Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoos
Fattar inte varfr du vill testa produktutbud? Vad betyder det? Konton och kort funkar i min vrld likadan
..."strul" hos SEB, s att du nd vill tillbaka till Handelsbanken. N, hr luktar begraven hund. Du fr bertta mer fr att f min sympati.
Alla bastjnster r ju i princip gratis i en bank idag, s jag skulle heller inte vilja dsla tid p kunder som inte kan bestmma sig.
Jag ville vl ha en prova-p-period och vara kund i banken fr att se vilken bank som pssar mig och mina behov bst.
Jag har noll skulder/ln och r bara intresserad av konto och kort. SEBs kort strulade rtt mycket i brjan d medfljande kod ej fungerade, de skickade hem tio kodkuvert totalt men vilken kod gllde till kortet?
Sen har jag ftt tjata om att f tid till rdgivning och placering av kapital vilket tar tid&energi frn mig s jag knde att SEB r kanske lik banken jag vill lmna, Nordea allts.
Det finns ingen hund begraven eller att jag har kriminella aktiviteter fr mig utan jag vill ha ett konto bara och ett sparkonto, thats it.
Som jag skrivit innan: ja, jag kan frst att Handelsbanken tycker jag r velig men r det starkt skl nog att neka mig som kund? Nej kan jag tycka.