Citat:
Ursprungligen postat av
Fixafitta
Ja jajjajaja jag vet exakt vad ni påstår. Vad jag stör mig på är er fundamentala jävla oärlighet och vilja att ha rätt fast att ni har fel. Det tyder på något otäckt.
Kvinnor gillar att ligga och mysa och kolla på Titanic och få känslor av kärlek och romantik, sedan brukar det då leda till SEX. Då får kvinnor det till att kvinnor VISST GILLAR SEX
Nej de gillar att mysa och smeka på varandra.
Du vill/tror alltså att jag som tjej ska tända på samma sätt som killar? Märklig inställning. Känns nästan som om vi måste ha likadan sexualitet för att duga. Jag har fattat att män inte tänder på samma sätt som jag.
Jag älskar sex, men inte med vem som helst, hur som helst. Jag behöver t ex en grundtrygghet med killen och känna mig uppskattad/respekterad för att tända. Plus vara attraherad givetvis. Det är så jag fungerar. Varför? Ingen aning. Biologi kanske.
Om tjejer funkade som killar sexuellt skulle ju folk ligga med varandra till höger och vänster hela tiden. Tror ärligt inte att killar skulle vilja att tjejer ligger lika lättvindigt som killar. Tjejer behöver generellt sett mer lull-lull och försäkran om trygget, därför svårare att få tjejer i säng.
Jag uppskattar helmycket att vi funkar annorlunda. Är ju så mycket mer spännande då.
Helt ofattbart att en del män foetfarande inte fattar att tjejer tänder på ett annat sätt än killar. Vi är ju så olika på flera andra plan ...
Jag säger inte att alla tjejer tänder exakt på samma sätt, givetvis, det ovan är specifikt för just mig och många av mina tjejkompisar.