2018-01-12, 16:11
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Det blir nog inga värvningar den här fönstret. Det skulle vara klart med Kepa för några dagar sedan men han är tvungen och operera sig och blir borta några månader. Sen när det kommer till anfallare har det varit mycket prat om Kane,Icardi eller Timo Werner från RB Leipzig.

Kane skulle aldrig bli av, Timo har hörsel problem och skulle inte klara av matcherna i Spanien. Kanske man struntar i att värva och bygger om laget till sommaren när man kickat ZZ och fixar Löw istället
Citera
2018-01-12, 17:05
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kane skulle aldrig bli av, Timo har hörsel problem och skulle inte klara av matcherna i Spanien. Kanske man struntar i att värva och bygger om laget till sommaren när man kickat ZZ och fixar Löw istället
Löw kommer nog gå till Bayern.
Citera
2018-01-12, 19:33
Medlem
used66s avatar
manchester city borde köpa Christensen från chelski. mer än lovande, till skillnad från träbenet Lindelöf.
Citera
2018-01-12, 20:17
Medlem
Jaha, nu har Manchester United enligt ryktet gått in och försöker kapa Manchester Citys köp av Alexis Sanchez genom att erbjuda Arsenal en högre summa och spelaren en högre lön. Det vore förmodligen ett stort misstag att sälja till United, både med tanke på den rivalitet som utvecklats under alla åren och dels för att United är ett av de lag som tillsammans med Arsenal kämpar för en topp 4-placering.

Citat:
Ursprungligen postat av used66
manchester city borde köpa Christensen från chelski. mer än lovande, till skillnad från träbenet Lindelöf.
Christensen är en väldigt lovande spelare, det håller jag med dig om. Spelar dessutom med ett lugn och en mognad som är imponerande i den åldern. Utlåningen till Mönchengladbach gjorde nog gott. I City lär han dessvärre inte hamna då han skrev på en kontraktsförlängning med Chelsea som sträcker sig till 2022 så sent som i förrgår.

Tror ni Chelsea kommer dumpa Luiz? Får Zouma vara kvar?

Läser en hel del rykten om Harry Maguire(!) till Manchester City och tycker det verkar helgalet. I engelsk media är killen riktigt hypad, men varför? Jag har kollat på flera matcher och tycker killen ser långsam, trots att han lirat med Morgan bredvid sig, och lätpasserad ut. Ingen vidare passningsfot heller. Jag ser helt enkelt inte vad som är grejen med honom?
Senast redigerad av radiopanna 2018-01-12 kl. 20:23.
Citera
2018-01-12, 20:37
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jaha, nu har Manchester United enligt ryktet gått in och försöker kapa Manchester Citys köp av Alexis Sanchez genom att erbjuda Arsenal en högre summa och spelaren en högre lön. Det vore förmodligen ett stort misstag att sälja till United, både med tanke på den rivalitet som utvecklats under alla åren och dels för att United är ett av de lag som tillsammans med Arsenal kämpar för en topp 4-placering.

Christensen är en väldigt lovande spelare, det håller jag med dig om. Spelar dessutom med ett lugn och en mognad som är imponerande i den åldern. Utlåningen till Mönchengladbach gjorde nog gott. I City lär han dessvärre inte hamna då han skrev på en kontraktsförlängning med Chelsea som sträcker sig till 2022 så sent som i förrgår.

Tror ni Chelsea kommer dumpa Luiz? Får Zouma vara kvar?

Läser en hel del rykten om Harry Maguire(!) till Manchester City och tycker det verkar helgalet. I engelsk media är killen riktigt hypad, men varför? Jag har kollat på flera matcher och tycker killen ser långsam, trots att han lirat med Morgan bredvid sig, och lätpasserad ut. Ingen vidare passningsfot heller. Jag ser helt enkelt inte vad som är grejen med honom?

Det märkliga är dock att han (Maguire) ryktas gå för £50m. Är det sant blir ju VVD ett rent kap.
Citera
2018-01-12, 21:04
Medlem
Rdealss avatar
Ryktas om att Inter ska köpa anfallaren Lisandro Lopez från Benfica men enligt alla källor jag hittar är han back?

Tänker media på den äldre Lisandro Lopez som är anfallare? Spelar inte ens i Benfica.
Citera
2018-01-12, 23:08
Medlem
Imbazs avatar
Verkar som att Keita trots allt kan komma i januari. Dock är jag skeptisk. James Pearce motsäger sig nyheten.

länk
Senast redigerad av Imbaz 2018-01-12 kl. 23:24.
Citera
2018-01-12, 23:39
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Verkar som att Keita trots allt kan komma i januari. Dock är jag skeptisk. James Pearce motsäger sig nyheten.

länk

Information from within Leipzig this evening that Naby Keita will become a Liverpool player on Sunday

- Chris Williams (@Chris78Williams) January 12, 2018
Hearing from Leipzig that the #Keïta deal will be about €95 million (not confirmed yet). The deal appears to be done. #LFC

- Manuel Veth (@ManuelVeth) January 12, 2018
If Klopp could build a midfielder from scratch to be perfect for his system . . . well, he wouldn't have to because he's bought Naby Keïta

- Ryan Baldi (@RyanBaldiFW) January 12, 2018

http://www.sportbible.com/football/transfers-naby-keita-to-become-a-liverpool-player-on-sunday-20180112?c=1515795892029

Vad är priset som var sagt om han kommer i sommar, 55 ?
Senast redigerad av santacl 2018-01-12 kl. 23:41.
Citera
2018-01-13, 01:35
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rdeals
Ryktas om att Inter ska köpa anfallaren Lisandro Lopez från Benfica men enligt alla källor jag hittar är han back?

Tänker media på den äldre Lisandro Lopez som är anfallare? Spelar inte ens i Benfica.

Lättare att hjälpa besvara den frågan om du förklarar vad du menar med "ryktas" - vart läste du infon? Var det bara på ett ställe du läste ryktet så är det antagligen någon idiot som tagit för givet att det var anfallaren det handlade om eftersom vederbörande inte ens kände till försvararen.

Anfallaren har ju trots allt ryktats till många storklubbar tidigare... för knappt 10 år sedan.
Citera
2018-01-13, 01:45
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna

Hyffsat kul om Alexis inte vill lämna nu enbart för att gå till City till sommaren gratis. Desperata united.
Citera
2018-01-13, 14:52
Medlem
foool13s avatar
Arda Turan klar för Basaksehir.
Citat:
Barcelona midfielder Arda Turan has joined Istanbul Basaksehir FK on a two-and-a-half-year loan.

"The two-and-a-half-year loan deal, which is the remainder of his contract at Barcelona, still allows the Catalans to sell Turan during that period if a club makes an offer for him"
http://www.skysports.com/football/news/11833/11205610/arda-turan-joins-istanbul-basaksehir-from-barcelona-on-loan-deal

Väldigt konstig lösning det här... ingen aning om detaljerna eller varför, kanske är något budgettekniskt.
Senast redigerad av foool13 2018-01-13 kl. 14:55.
Citera
2018-01-13, 15:34
Medlem
lagerhyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Har han för bra hörsel eller vad antyder du? Fakkin Allsvenskan har bättre stämning än 80 procent av matcherna i Spanien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in