2018-01-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Ja, det är detta scenario som är så spännande, men som sagt, bevisningen duger inte i dagsläget. Annars tror väl jag att höjdare som avgått nyligen på lösa grunder kan vara avpoletterade agenter. Såna som fått gå för att de varit stränga på jobbet eller bara försökt förföra nån kvinna.

Om Rothschild (sionisterna/judarna) och påven (jesuiterna/frimurarna) klarar sig helskinnade från Donald Trumps storstädning. Ja,då vet vi att allt bara var ett skådespel för det svältande folket.

För på toppen av pyramiden sitter ju Rothschild och Vatikanstaten. Så har jag fattat det hela.

Efter 21 december bubblade internet av rykten och i nån podd så sades det att påven kom upp hela tiden på nån som hade det jobbigt :-)

Jag skrev förut att Trump är fejk. En trojansk häst. Glöm inte att Donald Trump välsignades av judelobbyn i USA och frimurarna innan han kunde väljas till president i USA.
Citera
2018-01-13, 13:00
Medlem
En kul detalj som dök upp häromdagen var en order som lämnats till en aktivist inför kravaller i Baltimore. Det var ett informationsblad om hur mottagaren ska agera i demonstrationssammanhang. Det coola var belöningsbeloppen för deltagande. Det kunde röra sig om $26000 för en dags arbete.

Jag funderade på om belöningen verkligen kan vara så stor? Hursomhelst. Med såna resurser är det nog lätt att påverka ett samhälle. Säg att man hyr 20 aktivister för $25000 som i sin tur uppviglar alla frivilliga. Då har man köpt sig till en snygg kris för bara en halv miljon. Självklart ser man till att tjäna tillbaka pengarna på tevebilderna.

Då blir frågan: Om man är partiledare, nyhetsankare eller MEP. Vad ger det extra om året?
Citera
2018-01-13, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Om Rothschild (sionisterna/judarna) och påven (jesuiterna/frimurarna) klarar sig helskinnade från Donald Trumps storstädning. Ja,då vet vi att allt bara var ett skådespel för det svältande folket.

För på toppen av pyramiden sitter ju Rothschild och Vatikanstaten. Så har jag fattat det hela.

Efter 21 december bubblade internet av rykten och i nån podd så sades det att påven kom upp hela tiden på nån som hade det jobbigt :-)

Jag skrev förut att Trump är fejk. En trojansk häst. Glöm inte att Donald Trump välsignades av judelobbyn i USA och frimurarna innan han kunde väljas till president i USA.

Jag tror inte heller på ”monolitisk” ondska. Självklart tävlar ondingarna med varandra och utrensningar är nog inte ovanliga. Ju närmare Caesar desto större är fruktan. Trump är knappast en frälsare utan bara en superrik som petar en annan. Haitierna får sitta kvar i sin gyttjepöl oavsett.
Citera
2018-01-13, 13:19
Medlem
Citat:
Jag tror inte heller på ”monolitisk” ondska. Självklart tävlar ondingarna med varandra och utrensningar är nog inte ovanliga. Ju närmare Caesar desto större är fruktan. Trump är knappast en frälsare utan bara en superrik som petar en annan. Haitierna får sitta kvar i sin gyttjepöl oavsett.
Precis. Det slår mig som märkligt hur folk kan tro att Trump skulle motarbeta korruption utan att ha ett egenintresse i att ersätta den med sina egna. Mycket önskan om messias och frälsning i det.
Citera
2018-01-13, 13:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Detsamma kan förstås även sägas om Saudiarabiens Mohammed bin Salman, de som tror att han kommit in som nån frälsare för att rensa bort all svågerpolitik och korruption och ersätta det med transparens, medmänsklighet, demokrati osv kan ju knappast ha alla hästar hemma.. Än så länge är väl det enda "goda" vi sett honom göra att uttala sig om att kvinnor kanske ska få köra bil i framtiden - yippie... visst är det ett steg åt rätt håll men knappast ett tecken på utrensad korruption och egoism ..
Citera
2018-01-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Detsamma kan förstås även sägas om Saudiarabiens Mohammed bin Salman, de som tror att han kommit in som nån frälsare för att rensa bort all svågerpolitik och korruption och ersätta det med transparens, medmänsklighet, demokrati osv kan ju knappast ha alla hästar hemma.. Än så länge är väl det enda "goda" vi sett honom göra att uttala sig om att kvinnor kanske ska få köra bil i framtiden - yippie... visst är det ett steg åt rätt håll men knappast ett tecken på utrensad korruption och egoism ..

Tecknet på utrensad korruption är inte att kvinnor får körkort utan att en massa inflytelserika prinsar arresterats och deras tillgångar frysts.

Det är såklart det som menas när det gäller SA i den här tråden.
Senast redigerad av TVZ 2018-01-13 kl. 13:43.
Citera
2018-01-13, 13:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Tecknet på utrensad korruption är inte att kvinnor får körkort utan att en massa inflytelserika prinsar arresterats och deras tillgångar frysts.

Det är såklart det som menas när det gäller SA i den här tråden.

Läste du ens inlägget du besvarade - det är precis det jag skriver om i första halvan av inlägget.
Vad får dig att tro att utrensandet av en handfull prinsar inte kommer ersättas av något precis lika illa, eller värre? Du känner väl till att det fins tusentalstals prinsar i House of Saud?
Citera
2018-01-13, 13:55
Medlem
Citat:
Läste du ens inlägget du besvarade - det är precis det jag skriver om i första halvan av inlägget.
Vad får dig att tro att utrensandet av en handfull prinsar inte kommer ersättas av något precis lika illa, eller värre? Du känner väl till att det fins tusentalstals prinsar i House of Saud?

Ja, jag läste din åsikt. Den har inte undgått någon

Här diskuterar vi Q som anger händelsen i Saudi. Det är därför just den här utrensningen är signifikant, och viktig för tråden.
Citera
2018-01-13, 13:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja, jag läste din åsikt. Den har inte undgått någon

Här diskuterar vi Q som anger händelsen i Saudi. Det är därför just den här utrensningen är signifikant, och viktig för tråden.

Då frågar jag igen - som fler frågat tidigare - var och när förutsåg Q att Saudihändelsen skulle ske?
Citera
2018-01-13, 14:03
Medlem
Citat:
Då frågar jag igen - som fler frågat tidigare - var och när förutsåg Q att Saudihändelsen skulle ske?

Men det får du såklart kolla upp själv på chan hur man kommit fram till det, redogör sedan dina åsikter kring beviskedjan här i tråden. Du har visat att du har all tid i världen.

Att bara sitta och kräva bevis av alla andra funkar inte, jag har bett dig tidigare att själv kolla upp saker.

Var är Soros till exempel? Det är din primära uppgift i den här tråden.
Citera
2018-01-13, 14:11
Medlem
Citat:
Men det får du såklart kolla upp själv på chan hur man kommit fram till det, redogör sedan dina åsikter kring beviskedjan här i tråden. Du har visat att du har all tid i världen.

Att bara sitta och kräva bevis av alla andra funkar inte, jag har bett dig tidigare att själv kolla upp saker.

Var är Soros till exempel? Det är din primära uppgift i den här tråden.

Med tanke på att Soros är 87 år gammal kanske han inte orkar att vara så aktiv, jag tror inte han kommer att åka Vasaloppet i år.
Citera
2018-01-13, 14:11
Medlem
Citat:

Q dyker väl upp först efter händelserna i Saudi med ett inlägg om att Saud är puppetmasters? Det är startskottet. Sen förutser Q att det som hänt med Saud ska ske även hända med Rothschilds och Soros. Det är den märkliga flygolyckan på Rs gård som åtminstone gjorde mig vidare nyfiken. Men vi vet ju inte om nåt hänt med R förutom att Q trollat Lynn en smula. Om nåt hänt med S vet vi inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in