Citat:
Ursprungligen postat av
gurkmajja
Kvinnor blir kåta av att ha sex, män blir kåta av att inte ha sex.
JA MEN DÅSÅ. FETTON SOM VÄGER 200 KG SOM ALDRIG RÖRT PÅ SIG I HELA SITT LIV SOM BLIR TVINGADE ATT RÖRA PÅ SIG KOMMER MED ALL SÄKERHET ATT FÅ EN ENDORFINKICK AV ATT TRÄNA.
FETTON ÄLSKAR ATT TRÄNA
Citat:
Ursprungligen postat av
O.Staaf
Kvinnor blir sexuellt attraherade av andras påverkan och åtrå. Genom att leka med hennes tankar kan du påverka hennes attraktion och sexuella aptit.
Ett lesbiskt par kan ha sex mer sällan, vet inte riktigt hur det ligger till. Men då av skälet att de båda är passivare i initiativtagandet.
Kvinnor, även de som säger sig vara dominanta är egentligen undergivna i sängen. Så när det inte finns någon som driver dom, är det möjligt att de inte blir lika upphetsade.
Om sexuell drivkraft saknas hos kvinnor, hur kommer det sig att ni onanerar? Det är en sexuell drivkraft. Även kvinnor tittar på porr när de är ensamma.
Bara håll käften ditt äckel. Jag vet precis vad du är, du är en kommunist som står för en helt annan världsbild än den jag har.
Citat:
Ursprungligen postat av
0gKolhydrater
Ditt jävla mongo, du har ju aldrig knullat

NEJ MEN NU BLEV JAG JÄTTELEDSEN, TROR INTE JAG KOMMER KLARA DET SÅ LÄNGE TILL I DETTA SÅRADE LÄGE, MÅSTE NOG TA MITT LIV NU PÅ DIREKTEN! DITT SAMVETE ÄR MÖRKT
Citat:
Ursprungligen postat av
DukeOfEarl
för att vi vet det är skönare för dem än för oss.
vilka vill ha förspel?
vilka vill ha efterspel?
män föredrar wham bam thank you mam nu tar vi en pilsner.
Män VILL HA SEX OCH ÄGNAR SIG ÅT SEX OM DE FÅR CHANSEN, FINNS INGET ANNAT OMRÅDE PÅ HELA JORDKLOTET DÄR NÅGON KAN KOMMA UNDAN MED ATT SÄGA:
jag gillar att göra X jag gör aldrig X men om jag blev tviiiingad till atat göra X då kanske kanske omallt var så där jääteperfekt och jag hade tagit jättemycket knark och fått min skönhetssömn då skulle jag gillat X. KOLLA JAG GILLA X KOLLA KOLLA.
VAD JAG ÄR DUKTIG WOW DUUUUUUKTIG