2018-01-14, 08:58
Medlem
gurkmajjas avatar
Kvinnor blir kåta av att ha sex, män blir kåta av att inte ha sex.
Citera
2018-01-14, 08:59
Medlem
O.Staafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Well faktum är att du kan förklara varför inte kvinnir isf knullar som män. Som bögar ingen av er verklighetsmarxister har någonsin kunnat gör det.

Homobrudar har sällan sex
Kvinnor blir sexuellt attraherade av andras påverkan och åtrå. Genom att leka med hennes tankar kan du påverka hennes attraktion och sexuella aptit.

Ett lesbiskt par kan ha sex mer sällan, vet inte riktigt hur det ligger till. Men då av skälet att de båda är passivare i initiativtagandet.

Kvinnor, även de som säger sig vara dominanta är egentligen undergivna i sängen. Så när det inte finns någon som driver dom, är det möjligt att de inte blir lika upphetsade.

Om sexuell drivkraft saknas hos kvinnor, hur kommer det sig att ni onanerar? Det är en sexuell drivkraft. Även kvinnor tittar på porr när de är ensamma.
Citera
2018-01-14, 09:06
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av O.Staaf
Kvinnor blir sexuellt attraherade av andras påverkan och åtrå. Genom att leka med hennes tankar kan du påverka hennes attraktion och sexuella aptit.

Ett lesbiskt par kan ha sex mer sällan, vet inte riktigt hur det ligger till. Men då av skälet att de båda är passivare i initiativtagandet.

Kvinnor, även de som säger sig vara dominanta är egentligen undergivna i sängen. Så när det inte finns någon som driver dom, är det möjligt att de inte blir lika upphetsade.

Om sexuell drivkraft saknas hos kvinnor, hur kommer det sig att ni onanerar? Det är en sexuell drivkraft. Även kvinnor tittar på porr när de är ensamma.
Män utgår många gånger utifrån sin egna sexualitet. Det blir ett vanskligt jämförande, och det är som att påstå att manlig sexualitet är den enda rätta måttstocken.

Jag föredrar att onanera framför att ha sex med någon som inte tycker om mig eller som jag känner något för, dels för att jag vet att jag kommer att bli tillfredsställd om jag sköter det själv, dels för att det finns aspekter som kvinna att ta hänsyn till som män kanske inte behöver bry sig om i lika stor grad.
Men visst har jag en sexuell drift som de flesta andra, även om jag mest tar hand om den själv.
Citera
2018-01-14, 09:08
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Varför skriver du "gillar det" och avslutar med punkter? Osäker?
Vi män vet att ni inte gillar sex. Annars skulle alla kvinnor även ha sex utanför en relation. Men det har ni inte. Istället får man höra att ni vill ha det med den ni gillar men män har sex utanför en relation både med kvinnor de inte gillar och gillar.

Så mycket av ert trams är för att snärja en man in i en relation.

Det finns inga KK-relationer. Antingen är dessa KK-relationer på väg mot seriösa eller så är det one night stands.

Därför att män och kvinnor funkar på olika sätt.

Braves inlägg förklarar hur kvinnor känner vid sex. För kvinnor handlar sex mest om känslor med den man är med.
Citera
2018-01-14, 09:12
Medlem
0gKolhydraters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jewishuncle
Har ju funnits en del sådana här trådar?

Det som sägs stämmer dock. Förstår inte hur ni kognitivt otursdrabbade tänker när ni säger att det är för att de kan få sex hela tiden.
OM de kan få sex hela tiden så skulle de haft sex hela tiden OM DE VERKLIGEN GILLADE SEX. Fattar ni inte detta själva?

Ditt jävla mongo, du har ju aldrig knullat
Citera
2018-01-14, 09:19
Medlem
Merwinnas avatar
Sådana bilder är ju bara omoget och äckligt.

Sedan till huvudproblemet. Jag tror att kvinnor gärna har sex, men endast med en man som de är attraherade av och helst kära i. Men det finns inte så många attraktiva män, och att få till en ömsesidig besvarad kärlek är svårt. Därför nöjer sig de flesta kvinnor med en mindre attraktiv man som de inte är kära i, för att hinna få det de drömt om - äktenskap, barn, hus - innan de blir för gamla. Men sexet blir en plåga. Kanske har de räknat med att attraktionen och kärleken ska växa fram med tiden, men det funkar inte så...
Citera
2018-01-14, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Alltså jag har vart med ett tag...
Brudar har flörtar överallt, spelar ingen roll om de är ute med
sin nya förälskelse.

De söker uppmärksamhet hela tiden, och tar där de får.
Ju snyggare hon är, desto mer gambler, förmodligen
mer troublemaker, förmodligen mera dildos i lådan,
för muffen den slutar aldrig klia på henne.

Killar som inte duger att ligga med, blir så kallade "kompisar".
Och att bli kompis är nåt man INTE blir. Antingen ligger man med brudarna,
eller så får man höra ständiga historier om vilka de ligger MED.

Kanske de gör, men inte jag. Som sagt, hatar dildos trots att jag är väldigt kåt av mig.
Citera
2018-01-14, 10:52
Medlem
för att vi vet det är skönare för dem än för oss.

vilka vill ha förspel?
vilka vill ha efterspel?

män föredrar wham bam thank you mam nu tar vi en pilsner.
Citera
2018-01-14, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Sedan till huvudproblemet. Jag tror att kvinnor gärna har sex, men endast med en man som de är attraherade av och helst kära i. Men det finns inte så många attraktiva män, och att få till en ömsesidig besvarad kärlek är svårt. Därför nöjer sig de flesta kvinnor med en mindre attraktiv man som de inte är kära i, för att hinna få det de drömt om - äktenskap, barn, hus - innan de blir för gamla. Men sexet blir en plåga. Kanske har de räknat med att attraktionen och kärleken ska växa fram med tiden, men det funkar inte så...

50% av kvinnor skiljer sig. så det är rätt. Få kvinnor finner män attraktiva om de tittar på porr tittar de flesta kvinnor på lesbisk porr. Fast delvis är detta ett inlärt beteende från media antar ja.

Det som ur mäns synvinkel skulle behövas vore att evolutionen fick fram ett större andel kvinnor som fann män attraktiva och det kanske är på gång :

Sexfrekvensen har minskat under många år men jag gissar att den ska sakta börja öka att vi redan har bottnat.
Citera
2018-01-14, 12:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Varför skriver du "gillar det" och avslutar med punkter? Osäker?
Vi män vet att ni inte gillar sex. Annars skulle alla kvinnor även ha sex utanför en relation. Men det har ni inte. Istället får man höra att ni vill ha det med den ni gillar men män har sex utanför en relation både med kvinnor de inte gillar och gillar.

Så mycket av ert trams är för att snärja en man in i en relation.

Det finns inga KK-relationer. Antingen är dessa KK-relationer på väg mot seriösa eller så är det one night stands.

Klart en karl stannar med mig i 13 år och blir utan sex...

Nej, jag är inte ett dugg osäker, och jag gillar att ha sex, förstår du nu, eller är detta raketforskning för dig?
Så du menar att folk som knullar utanför sina förhållanden (för att de INTE är nöjda), inte förekommer?
Citera
2018-01-14, 12:54
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna

Det finns många attraktiva killar. Kvinnor är dock hypergamiska men alla kvinnor följer inte den familje-och relationsförstörande instinkten så det finns undantag.
Citera
2018-01-14, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Klart en karl stannar med mig i 13 år och blir utan sex...

Nej, jag är inte ett dugg osäker, och jag gillar att ha sex, förstår du nu, eller är detta raketforskning för dig?
Så du menar att folk som knullar utanför sina förhållanden (för att de INTE är nöjda), inte förekommer?
Efterhandskonstruktioner. Det framgick inte att han var med dig i 13 år.

Raketforskning verkar det vara för dig och kvinnor däremot. Det är ett faktum att många män tycker det är ansträngande att få sex och ett annat faktum att kvinnor inte behöver anstränga sig för att få sex.

Att folk knullar utanför sina relationer förekommer men är inte normalt. Det är höga trösklar för män att få sex och det beror på orimliga krav eller brist på sexlust hos kvinnor.

Kolla på valfri sexsida. På bodycontact är 6 procent kvinnor. Var är alla kvinnor om de är så intresserade av sex?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in