2018-02-08, 19:47
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goldcashier
Sluta ljuga och tramsa.

Finns mängder med studier, analyser, vetenskapliga rapporter som tydligt bevisar att kvinnor använder sex som handelsvara. Ungefär som att jag bara skulle ställa upp på att spela fotboll om jag fick 5000 i månaden, nya skor, rena kläder, mat före och efter matchen och skjuts tur och retur.

Din argumentation haltar och det enda du har att komma med är härskartekniker. Ni kvinnor är så äckligt ohederliga och oärliga att ni klarar inte av att diskutera sakligt. Ni fattar liksom ingenting.
Oj då, ytterligare en arg man. Vad är det jag inte fattar, menar du?
Jag vet att jag älskar sex utan att behöva bevisa det med vetenskapliga studier.
Jag vet också att jag har sex utan att få ett öre för det.
Citera
2018-02-08, 19:48
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Nej, jag har inte påstått att det "är hur vanligt som helst" att män får orgasm utan utlösning.

Yes, du är ett freak Det är jag också. I Flashbacks underbara värld är kvinnor inte intresserade av sex och dessutom ruttnar vi när vi fyller 25 år eller däromkring.

Bra att du är också ett freak! Kände mig nästan ensam. Jag kan till och med erkänna att jag är kåtare än min man.

Jag har tagit på hans kuk i flyget, flygplatsen osv. Jag älskar när han blir genererad.

Nej, det är trams att vi kvinnor inte älskar sex! Rätt man så! Det är inte så att jag skulle älska sex med Abdul/Mohammed. Det är ju stor skillnad
Citera
2018-02-08, 20:00
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Bra att du är också ett freak! Kände mig nästan ensam. Jag kan till och med erkänna att jag är kåtare än min man.

Jag har tagit på hans kuk i flyget, flygplatsen osv. Jag älskar när han blir genererad.

Nej, det är trams att vi kvinnor inte älskar sex! Rätt man så! Det är inte så att jag skulle älska sex med Abdul/Mohammed. Det är ju stor skillnad
Haha, så härligt det låter! Jag är glad för din skull.
Det är underbart när man hittar en man som gör en besinningslöst kåt
Långt ifrån alla män duger. Män verkar kunna ha sex med lite vemsomhelst. En del är tom ointresserade av om hon är tända på dem eller inte.
Citera
2018-02-08, 20:04
Medlem
Citat:
Är kvinnor som älskar sex ovanliga? Då måste jag vara ett freak. Jag kan inte leva utan sex.
Ju mer på förbjudna ställen desto mer spännande
Ja, du är ett extremt undantagsfall om det du säger stämmer.
Senast redigerad av VivreSaVie 2018-02-08 kl. 20:07.
Citera
2018-02-08, 20:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Ja, du är ett extremt undantagsfall om det du säger stämmer.

Jag tror inte att jag är ett undantagsfall.
Jag har flera tjejkompisar ifrån alla håll. Alla pratar om sex med sina män. Jag har inte mött någon av mina tjejkompisar som sagt att hon inte gillar sex

Hade du varit kvinna så hade du till och med tagit del av kvinnors sjuka fantasier när det gäller sex
Citera
2018-02-08, 20:38
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Okej, du väljer själv. Jag citerade Pillowpop förklarade för dig hur tjejers sexualitet och kåthet fungerar.
Om du inte vill ta till dig det är det inget att göra åt.
Oavsett hur högt du skriker eller hur många arga inlägg du skriver är det som vi säger.

Det är bra, på'rom bara. Som DoraF säger så kan killar försöka förstå vad tjejer gillar och vill ha och ge lite mer av den varan för att få mer sex. Eller så kan män fortsätta tro att tjejer funkar som killar - och fortsätta gå bet på sex. Bara att välja liksom.

Åt andra hållet också. Jag kan göra saker för min kille som inte står högst på min lista, men gör det enbart för att jag vet att han gillar det.

Ge och få.
Citera
2018-02-08, 20:41
Medlem
Dontcallmedudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
Det är bra, på'rom bara. Som DoraF säger så kan killar försöka förstå vad tjejer gillar och vill ha och ge lite mer av den varan för att få mer sex. Eller så kan män fortsätta tro att tjejer funkar som killar - och fortsätta gå bet på sex. Bara att välja liksom.

Åt andra hållet också. Jag kan göra saker för min kille som inte står högst på min lista, men gör det enbart för att jag vet att han gillar det.

Ge och få.
Såsom?
Citera
2018-02-08, 20:42
Bannlyst
Citat:

Ge och få.
Eller så börjar man bli hederlig och klarar av att diskutera detta ur ett större perspektiv, utan personangrepp och utan personliga upplevelser.

DoraF klarade inte det.
Citera
2018-02-08, 20:48
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Ge och få.
Det är märkligt att manliga användare här blir så arga när man skriver just detta. I stället för att reagera med nyfikenhet hävdar de hårdnackat att kvinnor inte gillar sex. Samma sak när jag skrev att män kan träna sig till att få multipla orgasmer. Reaktionen jag fick var att jag trollade.
Varför inte lära sig mer hur det kön man vill ha sex med fungerar sexuellt?
Citera
2018-02-08, 21:06
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fixafitta
Ja jajjajaja jag vet exakt vad ni påstår. Vad jag stör mig på är er fundamentala jävla oärlighet och vilja att ha rätt fast att ni har fel. Det tyder på något otäckt.

Kvinnor gillar att ligga och mysa och kolla på Titanic och få känslor av kärlek och romantik, sedan brukar det då leda till SEX. Då får kvinnor det till att kvinnor VISST GILLAR SEX

Nej de gillar att mysa och smeka på varandra.

Du vill/tror alltså att jag som tjej ska tända på samma sätt som killar? Märklig inställning. Känns nästan som om vi måste ha likadan sexualitet för att duga. Jag har fattat att män inte tänder på samma sätt som jag.

Jag älskar sex, men inte med vem som helst, hur som helst. Jag behöver t ex en grundtrygghet med killen och känna mig uppskattad/respekterad för att tända. Plus vara attraherad givetvis. Det är så jag fungerar. Varför? Ingen aning. Biologi kanske.

Om tjejer funkade som killar sexuellt skulle ju folk ligga med varandra till höger och vänster hela tiden. Tror ärligt inte att killar skulle vilja att tjejer ligger lika lättvindigt som killar. Tjejer behöver generellt sett mer lull-lull och försäkran om trygget, därför svårare att få tjejer i säng.

Jag uppskattar helmycket att vi funkar annorlunda. Är ju så mycket mer spännande då.

Helt ofattbart att en del män foetfarande inte fattar att tjejer tänder på ett annat sätt än killar. Vi är ju så olika på flera andra plan ...

Jag säger inte att alla tjejer tänder exakt på samma sätt, givetvis, det ovan är specifikt för just mig och många av mina tjejkompisar.
Citera
2018-02-08, 21:10
Bannlyst
Citat:
Du vill/tror alltså att jag som tjej ska tända på samma sätt som killar? Märklig inställning. Känns nästan som om vi måste ha likadan sexualitet för att duga. Jag har fattat att män inte tänder på samma sätt som jag.

Jag älskar sex, men inte med vem som helst, hur som helst. Jag behöver t ex en grundtrygghet med killen och känna mig uppskattad/respekterad för att tända. Plus vara attraherad givetvis. Det är så jag fungerar. Varför? Ingen aning. Biologi kanske.

Om tjejer funkade som killar sexuellt skulle ju folk ligga med varandra till höger och vänster hela tiden. Tror ärligt inte att killar skulle vilja att tjejer ligger lika lättvindigt som killar. Tjejer behöver generellt sett mer lull-lull och försäkran om trygget, därför svårare att få tjejer i säng.

Jag uppskattar helmycket att vi funkar annorlunda. Är ju så mycket mer spännande då.

Helt ofattbart att en del män foetfarande inte fattar att tjejer tänder på ett annat sätt än killar. Vi är ju så olika på flera andra plan ...

Jag säger inte att alla tjejer tänder exakt på samma sätt, givetvis, det ovan är specifikt för just mig och många av mina tjejkompisar.

Jag skiter fullständigt i hur DU fungerar. Förstått? Ja jag är hård, men det är tydligt att ni är en bunte idioter som bara är här för att kasta personangrepp så jag använder piska!

DU erkänner att kvinnor i allmänhet är betydligt mindre kåta än män? Du kan också se sambandet mellan att man har sex och att man är kåt? Att kvinnor inte knullar som män accepterar du som bevis. Najs!

Ja det var ju inte så svårt
Citera
2018-02-08, 21:10
Medlem
Citat:
Jag tror inte att jag är ett undantagsfall.
Jag har flera tjejkompisar ifrån alla håll. Alla pratar om sex med sina män. Jag har inte mött någon av mina tjejkompisar som sagt att hon inte gillar sex

Hade du varit kvinna så hade du till och med tagit del av kvinnors sjuka fantasier när det gäller sex
Tjejer gillar att prata om sex betydligt mer än vad de gillar att faktiskt ha sex. Självklart är det ingen tjej som erkänner att de inte gillar sex, det vore ju att stämpla sig själv som en tråkig person.

Jo, du är verkligen ett undantag som inte kan leva utan sex. De flesta tjejer skulle föredra att leva utan sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in