2018-01-05, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rdeals
Jag tvivlar på att han hade fått mer speltid i Real Madrid än Dortmund faktiskt.
Han syftar mer på de beryktade lånen till La liga, t.e.x Sociedad.

Isak är iallafall med BVB på deras träningsläger i Marbella. Auba var iväg de första dagarna för "Afrikan player of the year" evenemang men lär anslutit nu. Så antar att han fick fylla in de första dagarna som första Striker.

Hoppas verkligen Stöger testar att införa sitt 4-4-2 under vintervilan. 4-4-2 är inte särskilt "BVB-esque" men jag tror de skulle passa dem bättre med tanke på hur knackig backlinje och målvakten är. Hade även vart kul att se Isak/Auba där framme med Kagawa bakom eller Kagawa/Auba där framme.
Senast redigerad av znorlax 2018-01-05 kl. 15:50.
Citera
2018-01-06, 19:00
Medlem
Readyfreddies avatar
Spel i hela andra halvlek mot Düsseldorf och såklart målskytt. Rörlig, avig och väldigt bra får man säga.

Ett mysterium att han inte får mer speltid. Speciellt som han alltid är med på bänken och inte lånas ut.
Citera
2018-01-06, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Spel i hela andra halvlek mot Düsseldorf och såklart målskytt. Rörlig, avig och väldigt bra får man säga.

Ett mysterium att han inte får mer speltid. Speciellt som han alltid är med på bänken och inte lånas ut.

Ruggit vasst holdup han besitter. Linkar skitbra med Kagawa.
Citera
2018-01-07, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Ruggit vasst holdup han besitter. Linkar skitbra med Kagawa.

Något klipp?

EDIT: NVM
Citera
2018-01-07, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Något klipp?

EDIT: NVM

Kan länka hela matchen på youtubestream om du vill? Dortmunds facebook har hela. Isak spelar hela andra, inget i första.

https://youtu.be/JxhfCtiWrUo?t=1h18m5s

2a halvlek börjar där jag länkade
Citera
2018-01-07, 03:52
Medlem
Citat:
Kan länka hela matchen på youtubestream om du vill? Dortmunds facebook har hela. Isak spelar hela andra, inget i första.

https://youtu.be/JxhfCtiWrUo?t=1h18m5s

2a halvlek börjar där jag länkade

Såg highlightsen, riktigt fin nedbröstning innan målet.

Ska försöka se på hela andra halvlek när jag mer tid. Matchen var inte så spännande med några öl i magen när man är sugen på något snabbare.
Citera
2018-01-07, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Såg highlightsen, riktigt fin nedbröstning innan målet.

Ska försöka se på hela andra halvlek när jag mer tid. Matchen var inte så spännande med några öl i magen när man är sugen på något snabbare.
Haha jaa! Han hade flera fina nedtagningar och holdup likt målet faktiskt. Väldigt fin på det sättet.
Citera
2018-01-08, 18:08
Medlem
Ytterligare en träningsmatch idag mot ett belgiskt lag från toppligan jag inte orkar stava till.

Idag var Auba tillbaka så Isak fick itne starta som ST men i 55e eller något så kom han in och ersatte Castro och de ändrade till en flexibel 4-4-2 med Isak & Auba där framme.

Återigen linkar Kagawa & Isak grymt och Isak skapade väldigt mycket och spelade väldigt bra.

Extra kul är det att kolla BVBs facebook, reddit och twitter där väldigt många BVB fans börjar skrika om att Isak ska ha mer tid och att han är för bra och blir slösad på bänken haha. Sancho med men Isak är definitivt önskad och omtyckt av fansen nu, mer och mer.
Citera
2018-01-11, 16:47
Medlem
Isak nära att lånas ut till klubbar som Feyenoord & Mainz och endå skriker folk på facebook att han har hybris för han inte vill tillbaka till Allsvenskan och drar paralleler till Zlatan som stanna tills han va 19.
Zlatan som inte utvecklades lika snabbt och som inte heller hade samma alternativ som Isak hade i en yngre ålder. Älskar facebooks fotbollskanalen. Kommentatorsfälten är guld.

Hur som helst.. om han hade kunnat garanteras speltid i Mainz (då dom har många strikers) och hamnar där vore det grymt för Mainz är ett bottenlag men dom attackerar och är helt okej endå. Perfekt att utvecklas i. Feyenoord med Samba vore grymt med.
Citera
2018-01-11, 20:33
Bannlyst
Citat:
Isak nära att lånas ut till klubbar som Feyenoord & Mainz och endå skriker folk på facebook att han har hybris för han inte vill tillbaka till Allsvenskan och drar paralleler till Zlatan som stanna tills han va 19.
Zlatan som inte utvecklades lika snabbt och som inte heller hade samma alternativ som Isak hade i en yngre ålder. Älskar facebooks fotbollskanalen. Kommentatorsfälten är guld.

Hur som helst.. om han hade kunnat garanteras speltid i Mainz (då dom har många strikers) och hamnar där vore det grymt för Mainz är ett bottenlag men dom attackerar och är helt okej endå. Perfekt att utvecklas i. Feyenoord med Samba vore grymt med.

Isak är ett fiasko. Jag tycker som alla andra, han sabbade sin framtid genom att gå till Dortmund efter en så kort tid i allsvenskan. Tyvärr pengarna som förstör som vanligt... jag trodde väldigt mycket på honom tidigare. Men han kommer bli som Guidetti imom nåågra år, sitter på bänken i någon bottenklubb. Trist men tyvärr.
Citera
2018-01-11, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Isak är ett fiasko. Jag tycker som alla andra, han sabbade sin framtid genom att gå till Dortmund efter en så kort tid i allsvenskan. Tyvärr pengarna som förstör som vanligt... jag trodde väldigt mycket på honom tidigare. Men han kommer bli som Guidetti imom nåågra år, sitter på bänken i någon bottenklubb. Trist men tyvärr.
Okej. Då får vi återkomma och diskutera det då. Ha det.
Citera
2018-01-11, 20:37
Bannlyst
Citat:
Okej. Då får vi återkomma och diskutera det då. Ha det.

Absolut det gör jag gärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in