2018-01-12, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Jepp jepp, luspank eftersom jag köpte på mig ännu mera HTML när den hade gått ner som mest. Räknade inte med att hitta något så fint som FF. Men oavsett innehav verkar den bra, lyckades köpa in mig när den var som lägst igår så blev lagom billigt.

HTML går som tåget igen, 26 sat, verkar rent allmänt som att marknaden börjar återhämta sig.

Saxat från deras twitter:
"New & important #Blockchain partnership?! #html Blockchain rebranding?! Exciting Updates coming in the next 48 hours!"
Citera
2018-01-12, 09:45
Avslutad
Ni som håller HTML, hur tror ni 2018 kommer bli?
Citera
2018-01-12, 09:48
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Ni som håller HTML, hur tror ni 2018 kommer bli?

ett grymt år.. följt av ännu grymmare 2019 och 2020 om man är kall och hodlar så länge!

edit* klart att de(vi) som håller en coin tror på den..annars skulle man aldrig köpt :P
Citera
2018-01-12, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
ett grymt år.. följt av ännu grymmare 2019 och 2020 om man är kall och hodlar så länge!

edit* klart att de(vi) som håller en coin tror på den..annars skulle man aldrig köpt :P

Jo, annars skulle vi såklart sålt av det.

Ser bara positivt. Finns absolut fallgropar med HTML ifall de misslyckas men tillsammans med FF är de onekligen en av de mest seriösa teamen. Noll intresse i valutans värde på marknaden, 100% fokus på utvecklingen och extremt seriösa.

Visst, blir lite tråkigt ibland eftersom html-teamet är i princip torrbollar, men de är bland de få teamen inom krypto som inte är pengakåta och konstant nämner värdet av deras mynt. Istället bryr de sig främst om programvaran.

Ska bli intressant och se vad de släpper inom 2 dygn, om det bara är hype eller inte. Nya exchanges verkar de hinta om lite samt nya partnerskap, låter som att det eventuellt är ett nytt projekt till plattformen.

Edit: Bör nämnas att jag inte bara är intresserad av HTML som investerare utan även i egenskap av framtida användare av deras plattform. Är redan uppskriven för att vara del av POMA-plattformen när den släpps.
Senast redigerad av K4izer 2018-01-12 kl. 10:04.
Citera
2018-01-12, 10:03
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Jo, annars skulle vi såklart sålt av det.

Ser bara positivt. Finns absolut fallgropar med HTML ifall de misslyckas men tillsammans med FF är de onekligen en av de mest seriösa teamen. Noll intresse i valutans värde på marknaden, 100% fokus på utvecklingen och extremt seriösa.

Visst, blir lite tråkigt ibland eftersom html-teamet är i princip torrbollar, men de är bland de få teamen inom krypto som inte är pengakåta och konstant nämner värdet av deras mynt. Istället bryr de sig främst om programvaran.

Ska bli intressant och se vad de släpper inom 2 dygn, om det bara är hype eller inte. Nya exchanges verkar de hinta om lite samt nya partnerskap, låter som att det eventuellt är ett nytt projekt till plattformen.

Ja,a bsolut torrbollar, men jag tror att det är jäkligt sunt. Det är inte BARA hype hype hype to the moon osv utan dom håller ganska låg profil och försöker undvika pumps bara för att.. Har dom nåt nytt att berätta om så gör dom det, men inte innan.

Jag gissar på partnerskap..exchanges överlag verkar vara rätt överbelastade så frågan är om det är nån ny.. men det skulle vara guld om det blev klart med nån av de större eller någon av de nya "heta" typ kucoin och binance!
Citera
2018-01-12, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Believable
Saxat från deras twitter:
"New & important #Blockchain partnership?! #html Blockchain rebranding?! Exciting Updates coming in the next 48 hours!"

Intressant, men efter att ha fastnat i XVG pga hypen om Wraith innan nyår så får man ta allt med en nypa salt. Dock framstår de inte som pengakåta som någon skrev ovan.

Funderar på om man vågar trada lite då och då. Frågan är hur mycket upp och ner den går och hur långt emellan nyheterna det är? Eftersom teamet främst verkar vara duktiga utvecklare så känns det som att de gör saker ordentligt och inte hintar om nyheter hela tiden för att behålla en hype.

Skulle sålt för 39 sats och köpt för 11. Köpte för 10 sats. Ca 4 ggr utveckling är ju bra. Nu är den ändå på gång känns det som.
Har en tanke på att försöka öka mitt innehav genom att trada, men då missar man väl något tåg.
Citera
2018-01-12, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls
Intressant, men efter att ha fastnat i XVG pga hypen om Wraith innan nyår så får man ta allt med en nypa salt. Dock framstår de inte som pengakåta som någon skrev ovan.

Funderar på om man vågar trada lite då och då. Frågan är hur mycket upp och ner den går och hur långt emellan nyheterna det är? Eftersom teamet främst verkar vara duktiga utvecklare så känns det som att de gör saker ordentligt och inte hintar om nyheter hela tiden för att behålla en hype.

Skulle sålt för 39 sats och köpt för 11. Köpte för 10 sats. Ca 4 ggr utveckling är ju bra. Nu är den ändå på gång känns det som.
Har en tanke på att försöka öka mitt innehav genom att trada, men då missar man väl något tåg.

Ja alltså HTML är bland de sista jag rekommenderar för daytrading, den är mer av en long hodl för 3-6 månader. Den kommer utan tvekan bara gå framåt nu med alla uppkommande släpp, allt från plattform till nya exchanges samt avslutet av swap.

Därför de flesta av oss inte fick panik när den dök ner nu senaste dagarna, än har ju faktiskt inget hänt för att göra att den gick från 4 sat till 30, utöver att fler hört talas om den alltså.

Utan fördelen med html är väl just det låga priset vilket gör att man lätt kan köpa på sig en större andel som man låter ligga ett bra tag.

Hur har det förövrigt gått med Wraith? Inte läst på mycket själv men som jag förstod det blev det försenat eller hur?
Citera
2018-01-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ja alltså HTML är bland de sista jag rekommenderar för daytrading, den är mer av en long hodl för 3-6 månader. Den kommer utan tvekan bara gå framåt nu med alla uppkommande släpp, allt från plattform till nya exchanges samt avslutet av swap.

Därför de flesta av oss inte fick panik när den dök ner nu senaste dagarna, än har ju faktiskt inget hänt för att göra att den gick från 4 sat till 30, utöver att fler hört talas om den alltså.

Utan fördelen med html är väl just det låga priset vilket gör att man lätt kan köpa på sig en större andel som man låter ligga ett bra tag.

Hur har det förövrigt gått med Wraith? Inte läst på mycket själv men som jag förstod det blev det försenat eller hur?

Jag har tänkt att ha kvar HTML länge, men funderar på att sälja ibland och invänta en dip för att köpa på mig fler. Har inte så mycket pengar att sätta in.

Wraith kom till slut, men "fansen" trodde det skulle komma innan nyår eftersom de lovat det. När de dessutom gick ut på sin officiella Twitter och skrev att deras tidszon är EST så köpte jag för varför skulle de gå ut med det om det inte skulle komma innan tolvslaget?
Citera
2018-01-12, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiagaraFalls

Låter intressant, kommer hålla kvar allt och om det någonsin når $0.10 så bjuder jag hela Flashback på en resa till Las Vegas
Citera
2018-01-12, 11:10
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Låter intressant, kommer hålla kvar allt och om det någonsin når $0.10 så bjuder jag hela Flashback på en resa till Las Vegas
I will hodl you to this

haha nämen lycka till alla crypto-hodlers iår
Citera
2018-01-12, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
I will hodl you to this

haha nämen lycka till alla crypto-hodlers iår

Nån kan förklara varför man skriver "hodl" i cryptovärlden?
Citera
2018-01-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r1kkie
Nån kan förklara varför man skriver "hodl" i cryptovärlden?

Läste någonstans att det var någon som stavade fel på hold och att det sen har satt sig.
Vet inte om det är sant dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in