2018-01-11, 12:11
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
Tror absolut inte på att J K har rent mjöl i påsen. Han är väldigt skum och var gift med en annan kärring i samma ålders klass inte för länge sedan.
Sedan bytte habilitering ut den gamla mot den nya av någon anledning.
Tänk om allt detta skedde med hans vägledning och uppmuntran.
Tycker synd om J A. Han verkar vara klok om han a fattar att 4 barn är för mycket...

Vem e JK?
2018-01-11, 12:27
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Vem e JK?

Hennes nuvarande karl. J*mmy Kv*ck.

*=i
2018-01-11, 12:39
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Hennes nuvarande karl. J*mmy Kv*ck.

*=i
Exakt.
Han JK och hans ex var grannar med TL och JA ett bra tag. Vet dock ej hur länge samt när de bestämde att byta partners. Jag menar att JK kan ha haft inflytande över TL under lång tid.
2018-01-11, 12:43
Medlem
banancools avatar
Citat från TL:s Facebook för två timmar sedan;
Citat:
Lägg av ⚡
Som de flesta säkert hört via rykten som är att jag blir falsk anklagad för att förfalska konton detta är en polis sak och jag o andra i min närhet ha fått hot av den som håller på man vill få stopp på den som håller på för jag är oskyldig bli jag dömd bli jag dömd till saker jag Inte gjort
Less på alla som förtalar och snackar skit jag vet sanningen den är jag Terese är oskyldig ha även varit på en träff på frivården där dom anser jag är klok o ha de bra och att dom ser ingen oro att jag ens skulle göra något kriminellt alls. För jag skulle aldrig göra något olagligt för jag är oskyldig sluta nu. Människor som hänger ut mig för saker jag inte gjort

Komiskt hur hon skriver exakt som personen som gjort alla de diverse bombhoten/dyl. när hon tydligen är oskyldig..
2018-01-11, 12:44
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banancool

Komiskt hur hon skriver exakt som personen som gjort alla de diverse bombhoten/dyl. när hon tydligen är oskyldig..
Det är J**mys sätt att skriva. T
2018-01-11, 12:49
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banancool

Tänkte likadant. Att skriva ”jag” och sen namnet är typiskt den som skrivit hoten.
2018-01-11, 13:36
Medlem
GalenSkånings avatar
Alltså är det lönt att försöka bevisa sin oskuld på detta viset. Där är ju en hel del som pekar mot henne! Måste ju kännas lönlöst. Tror hon gör det lättare för sig att bara erkänna och gå vidare i livet. Fast det är klart, har man snott in sig i lögner och vissa uppenbarligen tror på det desto svårare är det att gå ut med sanningen.
Stackars människa
2018-01-11, 20:43
Medlem
Skulle tro att största anledningen till att hon fortsätter envisas med att skrika ut sin oskuld på Facebook är att hon ljugit sina vänner rätt i ansiktet och försökt vända dem mot Joel. Det var säkert så soppan började, ett desperat försök att rättfärdiga hennes plötsliga partnerbyte och att hon ville vinna över deras gemensamma vänner till sin sida, övertyga alla om att hon borde få vårdnaden om barnen trots att han erkänt dem olämpliga. Då hittar hon på att han är labil och måste in på "phyket".

Hon verkar ju själv insett att hon kommer bli "oskyldigt" dömd, men hon måste upprätthålla fasaden för sina vänners (och även kanske Jimmys?) skull. Hon har ju även passat på att hota sin mamma och dennes nye man och familj, så skulle hon erkänna blir det nog pinsamt värre...
2018-01-11, 23:18
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klibbi
Skulle tro att största anledningen till att hon fortsätter envisas med att skrika ut sin oskuld på Facebook är att hon ljugit sina vänner rätt i ansiktet och försökt vända dem mot Joel. Det var säkert så soppan började, ett desperat försök att rättfärdiga hennes plötsliga partnerbyte och att hon ville vinna över deras gemensamma vänner till sin sida, övertyga alla om att hon borde få vårdnaden om barnen trots att han erkänt dem olämpliga. Då hittar hon på att han är labil och måste in på "phyket".

Hon verkar ju själv insett att hon kommer bli "oskyldigt" dömd, men hon måste upprätthålla fasaden för sina vänners (och även kanske Jimmys?) skull. Hon har ju även passat på att hota sin mamma och dennes nye man och familj, så skulle hon erkänna blir det nog pinsamt värre...

Rätt intressant det Ni nämner med oskyldigt dömd. Det kommer antagligen bli hennes räddning inför vännerna i framtiden då. Jag menar om dom tror att hon är oskyldig nu så kan dom lika bra tro det när domen har fallit också!
Jag undrar hur mycket hennes vänner vet om vad polisen kommit fram till. Troligtvis inte så mycket för om dom gjorde det så hade dom antagligen inte varit så stöttande.
2018-01-12, 00:08
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Rätt intressant det Ni nämner med oskyldigt dömd. Det kommer antagligen bli hennes räddning inför vännerna i framtiden då. Jag menar om dom tror att hon är oskyldig nu så kan dom lika bra tro det när domen har fallit också!
Jag undrar hur mycket hennes vänner vet om vad polisen kommit fram till. Troligtvis inte så mycket för om dom gjorde det så hade dom antagligen inte varit så stöttande.

Troligtvis så vet inte alla (hennes vänner och bekanta ) att handlingarna är öppna för vem som helst att läsa.

Fup mm alltså.
Kanske borde skicka iväg ett litet lästips...
Senast redigerad av Hydrahead 2018-01-12 kl. 00:11. Anledning: Felstavningar
2018-01-12, 00:19
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Troligtvis så vet inte alla (hennes vänner och bekanta ) att handlingarna är öppna för vem som helst att läsa.

Fup mm alltså.
Störande att polisen fick lägga så mycket resurser på detta case. Och vem f. n tror på såna där Facebook hot???
2018-01-12, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead

Fup mm alltså.

Kan hända att de vet det, men kan ju vara jobbigt att läsa ett FUP på över 100 sidor med krångliga ord när de flesta verkar ha någon kognitiv funktionsnedsättning. Hoppas att hennes vänner läser vad som skrivs här och förstår att efter man läst FUP finns det inte nån tvekan om till att hon är skyldig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in