Jaha, nu har Manchester United enligt ryktet gått in och försöker kapa Manchester Citys köp av Alexis Sanchez genom att erbjuda Arsenal en högre summa och spelaren en högre lön. Det vore förmodligen ett stort misstag att sälja till United, både med tanke på den rivalitet som utvecklats under alla åren och dels för att United är ett av de lag som tillsammans med Arsenal kämpar för en topp 4-placering.
Citat:
Ursprungligen postat av
used66
manchester city borde köpa Christensen från chelski. mer än lovande, till skillnad från träbenet Lindelöf.
Christensen är en väldigt lovande spelare, det håller jag med dig om. Spelar dessutom med ett lugn och en mognad som är imponerande i den åldern. Utlåningen till Mönchengladbach gjorde nog gott. I City lär han dessvärre inte hamna då han skrev på en kontraktsförlängning med Chelsea som sträcker sig till 2022 så sent som i förrgår.
Tror ni Chelsea kommer dumpa Luiz? Får Zouma vara kvar?
Läser en hel del rykten om Harry Maguire(!) till Manchester City och tycker det verkar helgalet. I engelsk media är killen riktigt hypad, men varför? Jag har kollat på flera matcher och tycker killen ser långsam, trots att han lirat med Morgan bredvid sig, och lätpasserad ut. Ingen vidare passningsfot heller. Jag ser helt enkelt inte vad som är grejen med honom?