2018-02-03, 09:17
Medlem
Vad tror ni om Eroiy? En anonym crypto för smidiga betalningar mot porrindustrin om jag fattat det rätt. Deras infovideo verkar oseriös med storslagen, episk musik och "löften" om att göra stora pengar. Eroiy kanske har något användningsområde för att smidigt kanske betala en extraknäckande porr aktris som inte vill att hennes sidoverksamhet ska avslöjas allt för lätt?

Smidigt för folk som har väldigt specifik smak inom porr och kanske är villiga att betala en slant? Fast vem fan betalar för porr idag och hur många gör det egentligen? Kanske något för sex cam industrin?

https://www.eroiy.io/

Kom igen nu alla porr och runkpellar där ute. Hot or Not?
Citera
2018-02-03, 11:05
Medlem
Här är mitt råd.
-Läs whitepaper
-Googla på och kolla om det verkar populärt på engelska siter.
-Kolla om dom har twitter och hur många följare
-Kolla om dom har telegram-hur många användare
Är du fortfarande osäker och tror själv att det kan bli något om 3-10 år så satsa 100 dollar.
Småpengar som kan göra underverk om det slår.
Blockchain är framtiden!!
Bitcoin kanske inte är framtiden men blockchain tekniken är det.

Tänk dom som sa att google är en bubbla och sket i den och tänk dom som investerade några tusenlappar i google i början.

Jag säger inte att detta företag ska bli lika stora som google men du förstår principen!?
Porr Kommer alltid att sälja och ha en billiondollar marknad så varför inte???

Men undersök för det finns flera som håller på med porr,hörde om en ICO där man får betalt för att titta på porr t.ex
Jag är emot porr egentligen men jag följer pengarna och porrindustrin=pengar
Citera
2018-02-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
Här är mitt råd.
-Läs whitepaper
Är du fortfarande osäker och tror själv att det kan bli något om 3-10 år så satsa 100 dollar.

Tänk dom som sa att google är en bubbla och sket i den och tänk dom som investerade några tusenlappar i google i början.

Jag säger inte att detta företag ska bli lika stora som google men du förstår principen!?
Porr Kommer alltid att sälja och ha en billiondollar marknad så varför inte???

Men undersök för det finns flera som håller på med porr,hörde om en ICO där man får betalt för att titta på porr t.ex
Jag är emot porr egentligen men jag följer pengarna och porrindustrin=pengar

Jajamen, har börjat läsa och sätta mig in mer i tekniken osv. Är så himla kul. Även när mina cryptos är nere i rött så tycker jag det är kul med en sådan vild marknad. Ja att Blockchain och allt är en bubbla läser man ju överallt men jag tror men framförallt hoppas att det inte är så.

Porr, sprit och droger kommer nog konsumeras av människor oavsett ekonomi så där har du rätt i min menning och jag tror inte porren kommer försvinna inom snar framtid. Vad heter den ICOn om du minns. Den med porrtittandet? Låter som något för mig!
Citera
2018-02-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyghejhopp
Här är mitt råd.
-Läs whitepaper

Det är väl lite att generalisera att säga att blockchain är framtiden, eller? Det blir lite som att säga "bilen är framtiden" i början av 1800-talet

Block lattice som Nano/Raiblocks baserat på sägs ju vara den "nya grejen". Det är en variation på blockchain-teknologin. Men jag får hoppas att det inte blir Nano som slår igenom i första taget, utan någon av de andra topp 10 som jag har investerat i!
Tekniken är ju inte den främsta anledningen till om en krypto ska lyckas, det är adaptionen, hur många man får med sig på tåget. Det är den som kommer slå, inte nödvändigtvis den med bäst förutsättningar rent tekniskt.
Citera
2018-02-05, 09:29
Medlem
Varje dag jag kollar så blir det bara mindre och mindre, helt jävla sjukt. Närmar mig -60% just nu, sjukt kul.
Citera
2018-02-05, 10:31
Medlem
Själv sitter jag och beklagar mig för att mina BAR (de jag inte sålde vid $4 vinst) ligger typ 10% under ICO priset. Känns som att jag antagligen borde sluta gnälla med tanke på att mina HTML och CIF ligger alla långt i vinst och verkar inte påverkas av dippen alls :3
Citera
2018-02-05, 12:52
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Själv sitter jag och beklagar mig för att mina BAR (de jag inte sålde vid $4 vinst) ligger typ 10% under ICO priset. Känns som att jag antagligen borde sluta gnälla med tanke på att mina HTML och CIF ligger alla långt i vinst och verkar inte påverkas av dippen alls :3
Sjukt att HTML klarat sig så bra. Jag som hoppades på en dipp så man kunde köpa mer. Hoppas marknaden stabiliserar sig innan html landar på kucoin. Då kan det gå undan. Som det ser ut nu så hade det nog inte spelat nån roll om den listades på Binance och Kucoin samtidigt :P
Citera
2018-02-05, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Sjukt att HTML klarat sig så bra. Jag som hoppades på en dipp så man kunde köpa mer. Hoppas marknaden stabiliserar sig innan html landar på kucoin. Då kan det gå undan. Som det ser ut nu så hade det nog inte spelat nån roll om den listades på Binance och Kucoin samtidigt :P

Jo jag är helnöjd då jag köpte in mig på 1sat. Har nu sålt av en del för att investera i en ICO, underbar vinst man gick med, och det är inte slut än. Misstänker att efter Kucoin lagt till och det lugnat sig kommer minvärdet vara runt 30-50sat eftersom det kommer leda till en hel del mer pengar som rör sig.
Citera
2018-02-05, 13:03
Medlem
Citat:

Bra och bra, har förlorat 60% på den också
Citera
2018-02-05, 13:59
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Bra och bra, har förlorat 60% på den också
Inte nödvändigtvis. Min visar också förlust i $ även fast jag köpte det i snitt för 15 sat och den kostar 21 sat nu. Det är bara för dom flesta tracking appar räknar ut värdet i BTC. Eftersom BTC har gått ner så mycket så visar Blockfolio/Delta en större förlust än vad det egentligen är.
Eller så köpte du för mer än 21 sat, vad vet jag :P
Citera
2018-02-05, 14:33
Medlem
Citat:
Inte nödvändigtvis. Min visar också förlust i $ även fast jag köpte det i snitt för 15 sat och den kostar 21 sat nu. Det är bara för dom flesta tracking appar räknar ut värdet i BTC. Eftersom BTC har gått ner så mycket så visar Blockfolio/Delta en större förlust än vad det egentligen är.
Eller så köpte du för mer än 21 sat, vad vet jag :P

Om man kollar på $ så köpte jag när den låg på $0.002. Nu ligger den på $0.001620
Citera
2018-02-05, 14:38
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Om man kollar på $ så köpte jag när den låg på $0.002. Nu ligger den på $0.001620
Bitcoin var värt mer när du köpte html, därav 0.002. Exakt samma för mig. När bitcoin stabiliseras så kommer din vinst öka, även om priset för html stannar precis där den är. Lite knepigt att förstå ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in