva detta inlägg som svar på ditt inlägg.

Om du inte redan har insett det är tråden inte heller i detta fallet autistsäkrad. Vi generaliserar alltså, du kan inte ta de sanningarna du finner i tråden och gå ut och kräva att ALLA de kvinnor du möter kommer uppvisa de beteenden. Detta förstod du givetvis då jag antar att du har ett IQ som når över 100?
Citera
2018-01-16, 17:04
Medlem
Varför förväntar sig kvinnor att män vill se fittbilder och bröst?
Citera
2018-01-16, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
De enda män jag någonsin träffat på som haft svårt för att få ligg var antingen lata, enstöringar som insisterar på att bli accepterade fastän de klär sig som lodisar, har bortstötande karisma eller kan inte hantera alkohol för fem öre.

I samtliga fall kan felet tillskrivas mannen i fråga personligen, inte det kvinnliga könet.

Att vissa män upplever höga trösklar i denna tid då sex är mer tillgängligt än någonsin säger ganska mycket om dem själva. Personligen har jag fått mer sex än de flesta kan drömma om, men å andra sidan så sitter jag inte med tummen i röven utan tar för mig.

Vad har bobycontact med ämnet att göra? Kolla bara Badoo, fullkomligt översållat med kvinnor, de flesta singelmammor förvisso och inget jag själv hade försökt fånga, men ändå.
Nej. Du får inte mer sex än de flesta drömmer om. Sluta överdriva och kom ut till verkligheten.
Citera
2018-01-16, 21:37
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Känns som att både TS och en hel del andra har en skev bild av kvinnlig sexuslitet.
Min partner blir kåt som f*n efter en vecka utan sex trots att vi hållit ihop i 20+ år.
Citera
2018-01-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Jag förundras alltid över hur män försöker applicera sin sexualitet på kvinnor. Män tror att kvinnor går igång på att se bilder av deras könsorgan bara för att de själva går igång på fittbilder. Män i förhållanden klagar över hur sällan de får till det i sänghalmen medan det är biologiskt och naturligt att kvinnor inte har ett intresse för sex regelbundet. Män klagar över hur sällan kvinnor tar initiativ.

Kvinnor gillar helt enkelt inte sex. Det är därför alla dejtingsidor och liknande översvämmas av män. Det är därför män tar första steget/initiativet. Det är därför män rankar sex som nummer ett i ett förhållande medan det kommer på femte plats eller liknande hos tjejer.

För kvinnor är sex bara misär och leder till stora konsekvenser så som graviditet eller könssjukdomar. Tjejer använder sex som en valuta i ett förhållande eller äktenskap och inget annat.

När ska män förstå detta?

Kvinnor gillar visst sex. Dock kanske inte på samma sätt som män gillar sex.
Citera
2018-01-16, 21:45
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackertjej
Kvinnor gillar visst sex. Dock kanske inte på samma sätt som män gillar sex.
Kvinnliga nymfomaner gillar sex. Alla andra kvinnor rider kukkarusell för det säger radikalfeminismen att ni bör göra. Fail!!
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2018-01-16 kl. 21:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in