2018-01-05, 22:05
Medlem
GalenSkånings avatar
Vi leker med tanken att hon blir fälld vilket jag också tror att hon kommer bli. Hur kan en fällande dom påverka hennes kontakt med barnen? Kommer det påverka över huvud taget? Det jag tänker på är att hon faktiskt (om jag förstått allt rätt) hotat fosterföräldrarna och sina egna barn (om än i Jo*ls namn).
2018-01-06, 10:40
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lgswe
Om hon nu är misstänkt för allt man läst!Hur kan hon och vågar hon fortfarande hålla på med massa konton?Det visar ju då verkligen att det är hon.Han ser ju inte lite skruvad ut heller 😂
Känner en från Jörn.Undra om man vågar fråga vem hon/han är..

Går inte hissen hela vägen upp, eller kanske helt avsaknad av hiss så ser man nog inga problem att fortsätta.

En annan sak som slog mig nu är att hon påstår att ungefär allt som finns i hennes närhet är hackat och att folk jävlas med henne. Lite konstigt att det inte skrivits mer dumheter så som "död", "mörda", "bomba" och allt var det från hennes riktiga facebook. Hon kan i och för sig ha plockat bort en massa sådant från hennes facebook om så är fallet men då borde där även finnas anmälningar på detta i och med att hon varit väldigt glad att springa till länsman varje gång det har varit något. Om jag hade besuttit kunskapen att hacka det ena och det andra och var på krigsstigen för att jävlas så hade ju i alla fall jag tagit mig in på någons riktiga facebook och jävlats där. Inte som i detta fallet, hackat deras mobiltelefoner, ip-adresser och nätverk för att därifrån sedan göra falska fb-konton och skriva alla dumheter ifrån.
Här är ett mysterium som måste lösas.
2018-01-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Vi leker med tanken att hon blir fälld vilket jag också tror att hon kommer bli. Hur kan en fällande dom påverka hennes kontakt med barnen? Kommer det påverka över huvud taget? Det jag tänker på är att hon faktiskt (om jag förstått allt rätt) hotat fosterföräldrarna och sina egna barn (om än i Jo*ls namn).

Kommer givetvis göra det stört omöjligt för henne att nånsin återfå barnen. Vet inte om det stämmer, men hon har påstått att hon varit nära att återfå barnen, att LVU-förhandlingarna gått så bra osv. Hon kommer sannolikt fortsätta överklaga LVU eller SOL och framhärda att hon blev oskyldigt dömd, men det kommer inte spela någon roll, utan bara bekräfta att Socialen gör rätt som omplacerat barnen. Mytoman, rättshaverist OCH utvecklingsstörd klassas inte som några positiva föräldraskills.
Senast redigerad av Florman 2018-01-06 kl. 11:46.
2018-01-06, 11:57
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kommer givetvis göra det stört omöjligt för henne att nånsin återfå barnen. Vet inte om det stämmer, men hon har påstått att hon varit nära att återfå barnen, att LVU-förhandlingarna gått så bra osv. Hon kommer sannolikt fortsätta överklaga LVU eller SOL och framhärda att hon blev oskyldigt dömd, men det kommer inte spela någon roll, utan bara bekräfta att Socialen gör rätt som omplacerat barnen. Mytoman, rättshaverist OCH utvecklingsstörd klassas inte som några positiva föräldraskills.

Tack för svaret
Som sagt tidigare i tråden så förstår hon antagligen inte allvaret i det som hon håller på med.
Eller kan det vara så att hon kanske anar det värsta och kämpar nu med näbbar och klor för att få alla att tro att hon är oskyldig?

Snacka om att skita sig själv i näven.
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-01-06 kl. 12:11.
2018-01-07, 14:53
Medlem
SmygarBerits avatar
Ja, det är, om det inte redan var det tidigare, totalt rökt för henne att återfå sina barn. Kan tänka mig att umgänget blir inställd ett bra tag framöver också.
2018-01-07, 15:12
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Ja, det är, om det inte redan var det tidigare, totalt rökt för henne att återfå sina barn. Kan tänka mig att umgänget blir inställd ett bra tag framöver också.

Som man bäddar får man ligga med andra ord
Senast redigerad av GalenSkåning 2018-01-07 kl. 15:13. Anledning: Felstavat
2018-01-07, 15:39
Medlem
Jag får för mig att hennes vän Pernilla (på Facebook) kan ha gett henne en hel del idéer och uppslag. I vissa fall rena instruktioner (hur hon startar upp fakeprofiler tex)
Senast redigerad av rock26 2018-01-07 kl. 15:40. Anledning: Felstavat
2018-01-07, 15:49
Medlem
Eller är Pernilla en av hennes andra profiler? 😱 bortse från min post isåfall.
2018-01-07, 16:06
Medlem
SmygarBerits avatar
Hon lär ju bli dömd för detta. Rättspsykiatrisk vård lär det inte bli. Att vara efterbliven kanske är förmildrande men inte så man blir dömd till vård (?)
Jag gissar på villkorlig dom och en hel hög med skadestånd att betala, som kommer hamna hos kronofogden..
2018-01-07, 16:32
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rock26

Då har hon alltså gjort en profil där hon heter Pernilla och därifrån skriver bästa vän meddelanden med sin riktiga profil. Rätt lustigt om så är fallet, bästis med sig själv!
2018-01-11, 08:27
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rock26
Nej, Pernilla finns och är inte ett fejkkonto.
Kvinnan har som det tidigare framkommit en lindrig utvecklingsstörning. Flera av hennes vänner har även de lindriga funktionsnedsättningar. Forslunda gymnasium är en länk mellan flera av dem. Där finns några utbildningar för människor som inte riktigt fixar vanligt gymnasium.
2018-01-11, 11:53
Medlem
Redisas avatar
Tror absolut inte på att J K har rent mjöl i påsen. Han är väldigt skum och var gift med en annan kärring i samma ålders klass inte för länge sedan.
Sedan bytte habilitering ut den gamla mot den nya av någon anledning.
Tänk om allt detta skedde med hans vägledning och uppmuntran.
Tycker synd om J A. Han verkar vara klok om han a fattar att 4 barn är för mycket...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in