Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-13, 14:15
  #1621
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Men det får du såklart kolla upp själv på chan hur man kommit fram till det, redogör sedan dina åsikter kring beviskedjan här i tråden. Du har visat att du har all tid i världen.

Att bara sitta och kräva bevis av alla andra funkar inte, jag har bett dig tidigare att själv kolla upp saker.

Var är Soros till exempel? Det är din primära uppgift i den här tråden.

Ska jag själv leta rätt på det ni påstår? Bra där... Jag hittade det inte så då har du fel. nöjd?


Och jo, jag har faktiskt letat men det enda jag hittade är sån här skit:
November the 4th, Crown Prince Alwaleed bin Talal, plus a dozen others, was arrested in Saudi Arabia. The arrests were preceded by a global WhatsApp outage and a strange tweet from President Trump asking Saudi’s national oil company Aramco to invest on the NYSE. This tweet was obviously a ‘go go go’ signal to the Saudis to start their crackdown. The day before the incident there was a global WhatsApp outage.
Hur man kan påstå att detta skulle vara en förutsägelse av Q om massarresteringarna i saudiarabien övergår i alla fall mitt förstånd.
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-13 kl. 14:17.
Citera
2018-01-13, 14:17
  #1622
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Med tanke på att Soros är 87 år gammal kanske han inte orkar att vara så aktiv, jag tror inte han kommer att åka Vasaloppet i år.

Jag frågade inte hur gammal han var, eller om han var skidåkare eller inte. Jag frågade var han befinner sig?

Vet du det?
Citera
2018-01-13, 14:19
  #1623
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Q dyker väl upp först efter händelserna i Saudi med ett inlägg om att Saud är puppetmasters? Det är startskottet. Sen förutser Q att det som hänt med Saud ska ske även hända med Rothschilds och Soros. Det är den märkliga flygolyckan på Rs gård som åtminstone gjorde mig vidare nyfiken. Men vi vet ju inte om nåt hänt med R förutom att Q trollat Lynn en smula. Om nåt hänt med S vet vi inte heller.

Q har väl hållt på sen oktober åtminstone så då kan man ju tycka han borde ha förutsett SA om det hade haft bäring på konspirationen ifråga. Det var hur som helst inte jag som påstod att han skulle förutsett SA - det är konspirationsteoretikerna här i tråden som har påstått det.
Citera
2018-01-13, 14:21
  #1624
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Jag frågade inte hur gammal han var, eller om han var skidåkare eller inte. Jag frågade var han befinner sig?

Vet du det?

Jag tycker det verkar som du är mer intresserad av Soros än vad jag är .
Jag gissar att han är i Ungern eller USA, vad gissar du på?
Citera
2018-01-13, 14:29
  #1625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ska jag själv leta rätt på det ni påstår? Bra där... Jag hittade det inte så då har du fel. nöjd?


Och jo, jag har faktiskt letat men det enda jag hittade är sån här skit:
November the 4th, Crown Prince Alwaleed bin Talal, plus a dozen others, was arrested in Saudi Arabia. The arrests were preceded by a global WhatsApp outage and a strange tweet from President Trump asking Saudi’s national oil company Aramco to invest on the NYSE. This tweet was obviously a ‘go go go’ signal to the Saudis to start their crackdown. The day before the incident there was a global WhatsApp outage.
Hur man kan påstå att detta skulle vara en förutsägelse av Q om massarresteringarna i saudiarabien övergår i alla fall mitt förstånd.

Det är bra att du börjar kolla upp saker själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..

Var är Soros och Clinton?
__________________
Senast redigerad av TVZ 2018-01-13 kl. 14:32.
Citera
2018-01-13, 14:36
  #1626
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Det är bra att du börjar kolla upp saker själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..

Var är Soros och Clinton?

Ser du verkligen inte ditt eget självmål i detta inlägg??

Då antar jag att du håller med om att Q inte alls förutspådde arresteringarna i SA?

Hillary är för övrigt aktuell över hela internet sedan sin tweet igår om Trumps klavertramp angående shithole countries.

Exakt var hon och Soros befinner sig kan du ju kolla upp själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..
__________________
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-01-13 kl. 14:40.
Citera
2018-01-13, 14:40
  #1627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ser du verkligen inte ditt eget självmål i detta inlägg??


Hillary är för övrigt aktuell över hela internet sedan sin tweet igår om Trumps klavertramp angående shithole countries.

Exakt var hon och Soros befinner sig kan du ju kolla upp själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..

Men en tweet betyder inget, vem som helst kan göra det.

Din uppgift är att hålla koll på Soros och Clinton och meddela oss, men inte på flera veckor har vi hört nåt, eller sett nåt.

Var är dom?
Citera
2018-01-13, 14:44
  #1628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ser du verkligen inte ditt eget självmål i detta inlägg??

Då antar jag att du håller med om att Q inte alls förutspådde arresteringarna i SA?

Hillary är för övrigt aktuell över hela internet sedan sin tweet igår om Trumps klavertramp angående shithole countries.

Exakt var hon och Soros befinner sig kan du ju kolla upp själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..

Frågan du har fått är att ta reda på vart Hillary Clinton och George Soros befinner sig rent fysiskt. När det gäller twitter- och facebook-konton så kan vem som helst logga in på såna konton - och det säger ingenting vart dom finns fysiskt.

Fram med bevisen. Visa att du har spårat vart Hillary, Hussein och Valutahandlaren finns fysiskt?
Citera
2018-01-13, 14:46
  #1629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
En kul detalj som dök upp häromdagen var en order som lämnats till en aktivist inför kravaller i Baltimore. Det var ett informationsblad om hur mottagaren ska agera i demonstrationssammanhang. Det coola var belöningsbeloppen för deltagande. Det kunde röra sig om $26000 för en dags arbete.

Jag funderade på om belöningen verkligen kan vara så stor? Hursomhelst. Med såna resurser är det nog lätt att påverka ett samhälle. Säg att man hyr 20 aktivister för $25000 som i sin tur uppviglar alla frivilliga. Då har man köpt sig till en snygg kris för bara en halv miljon. Självklart ser man till att tjäna tillbaka pengarna på tevebilderna.

Då blir frågan: Om man är partiledare, nyhetsankare eller MEP. Vad ger det extra om året?

Du behöver kontroll över ca: 5% av en grupp för att kunna styra hur den beter sig om de är vältaliga och karismatiska.

Alltså, pröjsar man säg 10 stycken som i sin tur styr 4 personer var så kontrollerar du en stor mobb och när mobben blivit i den storleken så är bollen i rullning och närmast ostoppbar.

Så det kostar inte mycket att styra opinionen om man sedan ser till att vinkla det rätt i media.
Detta är en skrämmande kunskap om hur manipulerade vi blir..
Citera
2018-01-13, 14:48
  #1630
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Men en tweet betyder inget, vem som helst kan göra det.

Din uppgift är att hålla koll på Soros och Clinton och meddela oss, men inte på flera veckor har vi hört nåt, eller sett nåt.

Var är dom?

Vad var det nu du skrev för några minuter sen??


Det är bra att du börjar kolla upp saker själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..

Citera
2018-01-13, 14:50
  #1631
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkkrim
Du behöver kontroll över ca: 5% av en grupp för att kunna styra hur den beter sig om de är vältaliga och karismatiska.

Alltså, pröjsar man säg 10 stycken som i sin tur styr 4 personer var så kontrollerar du en stor mobb och när mobben blivit i den storleken så är bollen i rullning och närmast ostoppbar.

Så det kostar inte mycket att styra opinionen om man sedan ser till att vinkla det rätt i media.
Detta är en skrämmande kunskap om hur manipulerade vi blir..

Vilken roll hade vänsterextremisten Mattias Wågh i Hamburg?
Citera
2018-01-13, 14:50
  #1632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad var det nu du skrev för några minuter sen??


Det är bra att du börjar kolla upp saker själv istället för att kräva att alla andra ska bevisa saker för dig..


Jag hittar dom inte. Gör du?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback