Citat:
Ursprungligen postat av
randigaladan
Jo kanske, men tycker ändå det är underligt, hade mitt barn blivit tillbakadragen och de bara höll sig inne i sitt hem så skulle jag försökt prata med dem, med tvång o flyttat in 😂 o hjälpt allt jag kunnat, antar att deras föräldrar var pensionärer. Så de måste ju haft tid. Syskon kommer med mat o fyller frysen osv. Borde ju märkts något vid jul om de firade ihop, att familjen var annorlunda el liknande, kan bara inte förstå hur detta kunde hända utan att någon såg eller märkte något annorlunda. 😔
Vi får väl se vad utredningen säger. Men själv tycker jag inte det är så konstigt. Det beror ju på deras sällskapsmönster. Och de kan ju ha dragit in på det vanliga umgänget ganska mycket, det är ju inte alarmerande när man har två sjuka barn. Och ändå haft telefonkontakt med föräldrar och syskon.
Jävligt svårt det här. Och när alla får facit, så är det många som kommer klandra sig själva för att de inte såg. Beroende på vad man hittar. Ett långt förklarande brev. En film på datorn. Eller vad som helst.